Bemutatkozás | Hírek | Tagság | Taglista | Alapszabályzat | Versenyszabályzat | RCOR Ring Apaj | Támogatóink
MyModell | Cikkek | Leírások | Fotók | Videók | Versenyek | Rendezvények | Média ajánlat | Kapcsolat
           
Pontos idő: 2024.05.20 21:03:04

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 10 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: három gyertya egy délután
HozzászólásElküldve: 2008.04.01 17:34:43 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2008.03.20 19:00:48
Hozzászólások: 34
Két napja állítgatom carson specterem mociját, az itt olvasott tanácsok alapján. A karbi tiszta,motor meleg,kékes füstje van. Full gázon a motor néha dadog lefullad, ha visszaveszek a dúsíton csak 1/8-ot akkor meg a kevés anyag miatt fullad le. Tudom, hogy minden motornál más, de kb. mekkora az a tartomány (fél vagy 1 fordulat) Amin a morornak jól kéne üzemelnie. Ma délután az állítgatások közben három gyertyám is kiégett, 3-as 4-es 6-os, na ezt vajon hogy csináltam? Előre is köszi a segítségért!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: három gyertya egy délután
HozzászólásElküldve: 2008.04.01 18:03:41 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2005.06.10 19:53:35
Hozzászólások: 366
Tartózkodási hely: Győr
mihu írta:
Két napja állítgatom carson specterem mociját, az itt olvasott tanácsok alapján. A karbi tiszta,motor meleg,kékes füstje van. Full gázon a motor néha dadog lefullad, ha visszaveszek a dúsíton csak 1/8-ot akkor meg a kevés anyag miatt fullad le. Tudom, hogy minden motornál más, de kb. mekkora az a tartomány (fél vagy 1 fordulat) Amin a morornak jól kéne üzemelnie. Ma délután az állítgatások közben három gyertyám is kiégett, 3-as 4-es 6-os, na ezt vajon hogy csináltam? Előre is köszi a segítségért!

A beálitásba nem tudok segiteni mert nem volt specterem és a motorját se ismerem de fullgázon dadog vagy fullad?Mert nem mind1.Ha dadog keveset kap,ha fullad sokat.
A gyertya eléghet a rossz beálitástol..Lehet nem a fődusitoioval van a baj hanem az alacsonnyal.
És amugy egy ilyen nap a 3as gyertya tul meleg sőt még a 4es is(én 4essel megyek télen minusz 10fokokba) a 6os meg a nyári melegre való(én 30fok felett szoktam olyat berakni)
Sztem vegyél 5öst az lesz a jo ilyen napos 15fok körüli időbe!
Utána probáld álitani és nézd meg az alacsony fordulati tűt is!.

_________________
Davzone - Savage XRPS Spec 3
06203699770
Anyway, why race a Savage? Because I can ;)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.04.01 19:05:27 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.06.24 08:02:05
Hozzászólások: 479
Tartózkodási hely: Budapest
Üdv!
Először is tisztázni kellene az üzemi körülményeket:
Kb. mennyit ment már a motor?
Milyen üzemanyaggal használod?
Milyen gyártmányú gyertyával? A hőérték számozásoknál különbségek vannak.
Üdv: SYL

_________________
http://www.sgmodell.hu
http://www.sylmax.hu


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.04.01 20:18:50 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2008.03.20 19:00:48
Hozzászólások: 34
HPI racing 16% nitro üzemanyagból 5 litert használtam el. Szégyenlem magam de nem gondoltam, hogy a gyertya számozások nem egységesek. Emiatt nem figyeltem rá, hogy milyet veszek. Légyszi javasolj valamilyet!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.04.01 22:59:17 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.06.24 08:02:05
Hozzászólások: 479
Tartózkodási hely: Budapest
Én elsősorban a Rossi gyertyákat használom, versnykörülmények között is a legjobbak közé tartozik.
Neked az alább írt feltételekhez, a tavaszi-nyári időszakra az R5-R7 hőértékű Rossi gyertyákat ajánlom.
Nem keverendő össze a hasonló nevű Novarossival, az teljesen más.
Üdv: SYL

_________________
http://www.sgmodell.hu
http://www.sylmax.hu


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.04.01 23:10:02 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.06.24 08:02:05
Hozzászólások: 479
Tartózkodási hely: Budapest
A helytelen porlasztóbeállításon kívül a sűrű gyertyahalál előjele lehet még a motor meghibásodásának is.
Ez lehet kezdődő csapágyhiba, vagy porbeszívás miatti kopások, stb.
Üdv: SYL

_________________
http://www.sgmodell.hu
http://www.sylmax.hu


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: három gyertya egy délután
HozzászólásElküldve: 2008.04.05 15:59:10 
Offline
Nitro pancsoló

Csatlakozott: 2006.12.11 19:03:56
Hozzászólások: 117
mihu írta:
Két napja állítgatom carson specterem mociját, az itt olvasott tanácsok alapján. A karbi tiszta,motor meleg,kékes füstje van. Full gázon a motor néha dadog lefullad, ha visszaveszek a dúsíton csak 1/8-ot akkor meg a kevés anyag miatt fullad le. Tudom, hogy minden motornál más, de kb. mekkora az a tartomány (fél vagy 1 fordulat) Amin a morornak jól kéne üzemelnie. Ma délután az állítgatások közben három gyertyám is kiégett, 3-as 4-es 6-os, na ezt vajon hogy csináltam? Előre is köszi a segítségért!


A specter topicban le volt nemrég írva a helyes tűbeállítás. Melyiket merre hova-ki-be.stb. Azok szerint állítsd be és jónak kell lennie.

_________________
Hobao Hyper ST
Sanwa MX-3 2,4 GHz


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.04.05 16:06:57 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2006.12.13 15:36:16
Hozzászólások: 263
Üdv!
Nem ilyen mocim van ugyan,de tegnap próbáltam életet lehelni téli álom után a gépembe,egy 3ccm HPI,2. tank után hazamentem,hideg van még ehhez szerintem,12 fok volt,eső néha szitált,elég nedves volt a levegő....
Dehát nem bírtam magammal,gyárilag 5 ös gyertya van benne,én 3assal próbálkoztam kapásból,a hőmérséklet miatt.
Jani


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.04.05 19:07:14 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2008.03.20 19:00:48
Hozzászólások: 34
Nos srácok meg van mi volt a baj a mocival. A berántó működéséhez szükséges kb. 2mm vastag és 4-5mm hosszú kis csap, ami a forgattyús házban van elkopott, és a motor bedarálta. Nem kell mondanom, hogy mit rendezett. Elöször, amíg csak kis darabokat darált le a csapból ezek a fémforgácsok nyírták ki a gyartyákat. Az már biztos, hogy még egyszer nem járok így, remélem mások sem. Sajnos ez nem vigasz arra ,hogy 13.-án nem tudok elindulni pedig be voltam állva rá rendesen! Mindenkinek kössz a segítségért ! üdv.MIHU


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.08.12 19:50:37 
Offline
Nitro pancsoló

Csatlakozott: 2007.05.16 21:20:48
Hozzászólások: 195
Tartózkodási hely: Bp. 3ker
Én is jártam hasonló cipőben, csak nekem a belső főtengelycsapágy golyókosara ment fel a gyertyához egy kicsit randalirozni. Megusztam egy csapágycserével.

_________________
cyclone tc
sprint2-k
scx 10
Értem én hogy villanymotor, de mitől forog?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 10 hozzászólás ] 

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség