Bemutatkozás | Hírek | Tagság | Taglista | Alapszabályzat | Versenyszabályzat | RCOR Ring Apaj | Támogatóink
MyModell | Cikkek | Leírások | Fotók | Videók | Versenyek | Rendezvények | Média ajánlat | Kapcsolat
           
Pontos idő: 2024.03.28 10:37:27

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 13 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2006.09.13 05:59:16 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2006.04.18 13:51:12
Hozzászólások: 17
Tartózkodási hely: Esztergom
Üdv!!

Az lenne az én nagy gondom,h amikor autózok,először tökéletesen megy,aztán egy idő után hirtelen leáll...de ez kb 3/4 tank kifogyása után...utána be se tom indítani.
aztán várok 5 percet,beindul,és tökéletesen megy tovább...aztán kezdődik elölről.
mi lehet a gond?

a segítségeteke ellőre is köszönöm!!!!

üdv!

Bálint

_________________
off-road for ever!!! :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2006.09.13 09:11:22 
Offline
karbantartós
Avatar

Csatlakozott: 2004.01.21 12:08:13
Hozzászólások: 4361
karburalasi problema lehet, valoszinuleg nagyon melegszik a mocid.

probalj meg nyitni rajta fent egy felet, nezd meg mi tortenik.

illetve lehet valamilyen tomitettsegi gond is, esetleg a tulnyomascso a kipuff es a tank kozott, vagy valahol az uz.anyag rendszerben.

ezeket nezd meg, es addig is ird meg, milyen mocirol van szo.

udv,
Csacsi


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2006.09.13 09:37:49 
Offline
Nitro pancsoló
Avatar

Csatlakozott: 2006.02.08 20:50:55
Hozzászólások: 174
Tartózkodási hely: Bp
Csacsi írta:
karburalasi problema lehet, valoszinuleg nagyon melegszik a mocid.

probalj meg nyitni rajta fent egy felet, nezd meg mi tortenik.

illetve lehet valamilyen tomitettsegi gond is, esetleg a tulnyomascso a kipuff es a tank kozott, vagy valahol az uz.anyag rendszerben.

ezeket nezd meg, es addig is ird meg, milyen mocirol van szo.

udv,
Csacsi


Én annyival kiegészíteném, hogy ez gyertya hiba is lehet. Ha már régi a gyertyád szerinrem cseréld ki.

Üdv

_________________
Danoxx74


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.09.13 13:58:52 
Offline
Nitrofüggõ
Avatar

Csatlakozott: 2006.06.17 10:19:02
Hozzászólások: 270
Tartózkodási hely: Érd városka
De aztán lehet, hogy öreg a benzin mert velem is hasonló előfordult és az alján maradt egy kis benzin. :roll: Vettem egy újat és máris kifogyot vele az egész tank. ;)

_________________
:ordog Savage X+aluval meghintve+3 speed transmission :ordog
Frekvenciám:27.255


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.09.13 14:03:06 
Offline
Pullstarter szaggató
Avatar

Csatlakozott: 2006.09.13 12:56:06
Hozzászólások: 3
kő írta:
De aztán lehet, hogy öreg a benzin mert velem is hasonló előfordult és az alján maradt egy kis benzin. :roll: Vettem egy újat és máris kifogyot vele az egész tank. ;)

az enyém 3 éves nitroval úgy megy, mint a gééép :twisted:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: üdv!
HozzászólásElküldve: 2006.09.13 14:08:48 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2006.04.18 13:51:12
Hozzászólások: 17
Tartózkodási hely: Esztergom
Köszi a segítséget!

egy hpi T15-ös mociról van szó.

üzemanyag az új,tehát az kilőve...
sztem akkor gyertya hiba,m eléggé régi már.
meg a karbit is megnézem.

mindenesetre megnézem,aztán meglátjuk...

KÖSZI még 1x mindenkinek!!!!!! ;)

üdv!!

_________________
off-road for ever!!! :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.10.28 19:23:06 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2006.10.24 15:51:01
Hozzászólások: 211
Tartózkodási hely: 13ker
csá azt a néhány tankot egymás után fogyasztottad el? mer ha igen akko bizony túlmelegedet eből kifolyólag pedig csak karburálni kéne (valószínüleg), gyertya probléma pedig nem lehet mert akko besetudnád inditani 5perc mulva vagy ha igen egyre gyakrabban álna le


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: én is küszködöm
HozzászólásElküldve: 2007.03.06 20:07:44 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2007.02.15 15:48:08
Hozzászólások: 37
Tartózkodási hely: Pécs
Üdv,Olvasom a bajokat és hát én is ezekkel küzdöm.Egy Traxxas S-Maxxom van, a motor eddig kb 15-18 litert nyelt be.Még a legnagyobb hidegben is elindul, de ... üzemi hőmérsékleten ami naggyából fél tanknál volt, egyszer csak leáll.A motor nem melegedik túl, az üzemanyagot már próbáltam variálni, kevesebb-több, de semmi.Kicseréltem az üzemanyagcsövet, nem-e megtört valahol, kapott új gyertyát, új légszűrő szivacsot és üzemanyagszűrőt.A karbit szétkaptam és kimostam.Amint lehül a motor kb:60-70 fokra, elindul és megy.Erő van benne, hidegen is és melegen is, csak a fura az hogy néha hirtelen gázadásnál kicsit gondolkodik, de a második gáznál már ugrik.Egyszerűen nem jövök rá mi lehet vele.De remélem nem a moci hal meg.Ha tudtok segítsetek tipekkel , ötletekkel.
Üdv:Balatoni Róbert


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: melegen leáll
HozzászólásElküldve: 2011.04.07 20:45:34 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2011.02.12 12:01:16
Hozzászólások: 3
Sziasztok!
Az én problémám az autóval (cen nx magnum) hogy kb fél tank után már nem stabil az alapjárat, gyengül a teljesítménye és ha leáll nem indul csak 5-8 perc után. A motor eléggé meleg. Próbáltam több üz anyagot adni neki, de a probléma megmaradt.
Gyertya vadi új többet is kipróbáltam már.
A motor kb 5-6 litert fogyasztott eddig.
A motor, de főleg a karbi mindig olajos mintha szivárogna az üzemanyag.
üdv.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.04.08 07:55:40 
Offline
Nitro pancsoló

Csatlakozott: 2010.07.12 11:11:46
Hozzászólások: 104
Tartózkodási hely: Budapest XVIII.
Valószínű,hogy azért gyengül mert túlmelegszik a motor. Utána azért indul nehezebben,vagy csak egy idő után,mert a forró karbi pumpálja vissza a levegőt.
Ilyenkor fogd be a kipufogót,és ránts párat a berántón,vagy a startpadon pörgesd meg,hogy felvigye az üzemanyagot a karburátorhoz.
Ha megnézed,az üzemanyag csövön látszik ahogy megy a buborék visszafelé.
Amint kicsit visszahűl a motor,elmúlik ez a probléma.
Azért jó lenne tudni,hogy az az "eléggé meleg" pontosan mennyi.
Az alapjárat attól is ingadozhat,ha a motor valahol "falsot" szív! Ezt csak azért említem,mert írtad,hogy olajos a karbi,és a motor is.
Nézd át alaposan a motort,és környékét,lehet,hogy csak egy csavar van meglazulva,de könnyen lehet motorcsapágy probléma is.
A motor melegedése,(ha nincs nagyobb probléma) megfelelő gyertyával,és megfelelő karburátor beállítással orvosolható!
Üdv:Tomi

_________________
GS racing CL-1 The king of offroad exclusive!!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: melegen leáll
HozzászólásElküldve: 2011.04.08 21:24:24 
Offline
Egyhelyben pöfögõ

Csatlakozott: 2010.10.28 19:08:22
Hozzászólások: 56
Tartózkodási hely: Veresegyház
cenmg10 írta:
Sziasztok!
Az én problémám az autóval (cen nx magnum) hogy kb fél tank után már nem stabil az alapjárat, gyengül a teljesítménye és ha leáll nem indul csak 5-8 perc után. A motor eléggé meleg. Próbáltam több üz anyagot adni neki, de a probléma megmaradt.
Gyertya vadi új többet is kipróbáltam már.
A motor kb 5-6 litert fogyasztott eddig.
A motor, de főleg a karbi mindig olajos mintha szivárogna az üzemanyag.
üdv.
Szia.Nekem is van magnumom(legalábbis ami maradt belőle).Nagyon szép teljesítmény tőle az 5-6 liter.Az enyém nem ment annyit.A barátom premier 4-et vett,de az övébe is szar volt a motor.Nagyon sokat próbálkoztunk, hogy jobb legyen de sehogyan sem sikerült. Sajnos CEN márkával nem érdemes foglalkozni,autó nem lesz belőle.Szerintem ne költs rá,inkább rakd félre azt a pénzt,és vegyél 1:8 méretarányú gépet(pl.:GS XUT)Én ezt tettem,és nem bántam meg. Üdv Balázs.

_________________
GS XUT PRO RTR
HK 2.4 Ghz
www.godrcklub.hu


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: melegen leáll
HozzászólásElküldve: 2011.04.09 09:29:34 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2010.11.28 04:27:32
Hozzászólások: 23
cenmg10 írta:
Sziasztok!
Az én problémám az autóval (cen nx magnum) hogy kb fél tank után már nem stabil az alapjárat, gyengül a teljesítménye és ha leáll nem indul csak 5-8 perc után. A motor eléggé meleg. Próbáltam több üz anyagot adni neki, de a probléma megmaradt.
Gyertya vadi új többet is kipróbáltam már.
A motor kb 5-6 litert fogyasztott eddig.
A motor, de főleg a karbi mindig olajos mintha szivárogna az üzemanyag.
üdv.




Sziasztok. Ott valószínűleg motor beállítási problémák lesznek. Ha jól belövöd akkor alapjárat stabil és gázadásra azonnal reagál. Nekem egy cen premier4-em van... Eddig semmi gond nem volt a mocival le is kopogom... Javasolnék neked egy hőmérőt, gyári leírásban ugye 100-110 celsius között kell neki mozognia. ha ezt betartod akkor nem lehet semmi probléma. :)
ÜDV


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: motor
HozzászólásElküldve: 2011.04.11 19:38:43 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2011.02.12 12:01:16
Hozzászólások: 3
Sziasztok! Köszönöm a tanácsokat, közben már kicseréltem a gáz szervót mert nagyon "zizegett" és nem volt stabil, ráadásul a fék elengedése után tolt egy kis gázt neki és utána állt vissza alap helyzetbe. Az alapjárat most már stabil lett melegen is. A szivárgásokra még nem volt idő, de talán holnap...
üdv. :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 13 hozzászólás ] 

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség