Bemutatkozás | Hírek | Tagság | Taglista | Alapszabályzat | Versenyszabályzat | RCOR Ring Apaj | Támogatóink
MyModell | Cikkek | Leírások | Fotók | Videók | Versenyek | Rendezvények | Média ajánlat | Kapcsolat
           
Pontos idő: 2024.03.29 14:53:25

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 80 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.05.03 21:04:59 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2007.06.06 06:08:12
Hozzászólások: 333
Tartózkodási hely: Füzesgyarmat
sziasztok
a szombatom rövidre sikerült de mindenesetre szúrtam 2 db dupla szíjtárcsát a motor és a hajtóműház közé.
jelenleg 1:1 az áttétel aránya a két tárcsán így most motor főtengely-kerék áttételi viszony 9:1-hez ami a max fordulaton számításaim szerint 47 km/h sebességet fog produkálni. ha nem jön be a számításom és a motor nem forog ki teljesen akkor szúrunk egy gyorsító áttételt hozzá.
a 2 db ékszíj 1100 ft/ db áron kapható és 6x 400 a mérete. alul a laza ágban kap majd egy automata spannoló kereket.

Kép
Kép
Kép
Kép
Kép
Kép
Kép

_________________
Carson Specter sufnituningos
AM 40,885 Mhz

full egyedi gyártású 1:5 buggy 70% készültségi fokon.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.05.03 21:10:38 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2007.06.06 06:08:12
Hozzászólások: 333
Tartózkodási hely: Füzesgyarmat
a lentebbi kérdésekre.
AWI hegesztőm nincsen különben azzal csináltam volna, ív szóba sem jöhetett, a CO2 meg megint olyan hogy sok csiszolási munkát igényel utána , a kasznis tűzögetős pöttyözgetős hegesztés meg nem néz ki jól rajta.
a keményforrasztás meg minden csiszolgatás nélkül jól is néz ki és erős is.
a gömbfejet egy kedves rokon hozta de kell még venni hozzá és az már 1200 ft/ db áron van elérhető közelségben.

munkaórák?? nem számoltam össze és szerintem már nem is tudom mennyi szombat van benne. talán ha a fotókat megnézném mármint a dátumukat akkor tudnám hány nap volt mert mindig fotóztam amit csináltam.
majd megszámolom.

_________________
Carson Specter sufnituningos
AM 40,885 Mhz

full egyedi gyártású 1:5 buggy 70% készültségi fokon.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.05.30 20:56:20 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2007.06.06 06:08:12
Hozzászólások: 333
Tartózkodási hely: Füzesgyarmat
sziasztok
kissé nehezen halad a dolog idő hiányában de ismét túl vagyok egy két apróságon.
az ékszíjtárcsák felfúrva a fogaskerékre illetve a hajtómű háznál a menesztő tárcsára.a felfogatás megegyezik

mindkettőnél így ha különböző a szíjjtárcsák átmérője akkor cserélhető attól függően hogy gyorsító vagy lassító áttételt szeretnék.
a hátsó menesztőbe a vésőgépen belekerült az ékpálya és bele lett faragva az 5x5-ös ék is ill. a tengely méretre vágva M5-ös menet a rögzítéshez belefúrva.
ami látványosabb az a spannoló ami 2db csapágy egy M8-as csavar és egy 20x20-as zártszelvény párosításából alakult ki. spannolás után önzáró anyával lesz rögzítve elmozdulás ellen. a tartó a csővázra lesz forrasztva.

Kép
Kép
Kép
Kép
Kép

_________________
Carson Specter sufnituningos
AM 40,885 Mhz

full egyedi gyártású 1:5 buggy 70% készültségi fokon.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.06.15 20:56:02 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2007.06.06 06:08:12
Hozzászólások: 333
Tartózkodási hely: Füzesgyarmat
sziasztok
szombaton elkészült a szíjfeszítő végleges verziója. Végül is a bontható kötés mellett döntöttem már csak amiatt nehogy a végén ne lehessen kivenni a motort egybe a vázból mivel ez csak hátulról lehetséges.
Elkészültek még a hátsó-felső lengőkar bekötési pontjai melyek egy csinos kis hajlított lapított ( természetesen nem satuban hanem hidraulikus présen lapítva és a régebben készített kis csőhajlító szerszámmal hajlítva) összekötőt kaptak.
ez felett a lengéscsillapítók jövendőbeli felső pontjai is egy hasonló lapított végű cső összekötőt kaptak.
ez a két cső egymással is össze lesz merevítve. 2-es lemez lesz kikönnyítve , gyártása folyamatban.
Természetesen ezek is bontható kötéssel rögzítve. részletezve : 12-es cső 8,5-es furattal, M 10 belefúrva, majd M10 menetes orsóba M6 belefúrva és ez betekerve a csőbe.

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

_________________
Carson Specter sufnituningos
AM 40,885 Mhz

full egyedi gyártású 1:5 buggy 70% készültségi fokon.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.06.15 21:32:54 
Offline
Egyhelyben pöfögõ

Csatlakozott: 2009.10.08 09:25:29
Hozzászólások: 52
Tartózkodási hely: Miskolc, Vásárosnamény
Szia

Alakul a gépezet! Már alig várom, hogy láthassak róla egy videót menet közben! Csinos lett a merevítő! Szárny lesz?

Hány kilóra számolod a végét? Szerintem jócskán bele fogsz esni a 15-20kilóba! Vagy nem?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.06.15 22:06:58 
Offline
Nitrofüggõ
Avatar

Csatlakozott: 2007.04.20 20:25:06
Hozzászólások: 310
Tartózkodási hely: Budapest IX. Haller 40.
Egyre komolyabb szerkezeti megoldások. Futólag ánéztem újra az elejétől a topic-ot, nagyon jól épül a gépezet, egy darab gyári (modell) elem sincs benne.:) Kíváncsi vagyok, hogy fog menni majd a terepen.

_________________
-HPI SAVAGE XL SH28 motorral
-GS Vision drifter
-TowerPro MG996R szervók
-Futaba 2PL AM 40mHz
Tel: 0670 604 3736


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.06.16 21:11:21 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2007.06.06 06:08:12
Hozzászólások: 333
Tartózkodási hely: Füzesgyarmat
hát már most 16 kg amikor rajta vannak a kerekekmeg minden ami eddig megvan hozzá.
ehhez ön még pl: szervók, giga kormányszervó, egy kis üvegszálas karosszéria elem( vagy 1,5-es alulemez)
remélem 20 kg-alatt marad.
éppen emiatt a nagy súly miatt lesz inkább lassabb de nyomatékosabb az áttétel mert egy ekkora autóval állat módjára nem szabad menni.

gyári modell alkatrész a 4 db baja kerék lesz rajta meg a gáz fék szervók.
a többi minden "igazi modellezés" útján készül.

a merevítő szombaton megkapja a végleges 2-es lemez bordát az lesz az igazi :)
lesz szárny is de nam olyan buggy tipusú szárny hanem egy olyan 1:1-re hajazó hátsó takaró elemet kap.
és egy szép rozsdamentes motorkerékpár kipufogó kinézetű dobot keresztbe hátul.

_________________
Carson Specter sufnituningos
AM 40,885 Mhz

full egyedi gyártású 1:5 buggy 70% készültségi fokon.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.06.17 10:55:35 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2007.07.26 05:39:46
Hozzászólások: 208
Tartózkodási hely: Debrecen
Szia!
Szép munka,jó verda lessz!
Engem picit aggaszt,hogy Baja 5B kerekeket akarsz használni.
Barátomnak a bajája 12 kiló volt nem 20 :?
Szerintem túl lesznek terhelve persze ha a gyári felnivel akarod megoldani,de ha felnit csinálni akarsz hozzá aluból akkor természetesen nem szóltam.
Üdv:Pat
Ui:Kitartást,én is építettem egyet nem túl régen,de jelenleg az esztétika hagy kívánni valót maga után,és tudom hogy nem olyan egyszerű mint ahogy látszik :)

_________________
Msx-3 apró tuningal:)
Tel:06705805302
E-mail:wenty007@freemail.hu
Msn:pat-6666@hotmail.com


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.06.17 20:34:59 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2007.06.06 06:08:12
Hozzászólások: 333
Tartózkodási hely: Füzesgyarmat
kerekenként 2 kg + terhelés lesz a baja súlyához képest és azzal ugratni is szoktak. ez nem fog a levegőben járni arra ott a repülőm :):)

ez egy bemutató autó lesz az embereknek hogy ilyen is van, a sok eddig épített cuccom mellett csináltam egy ilyet is .
az igazi nitrós rc feelinghez pedig ott van a carson specterem.

_________________
Carson Specter sufnituningos
AM 40,885 Mhz

full egyedi gyártású 1:5 buggy 70% készültségi fokon.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.06.18 20:58:35 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2007.07.26 05:39:46
Hozzászólások: 208
Tartózkodási hely: Debrecen
Szia!
Végülis jogos,de a puding próbája az evés!
Majd látod/látjuk!
Kitartást a munkához!
Üdv:Pat

_________________
Msx-3 apró tuningal:)
Tel:06705805302
E-mail:wenty007@freemail.hu
Msn:pat-6666@hotmail.com


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.06.19 21:30:27 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2007.06.06 06:08:12
Hozzászólások: 333
Tartózkodási hely: Füzesgyarmat
sziasztok
elkészült a merevítőlemez és egyből 2 db . az egyik kis alakítással lett
felhegesztve a 2 összekötő közé a másik db pedig szépen felkerült a hátsó védőelemre . Ezek az elemek már nem lettek megtervezve csak elkezdtem csinálni és ez jött ki belőle.. hát ha röviden jellemeznem kellene akkor iszonyat király lett :):) ( bocsi tudom hogy az öndicséret büdös , de akkor is :) )
lehet a felső lengő bekötése kissé alacsonyra sikerült de most már így marad.

tényként közlöm hogy benyelte a 12 m vascsövet is.

az védő elem és a merevítők közötti rész egy csinos rozsdamentes, gyorsasági motor dobra hajazó kipufogó otthona lesz ami fejben már ott csillog :)
a hátsó rész már a véghajrában van viszont a nagy falatok , a lengéscsillapítók még mindig váratnak magukra.
a mai fotók.

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

_________________
Carson Specter sufnituningos
AM 40,885 Mhz

full egyedi gyártású 1:5 buggy 70% készültségi fokon.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.06.19 23:28:14 
Offline
Egyhelyben pöfögõ

Csatlakozott: 2009.10.08 09:25:29
Hozzászólások: 52
Tartózkodási hely: Miskolc, Vásárosnamény
Szia!

Nem bűn az öndicséret, ha tényleg dicséretre méltó a munka! Ez pedig az!
Nagyon jó lett a "motorvédő" konzol!
Nem tudom ki hogy van vele lehet, hogy a képek nem adják vissza rendesen a filinget, de nekem valahogy kicsinek tűnik a kerék, nem szélességre, inkább átmérőre!? De lehet, hogy én láttam kevés szöcskét életemben!

Üdv.: Gabi


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.06.27 21:23:44 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2007.06.06 06:08:12
Hozzászólások: 333
Tartózkodási hely: Füzesgyarmat
sziasztok
tegnap ismét megtettem egy pár lépést előre. Lengéscsillapítóba kezdtem.
Alapnak találtam 2 db pneumatikus munkahengert ami eredetét tekintve Ikarus autóbusz hűtőrácson levő zsanérokat hivatott télen légnyomással becsukni majd rugó ellenében nyomás elvételekor kinyitni. Még a valamikori Csepel Autógyárból maradt :)
Na ezt alakítottam át úgy hogy a méretéből is elvettem mert túl hosszú lett volna és a rugó is kikerült belőle illetve átkerült a dugattyú másik oldalára így most már a rugóerő kifele nyomja a dugattyút mint egy hagyományos lengéscsillapítónál.
ami még kérdéses hogy a rugó ami most benne van keménységre teljes súlynál hogy fog szerepelni illetve még furatot kell készíteni a dugattyúra hogy az olaj át tudjon áramolni egyik térből a másikba.
a dugattyún gumi karmantyú található gyárilag , ez meg is marad rajta így nem fog a dugattyú mellet az olaj elmenni. A rugó természetesen belül marad , ez lesz a különlegessége a hátsó lengéscsillapítónak.
El kell mondjam hogy így hogy nem kellett a kupakokat, meg a házat esztrgálni , meg a rudat sem még így is 1 egész napom ment rá egy darabra és még így sincs teljesen kész.

