atitika írta:
Sala!
Ez nem kioktatás, itt egy problémát szeretnénk megoldani, ( hál' istennek minél többen ) ezért szívesen fogadjuk a tippeket, hozzáértő javaslatokat.
A "csak motor" rákötést holnap reggel kipróbálom, a motor egyébként - ha kézzel forgatom - nagyon szaggatva, rángatózva forog. Mintha a kommutátoron minden szegmensnél - vagy minek nevezzük - beleesne a szénkefe és az akadályozná a hibátlan pörgést.
Csak a mocit még nem akartam szétbontani, mert a hátulja hajtogatott fülekkel van lezárva.
SZia!
Azért akadozik és forog nehezn, mert a pajzsba 2 odlalt, 2 erős mágnes van, a belső forgórész forgatásakor emg le kell gyűrnöd a mágnes vonzzását...
A kommutátor közti rések kb. 0,5mmesek így szemre( még nem mértem soha) a szénkefe köríve pedig úgy 7-8mm lehet(ez is csak tipp)
A hajtogatott füles motor, egszerűen szét tudod szedni, odamész a betonhoz és ésszeé a tengelyt a betonhoz vágod(de télleg ésszel) és akkor szépen lepattan, persze szórakozhatsz csaavrhúzóval is, de így egyszerűbb. Természetesen a szénkeféket előbb vedd ki...