Megcsináltam a WD-40es tisztogatást,aztán nagy lelkesedésemben vettem egy infra hőmérőt(mindenki ajánlotta,mert nagyon hasznos),tényleg nagyon tetszik----hazafele a boltból mindennek megmértem a hőmérsékletét annyira tetszett
-----.aztán kipróbáltam az autót,és érdekes jelenséget tapasztaltam:
-beállítottam mindent gyári adatok szerint,és tényleg szépen ment az autó,de képzeljétek:már 2.-ban volt-és meg szerettem VOLNA állni,de nem lassult az autó.(el tudjátpk képzelni,hogy a vérnyomásom 10000lett,amikor látom hogy a kis "kincsem" 40-50 el rohan neki a padkának és nem tudok mit csinálni).Elkormányoztam,felborult,aztán lefullasztottam.
-hazamentem és szétszedtem,aztán rájöttem mi volt a hiba--:az a sokszög ami a váltó kihajtásán van(amin a féktárcsa is van),totál le volt kerekedve.Először csak azért foghatott mert kicsit odébbtáncolt a tárcsa,de már egy sávban totál lekerekítette a sokszöget.
-Az lenne a kérdésem,hogy ez mennyire sűrűn fog előfordulni?Rossz volt vmilyen beállítás?Most szándékomban áll megvenni a Dual disk féket,megéri?
MÁS:
-a karburátor lötyögése:meghúztam az az imbuszos csavart,ami a karburátort tögzíti(ennek a csavarnak van oyan furcsa alakja:hosszú henger,nincs rajta menet,és a közepén egy kifli alakban ki van vágva--húú ez tudom hogy elég szakszerűtlen volt,de sajnos nem tudom hogy hogy hívják---,itt a kivágásnál,ha elfordítom akkor rászorul a karburátorra,és elvileg nem tud mozogni.DE én hiába fordíottam rá,kb 5 perc után megint ficánkolt.Elpanaszoltam ezt nagyapámnak
,aki segítőkész volt,és segített is,de nem merem beindítani így az autót(ezt persze neki nem mondtam el,nehogy rosszul essen neki).Szóval:Egy lapvastagságú hőálló fémlemezt tekert a karbira,és így ha így beteszem a helyére,és elfordítom a "kiflicsavart",akkor tényleg elég stabilan áll.Kérdésem:nem okozhat ez károsodást?Van egy szemmel alig látható hézag,ott nem kaphat fals levegőt?A vékony lemez kiküszöbölésére milyen megoldást javasoltok?
U.i:"bejelentkeztem" Antihoz,és ismét segített.