itt még eredeti
Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

_________________
Carson Specter sufnituningos
AM 40,885 Mhz

full egyedi gyártású 1:5 buggy 70% készültségi fokon.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.07.21 21:05:49 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2007.06.06 06:08:12
Hozzászólások: 333
Tartózkodási hely: Füzesgyarmat
sziasztok

a hétvégén kikerekedett az egyik lengéscsillapító . természetesen a másik is nagyjából megvan mert
az egyforma alkatrészeket egyszerre szoktam megcsinálni. Ennek az a hátránya hogy ha valami
módosítani kell akkor 2 db megy a levesbe. Nem gond, majd máshol jó lesz ha nem a szöcskébe
majd másba elfogy minden :)

a módosítások a múltkori íráshoz képest hogy a gumi karmantyú kikerült a dologból és a helyére egy
dolomit dugattyú került lazán illesztve a csillapító hüvelyébe.a karmantyú nagyon fogta a dugattyút
és féltem hogy nem fog a csillapítóhatás normális lenni mert nem csak az olaj dolgozik a furatokon
keresztül hanem a dugó is tapadna.
a szár vezetőjébe felül bekerült egy 12 x 2-es O gyűrű ami tömíteni fog a szivárgás ellen, az eddigi
karmantyú megmarad a por elleni védelemnek.
az eddigi elképzelés miszerint a rugó belül lesz is megváltozott mert módosítás esetén a dugattyúhoz
is hozzá kellett volna nyúlni . Így viszont a csillapító rész állandó marad, olajjal illetve másik
hirtelen esztergált dugattyúval variálható a keménység, kívül meg a rugó tetszőlegesen változtatható lesz
akár keménységre, hosszra vagy átmérőre. Majd amikor össze van téve megmutatja mennyire pattogós
vagy lágy és ahhoz igazítom majd a rugót.
Megemlíteném hogy időközben megérkezett a családba egy gyári CO hegesztő is így most már a legtöbb
dolgot hegeszteni fogom. Ha lett volna az elején is CO akkor nem kemény forrasztottam volna hanem azzal
hegesztettem volna mindent.
Így is elgondolkozok hogy a sarkokba valami kikönnyített 2 mm-es csomólemezeket kellene betenni nehogy
a forrasztások eltörjenek.
Nem volt egyszerű a feladat a bekötési pontokat kitalálni mert nem sok a hely a hajtás oldalán. felső végpontnál
egy csőhöz van 2mm-re a teló háza, alsó végpontnál pedig az ékszíjnál van 2 mm. szóval eléggé el kellett találni
a helyüket hogy sehova ne érjen bele a ház.
egy pár kép az eredményről.

a következő program a másik oldalra is elhelyezni a lengéscsillapítót majd valami tányért esztergálni a rugónak
+ az új dugattyúkat is legyártani.

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

_________________
Carson Specter sufnituningos
AM 40,885 Mhz

full egyedi gyártású 1:5 buggy 70% készültségi fokon.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.08.22 20:34:46 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2007.06.06 06:08:12
Hozzászólások: 333
Tartózkodási hely: Füzesgyarmat
Sziasztok

A múlt hétvégén elkészült a hátsó lengéscsillapító a rugótányérokkal együtt. A cseréhez , szereléshez szét kell csavarni szárat és a gömbfejet a kisebb autók felhasított rugótányérjaival ellentétben de úgy gondoltam hogy nem lesz ez annyit szerelgetve hogy ne teljen ki az időmből szét majd összeszerelni egy javításkor.
Elkészült a dugattyú is bele, egyszerű dolomitból amire 2db 2mm-es furatot tettem az olaj áthaladásához. Majd kiderül hogy elég e , vagy több furat kell , vagy keményebb olaj... először motorosbolti villaolajat fog kapni ami 2,5W-től 30 W-ig kapható ( minél nagyobb a szám annál sűrűbb)
szerintem itt 20 kg környékén már el lehet felejteni a xxx számozású szilikon olajakat.
A rugó viszont felszerelés után sajnos puhának tűnik ( minden nem lehet mindenhová egyből jó :) ). 2,5-es a rugó anyaga, be kell szerezni 3-as vagy 3,5-es anyagút , így a hátsó gátlóból csak az egyiket készítettem el mert nem tudom hogy milyen rugót sikerül beszerezni. Annak függvénye hogy jó e a rugótányér vagy sem . így ez jegelve egy ideig..
néhány kép azért készült.

