Bemutatkozás | Hírek | Tagság | Taglista | Alapszabályzat | Versenyszabályzat | RCOR Ring Apaj | Támogatóink
MyModell | Cikkek | Leírások | Fotók | Videók | Versenyek | Rendezvények | Média ajánlat | Kapcsolat
           
Pontos idő: 2024.04.27 20:56:27

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 79 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004.09.29 21:19:17 
Offline
Nitro pancsoló

Csatlakozott: 2004.09.06 11:40:42
Hozzászólások: 116
Tartózkodási hely: Debrecen-budapest
Thomas írta:
Milyen motor az amit szét akarsz kapni?


traxxas t-max 2.5

nem huzamosabb menetnél 160 170 fok C
ezt 2 perc alatt el is éri, tuti nem stimm, mert a másik mocival minden rendben volt..

Mellesleg lehet fars levegő miatt is, esetleg.

Szétkeptam, hibára utaló jel semmi de semmi, lehet mégis valahol farsot szívott, hátha most jó lessz :shock:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004.09.29 21:31:22 
Offline
RCOR Star
Avatar

Csatlakozott: 2004.04.25 22:33:39
Hozzászólások: 1317
Tartózkodási hely: Budapest
Mennyi nafta ment le a torká a kis aranyosnak összesen

_________________
Hong Hor-Jammin Products
http://www.hongnor.hu


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004.09.29 22:00:04 
Offline
RCOR Star
Avatar

Csatlakozott: 2004.01.23 14:53:23
Hozzászólások: 1483
Tartózkodási hely: Gyömrő
A fals levego nagyon konnyen lehet... Csak azt aztan rem szar dolog megtalalni.
Az uzemanyag csovet is atnezted? Igy elsonek azt a legkonnyebb cserelni.
Aztan ha mar szerinted minden OK es megis szar, akkor jon a darabokra szed es szigetel. Elsosorban a backplatnel, es a karbi minden reszenel.

Hat sok szerencset... Nem irigyellek, szivtam en is hasonlot. :?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004.09.29 22:16:35 
Offline
karbantartós
Avatar

Csatlakozott: 2004.01.21 12:08:13
Hozzászólások: 4361
van itt tobb t-maxxos kollega, de az biztos, hogy a trx melegebben megy, mint a tobbi. de talan ez sok. nemtom, majd ok megmondjak.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004.09.29 22:22:41 
Offline
Nitro pancsoló

Csatlakozott: 2004.09.06 11:40:42
Hozzászólások: 116
Tartózkodási hely: Debrecen-budapest
Persze azt tom hogy talán melegebb, de az tuti hogy ez most tul meleg!
Főleg ha nyomnám tovább!
Na majd holnap megint próba :roll:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004.09.29 23:17:52 
Offline
RCOR Star
Avatar

Csatlakozott: 2004.04.25 22:33:39
Hozzászólások: 1317
Tartózkodási hely: Budapest
new_neo írta:
Persze azt tom hogy talán melegebb, de az tuti hogy ez most tul meleg!
Főleg ha nyomnám tovább!
Na majd holnap megint próba :roll:

A kipuffogó nyomó csövet nézd meg. Ha elvan szakadva valahol, vagy a kipuff. csatlakozó pipa el van dugulva akkor nem jön létre tulnyomás a tankban. Ez annyit jelent hogy fordulaton elszegényedik a keverék, hiába nyitod a tűszelepet. Alacsony fordulaton fuldoklik magas fordulaton már vékony lessz a karburálás. Itt már nem tud annyit utánnaszívni a motor.
Szerintem ez lessz a TUTTI gond.

Thomas

_________________
Hong Hor-Jammin Products
http://www.hongnor.hu


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: a
HozzászólásElküldve: 2004.09.30 12:50:35 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2004.09.24 11:10:09
Hozzászólások: 258
Tartózkodási hely: Balatonszemes
enne egy kérdésem:
Szerintetek egy pici prociventillátort hova tudnék rögzteni a Duraámban hogy a motorra nyomjon levegőt (a motor elé kéne hogy ne a menetszéllel szemben kelljen dolgoznia).

:idea: :idea: Az akkupack helyét már megatláltam (a hátsótorony és a átsó ksznitartó tözti rész abszolút alkalmas egy 4 cerkaelemes akkupack befogaására (szigetelőszalaggal rögzítve) de talán még kettő akkupack is elfér ott. (a 2. az világításnak lessz! :!: :!:
Godoltam már arra is hogy csinálok rá aluból bukókeretet a kaszni alá :!: ( a szarrávágott kaszni nem véd túl sokat) :( és a bukókeretről lógna le a hűtőventillátor.

Szerintetek működő ötlet lenne a bukókeretes vagy sem? :?: :?:

_________________
By.: Barbár


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004.09.30 20:40:12 
Offline
Nitro pancsoló

Csatlakozott: 2004.09.06 11:40:42
Hozzászólások: 116
Tartózkodási hely: Debrecen-budapest
Sziasztok!

Szívok ezzel a mocival mint a torkos borz! megorulok

Szóval minden rendbe mégis melegszik!
Azt nem tudom hogy normális e, ha lehúzom a szűrő előtt a csövet, fél tanknál, tekertetem az indítóval, nem igazán megy föntebb a nafta az üzemanyag tartálynál! (ha fölé emelem a nyomó csövet, akkor nem is jön a nafta, tehát a tank folé 1 cm már nem nyomja fel!)
Elég ez a nyomás?
Nem szelel sehol, tank jól zár (sokáig megmarad a nyomás mindenhol ha fujkálom)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004.09.30 21:16:49 
Offline
Nitro pancsoló

Csatlakozott: 2004.09.06 11:40:42
Hozzászólások: 116
Tartózkodási hely: Debrecen-budapest
Sziasztok!

Van 3 kipufogom, mindegyikkel kipróbáltam, és mind ugyan azt tudja.
Ha inditóval tekertetem akkor a lehúzott nyomócsőben max 1,5 cm tudja a csőben a folyadék szintet megemelni! Elég ez?
Mielőtt letolnátok vizzel kisérletezem
Midjárt megpróbálom mit nyom ha befogom a kipuff végét....
megorulok megorulok megorulok megorulok


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004.09.30 21:23:12 
Offline
Nitro pancsoló

Csatlakozott: 2004.09.06 11:40:42
Hozzászólások: 116
Tartózkodási hely: Debrecen-budapest
Igy meg a nyomócső tetejétő mind1ik kb 2 cm magasra nyomja a vizet!

De lehet nem ez a gond, mert ma próbáltam úgy is, hogy leszúkítettem a kipufogó kiömlő nyílását egy kábelkötegelővel!
Akkor sem lett sokkal jobb, akkor is melegedett, nem is ment rendesen, de arra jó volt, hogy tudom lehet lopakodó üzemmódot is csinálni! olyan halk volt, mint egy hangosabb elektromos


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004.10.01 10:54:45 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2004.09.24 11:10:09
Hozzászólások: 258
Tartózkodási hely: Balatonszemes
new_neo írta:
Igy meg a nyomócső tetejétő mind1ik kb 2 cm magasra nyomja a vizet!

De lehet nem ez a gond, mert ma próbáltam úgy is, hogy leszúkítettem a kipufogó kiömlő nyílását egy kábelkötegelővel!
Akkor sem lett sokkal jobb, akkor is melegedett, nem is ment rendesen, de arra jó volt, hogy tudom lehet lopakodó üzemmódot is csinálni! olyan halk volt, mint egy hangosabb elektromos

Szerintem az elég!

_________________
By.: Barbár


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004.10.01 12:20:15 
Offline
Nitro pancsoló

Csatlakozott: 2004.07.02 09:07:03
Hozzászólások: 196
Hi !

Ha nem nyomja a naftát rendesen ki a tankból,lehet,hogy a tanksapka tömítése szutyók és elszelel a túlnyomás !

Nem biztos,de lehet ez is.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004.10.01 12:46:04 
Offline
Nitro pancsoló

Csatlakozott: 2004.09.06 11:40:42
Hozzászólások: 116
Tartózkodási hely: Debrecen-budapest
Ez nem.
Mert ha megfújom a tankot, befogom mind a két csövet, 1 perc mulva elengedem, akkor is szisszen, tehát tartja a nyomást


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004.10.01 23:15:08 
Offline
Nitro pancsoló

Csatlakozott: 2004.09.06 11:40:42
Hozzászólások: 116
Tartózkodási hely: Debrecen-budapest
Ma megint próbálgattam.
másik karbi, másik hengerfej, hengervej alá másik tomités, karbi alá 2 tomités, hengerfej alá 2 tomités, metanol ricinus 20%, nitró nélkül.
De a helyzet ua:
1 perc sem kell és a moci forró, pedig annyi kaját kap már, hogy füstöl mint a gyárkémény.
Próbáltam ,úgy is, hogy csak 1/2 fordulaton járattam, de akkor is melegszik.
Senki nem tud gondolni valamire?
1 dolog viszont furcsa nekem, a dugattyú felső oldalpalástja tiszta fém színű, az alsó rész viszont kissé égett.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004.10.02 07:48:16 
Offline
RCOR Star
Avatar

Csatlakozott: 2004.04.25 22:33:39
Hozzászólások: 1317
Tartózkodási hely: Budapest
Még mindig nem írtad le, hogy hány tank üzemanyagot ment ez a motor.

_________________
Hong Hor-Jammin Products
http://www.hongnor.hu


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004.10.02 10:29:34 
Offline
Nitro pancsoló

Csatlakozott: 2004.09.06 11:40:42
Hozzászólások: 116
Tartózkodási hely: Debrecen-budapest
Thomas írta:
Még mindig nem írtad le, hogy hány tank üzemanyagot ment ez a motor.


Nem tudom mennyit ment, mert használtan vettem, igaz azt mondták nem sokat, de attol lehet sok is.
Mindenesetre kompresszió van benne
Van új dugattyum meg hengerem, tegyem bele?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004.10.02 20:23:50 
Offline
RCOR Star
Avatar

Csatlakozott: 2004.04.25 22:33:39
Hozzászólások: 1317
Tartózkodási hely: Budapest
new_neo írta:
Thomas írta:
Még mindig nem írtad le, hogy hány tank üzemanyagot ment ez a motor.


Nem tudom mennyit ment, mert használtan vettem, igaz azt mondták nem sokat, de attol lehet sok is.
Mindenesetre kompresszió van benne
Van új dugattyum meg hengerem, tegyem bele?

Hát mindent kipróbáltál már szerintem. Próba képpen igen.
Nagy baj nem történik az biztos.

_________________
Hong Hor-Jammin Products
http://www.hongnor.hu


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004.10.03 18:46:25 
Offline
Nitro pancsoló

Csatlakozott: 2004.09.06 11:40:42
Hozzászólások: 116
Tartózkodási hely: Debrecen-budapest
Sziasztok!

Ma beletettem az új hüvely dugót is, két tank 20% ricinis, metil, nitró nélkul.
A két tank alapjáraton olyan 80 C fok, de a harmadik tanknál, akár milyen dúsra állítom, félgáz, és máris 160-170 fokos, füstöl is rendesen.
megorulok megorulok megorulok megorulok megorulok megorulok


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004.10.03 20:22:27 
Offline
RCOR Star
Avatar

Csatlakozott: 2004.04.25 22:33:39
Hozzászólások: 1317
Tartózkodási hely: Budapest
new_neo írta:
Sziasztok!

Ma beletettem az új hüvely dugót is, két tank 20% ricinis, metil, nitró nélkul.
A két tank alapjáraton olyan 80 C fok, de a harmadik tanknál, akár milyen dúsra állítom, félgáz, és máris 160-170 fokos, füstöl is rendesen.
megorulok megorulok megorulok megorulok megorulok megorulok

Tutti, hogy jó a hőmérőd? megorulok

_________________
Hong Hor-Jammin Products
http://www.hongnor.hu


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004.10.03 20:57:39 
Offline
Nitro pancsoló

Csatlakozott: 2004.09.06 11:40:42
Hozzászólások: 116
Tartózkodási hely: Debrecen-budapest
Sziasztok!

Jó a hőmérő tuti!

De megtaláltam a bibit közben!
Mivel akitől vettem a technikát, azt mondta, gyárilag van még minden, nem volt szétszedve, ezért ugyan az a szisztéma szerint raktam össze ahogy volt!
De már kínomban megint szétszedtem, és átgon doltam mi hogy is van, meg miért. 1 a lényeg fordítva volt bennea dugattyú!!
E miatt produkálhatottolyat, hogy füstölt mint a veszedelem, mégis melegedett! A rezőba sűritéskor banyomta az anyagot, és ott a melegtől elgőzölgött, ezért füstölt, de a mocinak, meg kevés maradt, meg aztán erölködött is, mivel vákum sokkal nagyobb volt.
Most megint járattam 2 tankkal, 1 -el meg csak ugy finoman, a végén egy kicsit oda oda húztam, de nem ment 140 fölé. úgy nez ki jó lessz, legalábbis remélem.

üdv mindenkinek, és köszi a segítő készséget.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 79 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 8 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség