Hát ha lassabban töltöd az előírtnál attól nem lesz baja az tuti mert nem melegszik túl és csepptöltéssel maximálisan fel tudja tölteni az aksit. Pl a jobb töltők pl v3 ha autómatára állítod mondjuk nicd aksinál a töltés vége felé lassítanak a töltésen pont ezért. Gondolom én legalább is ezt szűrtem ki a leírásból. Arra viszont én is kiváncsi lennék hogy hogy kell meríteni az a jó ha tökig lemerítem vagy mind1 és mire jó a cycle.
Barbár_ írta:
Hi!
Tudom hogy erről már sokszor sok helyen volt szó, de eddig ahány emberrel beszéltem erről + ahány helyen olvastam erről, annyi véleményt hallottam (olvastam), ráadásul általában eze szöges ellentétben áltak egymással.
(Volt aki arra esküdött hogy 10A -rel kell tölteni mert úgy éveket bír egy akksi és úgy jobb a teljesítménye is, Volt aki aztmondta hogy 5A feletti töltés egyenesen gyilkosság.
Van aki azt állítja hogy minnél lasabban töltök egy akksit annál lasabban fog merülni is, és van aki ennek az ellenkezőjét mondja stb stb stb szóval mi az igazság?
Persze biztos sok-sok részigazság van de mégis...
Csak van vmi szabály ami megmondja hogy milyen akksit hogyan kell tölteni vagy legalább vmi logikának vagy rendszernek kell lennie benne (legalábbis szerintem).
Szóval örülnék neki ha most itt kiderítenénk az igazságot hogy az akksik milyen gyors töltést bírnak, mi alapján lehet eghatározni azt hogy 1 konkrét akkupack hány amperes töltést bír stb stb stb!
És lenne egy olyan kérdésem hogy ezt a topicot kíméljük meg az ilyen "Én nemtom" meg az "Én így szoktam, bár nem értek hozzá..." meg "Én a rotostartot 100-zal töltöm stb stb stb"
Szóval ide inkább azok írjanak akik elektromos autókba is használtak / használnak akksit és ne azok akik akksit eddig csak távban láttak!
Bocsi ha ezzel megsértek vkit, de ha ezt nem így csináljuk akkor ez is egy olyan topiccá válik majd amit ha végigolvas valaki megint 200 véleményt fog látni és megint nem jutunk majd 1-ről a 2-re.
Előre is köszi!