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép


a mostani hétvégén belekezdtem az első lengéscsillapítókba. túrtunk egy kicsit és máris a kezembe akadt valami aminek a két végén gyárilag fém gömbfejek vannak .
Az első képeken látható eredeti formájában , rajta a típusjelzés ami az eredetre utal :) 2108.... akinek ez nem mond semmit annak elárulom hogy LADA SAMARA csomagtérajtó-tartó gázteleszkópról van szó.
Óvatos fúrás hogy a maradék gáz kijöjjön, majd felx-el szétvágás.
A méretét az első lengőkar gömbfejének az elmozdulás értéke adja ami összesen 30°-ot tud . ez a lengéscsillapítón mérve összesen 4,5 cm elmozdulás koppanástól koppanásig.

22x0,7-es menet került a cső végére, ( muszáj volt mert a cső 1mm falú és így csak 0,5mm a menetmélység)
majd az alsó gömbfej mivel együtt van az alsó záródugóval és nem volt szívem levágni , kapott egy csövet amibe belül szintén a 22x 0,7-es menet került és a két alkatrész rézzel lett összeforrasztva.
Dugattyút ( 20 mm átmérő) szintén dolomitból kapott , ismét 2mm-es furatokkal. Az olaj szisztéma itt is hasonló ,mint hátul.
Viszont úgy néz ki hogy a rugó ami hátul puha az ide előre jónak ígérkezik.
Az alsó lengőkarra felkerült az alsó szem füle, és elkezdődött a felső szemek tartójának a gyártása is.. hát ez kissé elhúzódott mert 5 órai munkával sikerült eljutnom az utolsó képeken látható állapotig. Hiányzik még a könnyítése az alkatrésznek. Még nem döntöttem hogy szimplán kifurkálom 10-12-es fúróval vagy pedig a fehér filccel berajzolt kontúrt fogom kivágni belőle.
a furatokat kissé slamposnak érzem az eddigi és jövőben elvégzendő mennyiségű munka tekintetében ezért valószínű hogy a fehér kontúr lesz fúrva, reszelve...
Ha az megvan akkor szépen behegesztem CO-val a helyére.

immáron 4. napja készülnek a lengéscsillapítók és még rámegy simán 2 nap végleges kialakításra.

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

_________________
Carson Specter sufnituningos
AM 40,885 Mhz

full egyedi gyártású 1:5 buggy 70% készültségi fokon.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.08.28 21:36:59 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2007.06.06 06:08:12
Hozzászólások: 333
Tartózkodási hely: Füzesgyarmat
sziasztok
Ma végre elkészült a 2 db első lengéscsillapító. Az egyik elkészülte és felszerelése után kissé meglepődtem mert a rugó ide is puhának tűnt de miután a másik is kész lett és felszereltem akkor már megnyugodtam hogy jó lesz az :)
frankón rugózik, gondolom olajjal töltve szépen csillapítani is fog. Gyorsan rádobtam egy 12V 4,5A ólomzselés akkut az orrára súlynak , kompenzálva azt hogy még nincs benne kormány, gáz fék szervó és ugye az akku és nem ült meg az eleje.
Az állítási lehetőséget egy szimpla cső bilincsel oldottam meg úgy hogy ráhúztam az alsó rugó"tányér" vállasra megesztergált peremére ami 4 helyen fel van hasítva. ezt szorítom a bilincsel és remélhetőleg nem fogja a rugó letolni. ha lemegy majd kitalálok valami erősebbet rá.

A rugótorony mégiscsak fúrva lett mégpedig amiatt hogy az orr részen alu borítás lesz aminek a széle a rugótorony lemeze mellett lesz és ha most odateszek egy nagy ablakot a közepére akkor majd vagy bemegy a kosz vagy egy origamihoz hasonló burkolatot kell csinálni hogy ne maradjon nyílás. Így meg a furatok között a cső felső vonalában tömör az anyag, neki lehet engedni a lemez szélét.
Így utólag ez is nagyon tetszik. Eddig olyan egyhangú volt az orra, így ez a torony megtöri , egész más képet mutat.

A nap végén még gyorsan előszedtem a régebben említett lada szeleprugókat és tettem egy próbát a hátsó lengéscsillapítóval . 2 db van egymáson, a kettő közé egy kétoldalt vállas tárcsa lett esztergálva aluból. illetve a felső tányért is újat kell csinálni mert a mostaninak kicsi az átmérője.
Jelenlegi durva összeállítással jónak ígérkezik bár nagy az előfeszítése a rugónak ezért vagy játszani kell a ház és a szár hosszával vagy pedig másik házat kell esztergálni az alu helyett mert azon nem sok állítási lehetőség van.
Következő alkalommal megoldásra kerül a dolog azután a párját is el kell készíteni és úgy néz ki lengéscsillapító téma azzal véget ér.

Következő nagy feladat a kormányszerkezet elkészítése lesz.

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

_________________
Carson Specter sufnituningos
AM 40,885 Mhz

full egyedi gyártású 1:5 buggy 70% készültségi fokon.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.08.29 08:35:19 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2010.04.24 21:13:22
Hozzászólások: 22
Tartózkodási hely: Baranya
Szép munka!!!Csak így tovább!!!
Szeretem látni,mikor ilyen kreatív emberek nekiállnak alkotni.NEM HÜLYE A MAGYAR!!!Ha jó lesz még megrendelésed is lehet belőle.
eljen: eljen: eljen: eljen: eljen:

_________________
TRAXXAS T-Maxx 3.3
TRAXXAS Slayer Pro 4x4
CEN Matrix TR Arena


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.08.31 21:53:02 
Offline
Nitrofüggõ
Avatar

Csatlakozott: 2007.04.20 20:25:06
Hozzászólások: 310
Tartózkodási hely: Budapest IX. Haller 40.
Ha csak a közeli képeket nézi egy látogató, akkor tutira olyan, mint ha egy 1:1 arányú szöcske épülne. :shock: Kíváncsian várjuk a következő bejegyzést. Meg ne álljon Babel mester! :)

_________________
-HPI SAVAGE XL SH28 motorral
-GS Vision drifter
-TowerPro MG996R szervók
-Futaba 2PL AM 40mHz
Tel: 0670 604 3736


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.26 17:32:13 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2007.06.06 06:08:12
Hozzászólások: 333
Tartózkodási hely: Füzesgyarmat
Sziasztok
Sajnos mostanában az időm nem engedi hogy az autómmal foglalkozzak de azért ma szakítottam annyit hogy a frissen érkezett baja első kerekeket feltegyem igaz ideglenes csavarral, ezért a hosszú kilógó menetes szár.
Annyit megállapítottam hogy valószínűleg keményebb tömés kell a gumiba mert ezzel elég "laposnak" néz ki, majd valami okosat kitalálok.
egyébként szerintem jól mutat vele. kapni fog csinos fehér műanyag lap sárvédőket majd mint a nagyok, + oldalburkolat meg minden ami kell .

A kormány szervóm is úgy néz ki hogy alakulgat , készül az elektronika hogy a kis motor helyett elbírjon vezérelni egy nagy 340-es körüli méretű motort.
Fémkerekes, bolygóműves kialakítású szervó lesz . és itt a fémkerék nem réz hanem vas hisz akkus csavarozóból lesz kialakítva. Képek akkor ha már itt a cucc.

Addig is egy-két kép a gépről.

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

_________________
Carson Specter sufnituningos
AM 40,885 Mhz

full egyedi gyártású 1:5 buggy 70% készültségi fokon.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.26 20:47:51 
Offline
RCOR Star
Avatar

Csatlakozott: 2006.06.01 14:46:32
Hozzászólások: 1140
Tartózkodási hely: Budapest
Hány kiló lesz ez a cucc?
Lehet hogy a gumik nem erre a súlyra vannak kitalálva, hamar meg fogja enni, hiába raksz bele keményebb tömést.

Keményebb PE hab. (PU nem jó ehez)
http://www.polifoam.com/pdf/muszaki_ada ... _habok.pdf

_________________
Mugen MBX 6 ECO
Nanda e-NRB-3
Losi Micro Rally
Sanwa radio systems


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 80 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség