Bemutatkozás | Hírek | Tagság | Taglista | Alapszabályzat | Versenyszabályzat | RCOR Ring Apaj | Támogatóink
MyModell | Cikkek | Leírások | Fotók | Videók | Versenyek | Rendezvények | Média ajánlat | Kapcsolat
           
Pontos idő: 2024.04.28 19:33:25

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 51 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004.08.23 10:44:50 
Offline
RCOR Star
Avatar

Csatlakozott: 2004.04.25 22:33:39
Hozzászólások: 1317
Tartózkodási hely: Budapest
Mazlee írta:
én 25%-ossal járatom a kocsit, de a gyártó is 16%-osnál nagyobbat ajánl ehhez a motorhoz.

nem tudom mennyi igy az élettartama, de nem hinném hogy 1 éven belül cserélnem kellene. kopp kopp.. :)


Mindenkinek a saját pénztárcája határozza meg a játékot.
Ez így van jól.
Üdv

Thomas

_________________
Hong Hor-Jammin Products
http://www.hongnor.hu


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004.08.23 10:54:52 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2004.04.08 12:36:59
Hozzászólások: 474
Tartózkodási hely: Budapest
A gyártó azt írja ,hogy ha 20 %-os üzivel vagy annál többel mész ,akkor 3gallon után belsőrészt kell cserélned.
Mi például 7%-ossal hajtunk és nagyon faszán megy az autó ,ezt csacsi is tudja bizonyítani.(szerintem 10%-nál több nitrót nem érdemes az üzibe rakni.
Különben LittleG-nak javasolnám hogy azért használjon pár százalék nitrót ,mert az egyenletesebbé teszi a motor járását.És még attól is füüg ,hogy hány százalék nitrót raksz bele ,hogy az előző tulaj hány%-al használta ,mert ha kevesebbel mész akkor nem fog olyan szépen menni a motorod.

_________________
Serpent 960
Serpent 950
GS Storm CL-1
Traxxas Bandit
Hot Bodies Cyclone
Serpent Excel MK2
+sebességi autók


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: sziasztok
HozzászólásElküldve: 2004.08.23 12:25:09 
Offline
Nitro pancsoló
Avatar

Csatlakozott: 2004.01.31 13:19:01
Hozzászólások: 164
Tartózkodási hely: Budapest XI ker
a model& hobbiban a srác mondta, hogy a 10 % alattival nem mehet a savage ? de nem is volt olyan üzemanyag, ezért vettem 16 % osat
remélem nem lesz baja, a másik, haegyszer megyek 16% al, utána visszaállok alacsonyabbra, akkor az nem gáz a motornak?

_________________
GRAVEL HOUND LESZ :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: sziasztok
HozzászólásElküldve: 2004.08.23 12:52:14 
Offline
karbantartós
Avatar

Csatlakozott: 2004.01.21 12:08:13
Hozzászólások: 4361
nem gond, csak at kell majd picit karburalni. De atalasnal egy tank jaratas fel gazon azert nem arthat. Felfele (nagyobb nitro % ra torteno atallas) visoznt tobbet kell jaratni a mocit. Legalabbis en ezt olvastam csiri-biri helyeken.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004.08.26 16:28:46 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2004.07.05 21:06:16
Hozzászólások: 221
Na jó az üzemanyagból elég volt legalábbis nekem most jöhet a BEJÁRATÁS
1. kérdés. Hány tankot kell egyhelyben elpöffenteni.
2 hány tankot kell lassan autózni meg stb...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004.08.26 20:43:52 
Offline
karbantartós
Avatar

Csatlakozott: 2004.01.21 12:08:13
Hozzászólások: 4361
talan hat ha, esetleg, netalan atolvasnad az oldalt...


http://www.rcoffroad.hu/cikkek/cikk06.php


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004.08.27 17:36:25 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2004.07.05 21:06:16
Hozzászólások: 221
hoppá dehulyevagyok nem is olvastam de már átnéztem, boccs, kössz.
De mennyi az a pár tankot kell egyhelyben pöfögni.?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004.08.27 17:53:04 
Offline
Személyi titkár
Avatar

Csatlakozott: 2004.04.05 20:50:43
Hozzászólások: 602
Tartózkodási hely: Madeira
Kb két tank én annyit pöfögtem egy helyben!!!!

_________________
Sponsored by: UNICO MODELLSPORT
Losi 8ight 2.0
JP Racing & RB Concept Engines
Sanwa M11 DSSS Radio
Sanwa ERG-WX Servos
Proline Tires & Accesories
RB Revolution R2 Fuel


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004.08.27 17:56:55 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2004.07.05 21:06:16
Hozzászólások: 221
és közben hűtötted vmivel?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004.08.27 21:28:48 
Offline
Személyi titkár
Avatar

Csatlakozott: 2004.04.05 20:50:43
Hozzászólások: 602
Tartózkodási hely: Madeira
Nem minek???

_________________
Sponsored by: UNICO MODELLSPORT
Losi 8ight 2.0
JP Racing & RB Concept Engines
Sanwa M11 DSSS Radio
Sanwa ERG-WX Servos
Proline Tires & Accesories
RB Revolution R2 Fuel


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004.08.27 21:34:36 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2004.04.08 12:36:59
Hozzászólások: 474
Tartózkodási hely: Budapest
Tudod hány fokos volt a motorod hőmérséklete?
Mert a bejáratásból igy lehet nagyjavítás!

_________________
Serpent 960
Serpent 950
GS Storm CL-1
Traxxas Bandit
Hot Bodies Cyclone
Serpent Excel MK2
+sebességi autók


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004.08.28 12:32:37 
Offline
Személyi titkár
Avatar

Csatlakozott: 2004.04.05 20:50:43
Hozzászólások: 602
Tartózkodási hely: Madeira
70 akármennyi

_________________
Sponsored by: UNICO MODELLSPORT
Losi 8ight 2.0
JP Racing & RB Concept Engines
Sanwa M11 DSSS Radio
Sanwa ERG-WX Servos
Proline Tires & Accesories
RB Revolution R2 Fuel


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004.08.28 18:41:56 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2004.07.05 21:06:16
Hozzászólások: 221
csak azért kérdeztem mert az egyik haverom a dura max st - jét kopresszorral hűtötte meg gondoltam kell is nehogy túlmelegedjen hiszen azért vannak a HŰTŐBORDÁK
hogy a Menetszél hűtse.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004.08.29 18:41:25 
Offline
RCOR Star
Avatar

Csatlakozott: 2004.01.23 14:53:23
Hozzászólások: 1483
Tartózkodási hely: Gyömrő
Ha jo dusan pofogteted alapjaraton, akkor nem melegszik tul. Sot inkabb melegiteni kell (pl. alufolia a hutobordara) Az idealis az ha az elso tank kb. 70-80 fok, a masodik 90 korul, aztan szepen egyre feljebb, amikor kis gazon jaratod. (A tankok kozott hagyd kihulni!)
:integet


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004.08.30 09:05:10 
Offline
RC mániákus

Csatlakozott: 2004.01.22 22:49:52
Hozzászólások: 786
Tartózkodási hely: Budapest, XVI.ker.
Az első néhány tanknál kisebb hőfokon jár a motor. Ahogy Pajzi is írta jóformán "melegteni kell". Én az LRP mocit picit szeles időben járattam be, nem is ment feljebb a hengerfej hőmérséklete 52°C fölé :shock: .. Ha még fújtam volna kompresszorral, lehet megfagyott volna szegény :kuncog: .
A bejáratásról itt iolvashatsz..

_________________
KépTraxxas REVO www.solarklimacad.hu


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004.08.30 12:37:29 
Offline
RCOR Star
Avatar

Csatlakozott: 2004.04.25 22:33:39
Hozzászólások: 1317
Tartózkodási hely: Budapest
Vada új motornál bejáratásnál nem árt ha nincs rajta a Bady. Könnyebben kézbentartható a hőmérséklet.
Thomas

_________________
Hong Hor-Jammin Products
http://www.hongnor.hu


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004.08.31 20:12:59 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2004.07.05 21:06:16
Hozzászólások: 221
Kössz! De nem LRP motor lessz benne. Ti egyébként hány tankott pöfögtetek egy helyben ? Jó tudom Már van róla ciikk de ott csak azt írják hogy picit az kábé 2-3 tank.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004.08.31 20:29:35 
Offline
RCOR Star
Avatar

Csatlakozott: 2004.04.25 22:33:39
Hozzászólások: 1317
Tartózkodási hely: Budapest
Hát én ezt a egyhelyben járatást nem tartom túl jó bulinak. Tele lessz a motor elégetlen olajjal.
Én minden esetben egy egyenes sík terepet választok erre a célra ahol a fű pici. Igy van egy kis terhelés. Alacsony fordulaton fel le autózok gáz motorfék forduló gáz motorfék forduló. Mérem a hőmérsékletet. Ha jó járó motornál tankolom és tovébb. 3-4 tank utánn kezdem ez ide odát egy kicsit agresszívabban rövid félgázok.
Beáll az üzemi hőmérséklet. Az a legjobb. Igy a legjobb bejáratni egy motort.

Üdv

Thomas

_________________
Hong Hor-Jammin Products
http://www.hongnor.hu


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004.08.31 20:50:44 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2004.07.05 21:06:16
Hozzászólások: 221
Valaki elmesélni hogy milyen hőmérsékleten mit kell csinálni mert én ezt nem negyon értem. ÉS egyáltalán mivel kell mérni??


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004.08.31 20:59:10 
Offline
Egyhelyben pöfögõ

Csatlakozott: 2004.08.27 18:40:50
Hozzászólások: 90
Tartózkodási hely: Kaposvár
Célszerü a motor kezelési útmutatóját elolvasni mert abban általában precizen leirják a bejáratás menetét. A gyártó nem ok nélkül irja le ezeket a lépéseket. Hőmérsékletet általában hőmérővel szoktunk mérni de alkalmazhatod a vizcsepp próbát is.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 51 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 8 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség