Krisz25 írta:
Vegyél egy onroad autot,kb ugyanannyibol amit ráakarsz költeni,és azzal még élvezni is fogod az onroad ozást....
A savage nem oda valo.
Cipőt a cipőboltból ugye Krisz?
Ha mégis belevágsz az átalakításba, van egy-két tipp amit egy-két főleg onroadozó savage-esnél láttam:
1. Gumi - GGX20C -
www.origomodell.hu - 17.000 forint
Az általam látottak közül a legjobb. (nem jelenti hogy nincs jobb)
2.Rugókból a lila a legkeményebb, egyesek még ezt is kurtítják, valamint a sűrűbb telóolajat használják, esetleg a'mblokk kiiktatják az összes olajos gátlót. (üzemanyagcsövet húznak a telószárra, így nem tud mozogni)
3.mivel a difik nem betonra vannak kitalálva, érdemes a gyári zsír helyett felolajozni őket, azzal egy kicsit jobban bírja, nomeg persze tökéletesre hézagolni. (ajánlott mostmár az X-SS gyárilag hézagolt frankó difije)
4. 3 gangos erősített váltó, jobban elosztja az erőt
(a kétgangosnál mikor betonon dugja a másodikat, full gázon igen nagy "pofont" kap, ezen segít hogy ugyanazt az erőt három fokozatra osztja)
5. SZERINTEM ajánlott az 51-es spur, pörgősebb lesz vele egy kicsit és kevesebb a végsebesség de ennek jelentősége igen kevés mivel a savage betonon 70-el már szerintem túlzás nélkül irányíthatatlan
Amúgy marhajó móka csak hosszútávon értelmetlen.