Bemutatkozás | Hírek | Tagság | Taglista | Alapszabályzat | Versenyszabályzat | RCOR Ring Apaj | Támogatóink
MyModell | Cikkek | Leírások | Fotók | Videók | Versenyek | Rendezvények | Média ajánlat | Kapcsolat
           
Pontos idő: 2024.04.28 11:22:35

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 22 hozzászólás ]  Oldal 1, 2  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Hpi rs4 rtr evo3
HozzászólásElküldve: 2007.02.17 21:35:54 
Offline
Nitro pancsoló

Csatlakozott: 2006.05.17 16:13:39
Hozzászólások: 171
Tartózkodási hely: szigetszentmiklós
Hali!

Hát igazán ilyen topikot nem láttam ahol "igazán" a tuningról lenne szó!
Ezért gondoltam, hogy csinálok egy topikot!
Nos az én autóm egy picit meg van "vadítva"! :twisted:
1-2 dolgott le írok erről!
Természetesen Lrp z15 spec2-es moci került bele! Hát nagyon megy vele a gép! Aztán a leömlő cső ahogy csatlakozik a blokkhozz ott egy kicsit kilett reszelve! Meg a rezónátor csőnek a vége az a kis pipa óvatosan fellett fúrva!
Ettől dögösebb hangja lett és azért a kipuff rendszer meg változtatása kicsit dobott a sebességen! Lemérni sajnos még nem sikerült! :(
Nos ez az én kis evom :-D Ha van valakinek valamilyen tipje vagy egy ilyen csinosdarabja az írjon ide bátran! :lol:

_________________
Savage 25
Tuned by: Carbon chassis,GRP,Mugen,LRP engine,3 gang,Hellfire suspension, Hellfire body


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Hpi rs4 rtr evo3
HozzászólásElküldve: 2007.02.17 21:40:46 
Offline
Nitrofüggõ
Avatar

Csatlakozott: 2006.04.14 22:21:54
Hozzászólások: 422
Tartózkodási hely: Budapest 10ker
Anno nekem is volt ilyen autóm.
Nekem csak az volt rajta a tuning,hogy a kipufogó ott jött ki mint az igazi jocsiknál,persze mindkét oldalon vol kipufogó vég.
Továbbá nekem is meglett fúrva egy két dolog pl. a motorom :P .

<--Üdvözlettel romen--> ;)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.02.22 12:23:10 
Offline
Nitrofügg&otilde;

Csatlakozott: 2006.12.13 15:36:16
Hozzászólások: 263
Hali!
Engem érdekelne úgy konkrétan az a kis pipa felfúrása.
A könyökhöz nem akarok nyúlni(egyenlőre :lol: ),de akkor ami kivezeti a kaszni alól a dontestből kb 10-15mm hosszú kiscsőbe fúrjak?
Ez nem fogja növelni a "fogyasztást"?
Elvileg kétütemről van szó,sok trabi motort csináltam,de valahogy a folytás nélküli kiputól gyengült és fogyasztott.Vagy itt a rezó belül lamellás?Még új a gép(nekem),3 tankot használtam.
Ripityára szedtem,takarítani meg átnézni mindent,aztán annyi "tuning" van benne hogy a kihajtások és a középső kardánok ilyen csuklós kivitelűek.
Van ennek a modellnek vmi betegségei,buktatói,gyenge pontjai?
Most tervezek alkatrészeket és tartozékokat rendelni,mi az ami jól jöhet,vagy jól jött volna már hirtelen valakinél?
Picit gyorsításnál félrehúz,korrigálgatni kell,de gurulni meg jól gurul,amolyan kitrimmelhetetlen.Érdemes az első futóműbe állítható dolgokat szerezni?Gondolom a lógások csökkennének jobb lenne a futása,de a legnagyobbat a két segédkormány összekötő rúd mozdulja.Az van állíthatóban gömbfejes kivitelben?MH nem találtam.
Ne egyenlőre ennyi az kis EVO-m ról,remélem feléled az a topik,sztem elég gyakori tipus.
Jani


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.02.22 12:56:47 
Offline
Nitrofügg&otilde;

Csatlakozott: 2005.09.15 21:57:19
Hozzászólások: 337
Tartózkodási hely: másodpercenként mindig máshol.....
Hali!

Nekem a gumikat eszi kegyetlenül.........2óra alatt 1 garnitúrát levágok......a belső fele elkopik.....
lemértük a végét 83-85km/h volt.....:)

_________________
Baja SS kit
HB Lightning 2 PRO2 Sport Novarossi RX-21
Spektrum Dx3S


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.02.22 13:10:09 
Offline
Nitrofügg&otilde;

Csatlakozott: 2006.12.13 15:36:16
Hozzászólások: 263
Szai!A gumikkal már szembesültem én is.
2 barátomnak is van iyen.Az 1 ik 18ss kit a másik sima rtr.
A gumik belül vékonycsíkban mennek tönkre,puha a tömés.Kipróbáltuk,levágtuk és keményebb szivacsból lett bele tömés csinálva(homemade),jó volt.
Most rendelek majd kerekeket,én is azzal kezdek h tömést maszekban teszek bele,mert X mintás gumit rendelek külön felnit,nem az előre szereltet.
Sebesség?Mivel mértél?
Én a 18ss melett megyek lazán a T15 mocival,igaz előre ugrik 1m,de onnan nem tud ellépni.Biztos jó még a motorom,vagy én szegényen mentem,ő meg dúsan.
Jani


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.02.22 18:13:42 
Offline
Nitro pancsoló

Csatlakozott: 2006.05.17 16:13:39
Hozzászólások: 171
Tartózkodási hely: szigetszentmiklós
HAli!

A gumik nekem sokáig elegek! Én a gyárit használom és nagyon be válttak nekem! Nyugi az 1 é allat nekem is kopott jó pár garnitúra de a gyári X-mintás gumi az nagyon jó!!
Hmmm hát buktató azt mondom hogy nem nagyon van benne! Maximum ha motort cserélsz a nem egyezik a gyári moci furatával akkor ha elmozdul oda a 2. sebbesség fokozatt... :-D
A kardánból nekem fogyott 1-2 de az alapból a tuningott nem ismerem szóval nem hiszem h lenne más próbléma! Igen ami oldalt a kaszniből ki lóg kis pipa azt fúrtukfel! Most fogyasztásilag nem figyeltem de a belül a rezóba ha jól tudom van egy úgy nevezett "furuja"! Ha tévednék havítsatok ki! :oops:
Ha Bp. közelábe vagytok akkor valamikor össze röfenhetnénk egy kis versenyre! :lol:

_________________
Savage 25
Tuned by: Carbon chassis,GRP,Mugen,LRP engine,3 gang,Hellfire suspension, Hellfire body


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.02.23 09:54:13 
Offline
Nitrofügg&otilde;

Csatlakozott: 2006.12.13 15:36:16
Hozzászólások: 263
Szia!(sztok)
A gyári X mintásakat használod?Előre ragasztva,vagy Te tömöd?Mert az előragasztott sztem 1 délután elvágja a felni széle a gumit,olyan puha a tömése.
Versenyt kihagyom,160km vagyok Tőletek,meghát egy 70nel kavaró méregzsákot nem tudom ki tud kordában tartani.Eddig szőnyegen versenyezgettem,de 40 körül nem tudtuk uralni az autókat,akkor 70 nél mikor összeakad 2 autó?Több ropogós minusz azonnal,sztem,minden műanyag.
Első C elemekkel vkinek tapasztalata?
Nekm most a 8 fokos van benne,és gyorsításnál félrehúz,gáz nélkül megint a másik irányba kezd húzni,lehet a 10 fokos kellene bele?
Vagy az első összetartással van gond?Nekem soknak tünik,most próbálok vmit csinálni hogy tudjak állítani rajta,hátha az is befolyásolja.De még az is feltünt, hogy tegnap kivettem a féltengelyeket,és nem pörögtek olyan szabadon a kerekek,ha meglazítottam őket azonnal jó sokáig szaladtak ha rápörgettem.Kicsit lecsiszoltam a hatszögek azon részéből ami a csapágyhoz fekszik,és minden rendben lett,elvileg ez is adhatott félrehúzást,a kereket mindig arra fordította a holtjátékok miatt,amerre éppen jobban szorult gázadásnál ill gázelvételkor.Ha meg ezt bentlévő féltengellyel csinálod,fel sem tünik h picit szorul,mert betudod a difiknek.
Na egyenlőre.
Esetleg fúróméret a pipához?Megmérnéd?
Jani


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Hpi rs4 rtr evo3
HozzászólásElküldve: 2007.02.24 17:45:38 
Offline
Nitrofügg&otilde;
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.02 12:59:51
Hozzászólások: 334
Tartózkodási hely: Budapest XI.ker
romen írta:
Anno nekem is volt ilyen autóm.
Nekem csak az volt rajta a tuning,hogy a kipufogó ott jött ki mint az igazi jocsiknál,persze mindkét oldalon vol kipufogó vég.
Továbbá nekem is meglett fúrva egy két dolog pl. a motorom :P .

<--Üdvözlettel romen--> ;)


ööö...
Ezen agyaltam én is hogy hogyan tudnám megcsinálni, de nem sikerült...
Te hogyan csináltad meg? :idea:
Van róla kép? :roll:

_________________
Üdv.: Bálint

skylady, Top force, SAVAGE X

06309725762 <-- Hívj csak!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.03.05 15:10:38 
Offline
Pullstarter szaggató
Avatar

Csatlakozott: 2006.12.11 15:18:45
Hozzászólások: 39
Tartózkodási hely: Nyíregyháza, Debrecen
Hali! Én most az evomat MT2-vé alakítom... Már megvannak a rugók, a kutyacsontok, már csak lengőkarok és tornyok hiányoznak... de az már szinte semmi :!:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Hpi rs4 rtr evo3
HozzászólásElküldve: 2007.03.05 17:20:00 
Offline
Nitrofügg&otilde;
Avatar

Csatlakozott: 2006.04.14 22:21:54
Hozzászólások: 422
Tartózkodási hely: Budapest 10ker
ööö...
Ezen agyaltam én is hogy hogyan tudnám megcsinálni, de nem sikerült...
Te hogyan csináltad meg? :idea:
Van róla kép? :roll:[/quote]


Szia úgy volt nekem megcsinálva hogy a könyökből hátrafelé kilett vezetve egy (lapított cső féleség)és oda volt hegyesztve az alvázhoz.Hátul a két lengőkarnál volt felillesztve(nem a lengőkarra)a két kipufogócső.
Képek sajnos nincsenek mert már elég régóta nincs meg a kocsi. :roll:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.03.06 17:10:04 
Offline
Nitrofügg&otilde;
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.02 12:59:51
Hozzászólások: 334
Tartózkodási hely: Budapest XI.ker
Ok, azért kösz...
Hogy MTre alakítsd, csak teló, rugó, torony, kutyacsont, lengőkar kell?

_________________
Üdv.: Bálint

skylady, Top force, SAVAGE X

06309725762 <-- Hívj csak!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.03.06 22:58:20 
Offline
Nitro pancsoló

Csatlakozott: 2006.05.17 16:13:39
Hozzászólások: 171
Tartózkodási hely: szigetszentmiklós
Hali nekem a régi kis 4.6-os mt-ból meg maradt ez+az!
Ha érdekell akkor küldj pü-t!!
A többi mt már nem ide tartozik! :P
Ezt csak így zárás képen! :-D

_________________
Savage 25
Tuned by: Carbon chassis,GRP,Mugen,LRP engine,3 gang,Hellfire suspension, Hellfire body


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.03.12 17:33:04 
Offline
Pullstarter szaggató
Avatar

Csatlakozott: 2006.12.11 15:18:45
Hozzászólások: 39
Tartózkodási hely: Nyíregyháza, Debrecen
gottfried írta:
Ok, azért kösz...
Hogy MTre alakítsd, csak teló, rugó, torony, kutyacsont, lengőkar kell?


meg a kerékkihajtások! szerintem...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.09.04 18:27:59 
Offline
Pullstarter szaggató
Avatar

Csatlakozott: 2006.12.11 15:18:45
Hozzászólások: 39
Tartózkodási hely: Nyíregyháza, Debrecen
Nitro 3 tuning: lessétek meg... remélem tetszik ;)
http://www.rcoffroad.hu/mymodell/modell.php?modell_id=81


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.09.05 06:00:46 
Offline
Nitrofügg&otilde;

Csatlakozott: 2006.12.13 15:36:16
Hozzászólások: 263
gyurma_85 írta:
Nitro 3 tuning: lessétek meg... remélem tetszik ;)
http://www.rcoffroad.hu/mymodell/modell.php?modell_id=81


Én már lefigyeltem! ;)
18ss difi annak idején,vagy 2 hónap alatt jött meg,feltéve ha a hazai forgalmazótól szerzed.
Most az evo+ ban már alapból az van!
De érdekes,hogy a régi evo ban,nem bírt vele a T15 motor,alig bírt felpörögni,aztán ha volt sebesség nem volt gond,de hosszú volt az neki.De látom .18 mocid van,nem igen lesz gond ilyen téren.
Alu lengők is szépek,de esetleges hibánál,amikor a műanyag egyszerűen leszakad a lengőtengelyről,ez mit fog csinálni?Szóval érted?Valami engedni fog az tuti.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.09.05 10:09:19 
Offline
Pullstarter szaggató
Avatar

Csatlakozott: 2006.12.11 15:18:45
Hozzászólások: 39
Tartózkodási hely: Nyíregyháza, Debrecen
Idézet:
Alu lengők is szépek,de esetleges hibánál,amikor a műanyag egyszerűen leszakad a lengőtengelyről,ez mit fog csinálni?Szóval érted?Valami engedni fog az tuti.


Van egy másik autóm is (most 3 van, egyet nemsokára eladok) és annak a hátsó fütóműve full alu... Amikor azzal padkáztam, akkor a felni tört ketté! Azelőtt nem volt ilyen gondolm, de az a kocsi elfogyasztott pár felnit hátul :?! Éppen ezért szerintem bőven elég az alu lengőkar, ha bajvan törjön inkább a csapágyház, mint a felni! A 18ss difiket valószínűleg az usaból rendelem majd... bármilyen alkatrész megjön 2héten belül 8)! Amúgy a te géped sem lehet rossz! Jó lehet a T3.0... ;)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.09.05 11:10:15 
Offline
Nitrofügg&otilde;

Csatlakozott: 2006.12.13 15:36:16
Hozzászólások: 263
gyurma_85 írta:
Idézet:
Alu lengők is szépek,de esetleges hibánál,amikor a műanyag egyszerűen leszakad a lengőtengelyről,ez mit fog csinálni?Szóval érted?Valami engedni fog az tuti.


Van egy másik autóm is (most 3 van, egyet nemsokára eladok) és annak a hátsó fütóműve full alu... Amikor azzal padkáztam, akkor a felni tört ketté! Azelőtt nem volt ilyen gondolm, de az a kocsi elfogyasztott pár felnit hátul :?! Éppen ezért szerintem bőven elég az alu lengőkar, ha bajvan törjön inkább a csapágyház, mint a felni! A 18ss difiket valószínűleg az usaból rendelem majd... bármilyen alkatrész megjön 2héten belül 8)! Amúgy a te géped sem lehet rossz! Jó lehet a T3.0... ;)


Megnyugtató.
Én azért félnék kicsapni alóla az 5 ropis alulengőkarokat.
Amilyen szerencsém van,nem a csapágyház engedne,eddig azok megúszták,mindig leszakad a lengő a tengelyéről.De mit várok,nem pöcögtetem a gázkart. :lol:
Bár már ez az idő elmult,jól be van állítva,azt csinálja amit akarok(többnyire).
Videán megtaláltad már a felvételeket a parkolóban a gépemről?
Esetleg a másik fórumon a versenypályás képeim? :oops:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.09.05 13:54:12 
Offline
Pullstarter szaggató
Avatar

Csatlakozott: 2006.12.11 15:18:45
Hozzászólások: 39
Tartózkodási hely: Nyíregyháza, Debrecen
Birinyi János írta:
Megnyugtató.
Én azért félnék kicsapni alóla az 5 ropis alulengőkarokat.
Amilyen szerencsém van,nem a csapágyház engedne,eddig azok megúszták,mindig leszakad a lengő a tengelyéről.De mit várok,nem pöcögtetem a gázkart. :lol:
Bár már ez az idő elmult,jól be van állítva,azt csinálja amit akarok(többnyire).
Videán megtaláltad már a felvételeket a parkolóban a gépemről?
Esetleg a másik fórumon a versenypályás képeim? :oops:


Nem láttam még, de most mindenképpen megnézem! Érdekelne még a tapasztalatod a T 3.0 mociról! Sok helyen látom, hogy 2 lóerő fölött tud! Ez igaz?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.09.06 06:02:57 
Offline
Nitrofügg&otilde;

Csatlakozott: 2006.12.13 15:36:16
Hozzászólások: 263
Üdv!
Tény hogy erős a G3,de nincs mihez viszonyítanom.
A t15 től erősebb volt az LRP Z15,de ez nyilván ettől is erősebb.
Ezeket meg bemérni,szerintem lehetetlen.Valós vagy marketing,nem tudom.A Z18 1,56 Le tud 6 felömlővel,ez 3 felömlős "csak".
szóval nem tudom.
Jól megy,jól húz,jól ugrik,van tartalék benne bőven,kanyarban kormányzáshoz,jól beállítható,sőt,még nem nyúltam hozzá.De már most látom,hogy 6 perc 20 nál többet nem megy a tankból. :lol:
Igaz még lehetne szegényíteni,de fő a biztonság,így jó a hőfokom.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.09.06 10:30:17 
Offline
Nitrofügg&otilde;

Csatlakozott: 2006.12.13 15:36:16
Hozzászólások: 263
Üdv!
Segítek!
Innen majd már megtalálod oldalt a másik 2 felvételt is.
Ez a régi evo,T15 moci,első igazi körök,B15-40 gumikkal.
Néhol hallható hogy nyikorog! :lol:


http://www.videa.hu/main.php?page=play&v=TYrhmz648Qi68WR1


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 22 hozzászólás ]  Oldal 1, 2  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 6 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség