Bemutatkozás | Hírek | Tagság | Taglista | Alapszabályzat | Versenyszabályzat | RCOR Ring Apaj | Támogatóink
MyModell | Cikkek | Leírások | Fotók | Videók | Versenyek | Rendezvények | Média ajánlat | Kapcsolat
           
Pontos idő: 2024.04.27 21:39:03

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 6 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2004.07.16 23:47:17 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2004.07.05 21:06:16
Hozzászólások: 221
Szeretném segítségeteket kérni Az autóm beállításához. Akinek van tapasztalata e téren írjon. Szóval a motort sikerült beállítanom de valami mégsem jó.
Problémák:
1. A motor csak a fél tankot szívja ki és utána azonnal leáll és mindig ugyanott. megorulok
2. A leállás után nagyon nehezen indul be vagy csak egyszerűen melegen nagyon nehezen indul be.
3. A nehéz beindulás negyrészt azért van mert az üzemenyagot melegen nem nagyon akarja felszippantani a tankból a züzemanyagot akármijenfajta szívatásmódszert alkalmazok és ha véletlenül fölszív egy kis üzemanyagot akkor röffen egyet kettőt de nem szív többet és ezt persze mind melegen. Hideg motorral olyan szépen indul pöcre hogy öjöm és bódottá de melegen pfúúú :lehanylak borzalom szóval ez lenne az én problémám ha valaki tud segítsenn konyorgok


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004.07.18 16:44:31 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2004.07.18 16:41:43
Hozzászólások: 9
Szerintem nincs kompresszió a mocidban..nekem is ez volt idegen indult 1 huzásra, de 5perc autózás után leállt, és utánna csak ha lehült, akkor tudtam használni:(((


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004.07.18 21:33:24 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2004.07.05 21:06:16
Hozzászólások: 221
miért ne lenne kompresszió hiszen teljesen új az autó.
vagy talán gyárilag ijen sz*r.

Neked is ilyen van?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004.07.24 15:21:18 
Offline
Személyi titkár
Avatar

Csatlakozott: 2004.04.05 20:50:43
Hozzászólások: 602
Tartózkodási hely: Madeira
Na hello n 21!!!!


A tank ügy az azért van mert nem tömít rendesen a tank ''sapka" Ezt thomas kollégánk tudná jól megmondani de vedd ki a sapka tömítését és !!!!!!bicikli!!!!!!! Belsőből vágj tömítést bele és akkor jobb lessz!! :lol: :lol:

_________________
Sponsored by: UNICO MODELLSPORT
Losi 8ight 2.0
JP Racing & RB Concept Engines
Sanwa M11 DSSS Radio
Sanwa ERG-WX Servos
Proline Tires & Accesories
RB Revolution R2 Fuel


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2004.07.25 11:19:50 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2004.07.25 10:49:05
Hozzászólások: 6
nitro21 írta:
Szeretném segítségeteket kérni Az autóm beállításához. Akinek van tapasztalata e téren írjon. Szóval a motort sikerült beállítanom de valami mégsem jó.
Problémák:
1. A motor csak a fél tankot szívja ki és utána azonnal leáll és mindig ugyanott. megorulok
2. A leállás után nagyon nehezen indul be vagy csak egyszerűen melegen nagyon nehezen indul be.
3. A nehéz beindulás negyrészt azért van mert az üzemenyagot melegen nem nagyon akarja felszippantani a tankból a züzemanyagot akármijenfajta szívatásmódszert alkalmazok és ha véletlenül fölszív egy kis üzemanyagot akkor röffen egyet kettőt de nem szív többet és ezt persze mind melegen. Hideg motorral olyan szépen indul pöcre hogy öjöm és bódottá de melegen pfúúú :lehanylak borzalom szóval ez lenne az én problémám ha valaki tud segítsenn konyorgok



Helló! Adok pár tippet mert nekem is ez a werda van. Az első gond szerintem hogy levegő buborék keletkezik az üzemanyag csőben menet közben. Azt nézd meg hogy a gyári beállításnál a karburátor üzemanyag bemenő csonkja fölfele áll. Ez azért baj mert ha rádugod a csövet annak igen hosszúnak kell lennie a másik pedig hogy a cső legfelső része föntebb van mint a tank így igen nagy nyomást kell létrehozni hogy odáig felpumpálja. A csonkot lazítsd meg (7-es villás kulcs) majd forgasd le és a csövet vágd rövidebbre!!! 2. Melegen minden motort nehezebb beindítani de nem lehetetlen! Ennek oka az is lehet hogy túl szegény a kajcs a mocinak ami nagyobb hővel jár. Minél melegebb annál könnyebb a behúzókart húzni. Ez a hőtágulás miatti kopresszió csokkenés. A gyári adat szerint a hengerfej ideális hőfoka 104C és minden 2. tank után vissza kell hűteni. Szerintem 40-50C-ig elég. Szerintem ez amit nézzél meg elsőnek. Sok sikert!!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004.07.25 23:14:49 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2004.07.05 21:06:16
Hozzászólások: 221
Nagyon köszönöm mindenki segítségét - az autóm megy, tökéletes szuper, pöccre indul hidegen melegen pedig 3-4 rántás után(pullstarter).
hurra eljen: :-D :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 6 hozzászólás ] 

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 5 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség