Bemutatkozás | Hírek | Tagság | Taglista | Alapszabályzat | Versenyszabályzat | RCOR Ring Apaj | Támogatóink
MyModell | Cikkek | Leírások | Fotók | Videók | Versenyek | Rendezvények | Média ajánlat | Kapcsolat
           
Pontos idő: 2024.04.27 23:12:32

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 79 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004.10.03 21:03:23 
Offline
RCOR Star
Avatar

Csatlakozott: 2004.04.25 22:33:39
Hozzászólások: 1317
Tartózkodási hely: Budapest
megorulok megorulok dehulyevagyok

_________________
Hong Hor-Jammin Products
http://www.hongnor.hu


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004.10.03 22:07:56 
Offline
RCOR Star
Avatar

Csatlakozott: 2004.01.23 14:53:23
Hozzászólások: 1483
Tartózkodási hely: Gyömrő
dehulyevagyok megorulok dehulyevagyok megorulok dehulyevagyok megorulok


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004.10.03 22:23:37 
Offline
Nitrofüggõ
Avatar

Csatlakozott: 2004.04.02 18:26:20
Hozzászólások: 407
Tartózkodási hely: Budapest XII
Jo hogy a helyen maradt es nem utotte ki a dugo a henger falat fuck
Akkor ez gyari hibas volt :mrgreen: :kuncog:

_________________
:cola fuj ez nem sör!

SANWA M11
HB D8/ Ninja JX21B
HB D4
LOSI XX-4 WE


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004.10.04 05:53:28 
Offline
RCOR Star

Csatlakozott: 2004.01.23 18:14:14
Hozzászólások: 2631
megorulok megorulok megorulok megorulok
rzt hogy sikerült össze hozni????hogy lehet egy dugattyút fordítva berakni????

_________________
S13 380HP
D2racing
Ironclad
Initial Drifters


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004.10.04 07:18:17 
Offline
RCOR Star
Avatar

Csatlakozott: 2004.04.25 22:33:39
Hozzászólások: 1317
Tartózkodási hely: Budapest
Tucsok írta:
megorulok megorulok megorulok megorulok
rzt hogy sikerült össze hozni????hogy lehet egy dugattyút fordítva berakni????

Nagyon egyszerüen. Így is meg úgy is belefér. Egy kis figyelmetlenség és te is megcsinálod. :mrgreen:

_________________
Hong Hor-Jammin Products
http://www.hongnor.hu


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Hamarosan el fog készülni a l
HozzászólásElküldve: 2004.10.04 12:41:20 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2004.09.24 11:10:09
Hozzászólások: 258
Tartózkodási hely: Balatonszemes
Hamarosan el fog készülni a léghűtés a kocsimra.
az RTRes Durához alapból van egy ilyen védőburok a dobozában abból vágok ki egy kasznit. kb úgy fog kinézni mint egy túl hosszú Dakaros kamilyon k***urva nagy, nagyon kiálló kerekekkel azonkon meg k***urva nagy sárvédők. Ablaknál nem lessz lefújva belül kék, vagy zöld neon (karácsonfaégők) + alvázfény, és a tetelyén a cilinder fölött ki lessz vágva a kaszni és odda lessz beépítve egy videókártyára való pici ventillátor.
Ha mindent a tervek szerint meg tudok csinálni akkor jó lessz...

_________________
By.: Barbár


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: kész!
HozzászólásElküldve: 2004.10.20 14:23:36 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2004.09.24 11:10:09
Hozzászólások: 258
Tartózkodási hely: Balatonszemes
Kérném a véleményeket a hűtésmegoldásommal kapcsolatban!
http://www.barbar.atw.hu/kepek/rc2/image/img_000065.jpg
http://www.barbar.atw.hu/kepek/rc2/image/img_000068.jpg
http://www.barbar.atw.hu/kepek/rc2/image/img_000069.jpg
http://www.barbar.atw.hu/kepek/rc2/image/img_000070.jpg
Írjátok le hogy mit gondoltok erről a megoldásról!

_________________
By.: Barbár


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004.10.20 14:31:45 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2004.06.30 14:03:38
Hozzászólások: 440
Tartózkodási hely: XXI ker
CSÚCS... egy borulás és annyi...

_________________
SAVAGE SS .27 SIRIO FM 40.815
OFNA Hyper7 PBS .21 FM 40.835


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004.10.20 14:34:52 
Offline
RCOR Star

Csatlakozott: 2004.01.23 12:17:08
Hozzászólások: 1728
Hali Barbár!
Biztos, hogy sok munka volt vele de szerintem értelmetlen. Ha jól van beállítva a motor akkor nem melegszik túl. A DuraTrax motorok pedig állandóan túlmelekszenek (nekem is a karbiba szokott forni a benzin :roll: ) de ha veszel egy HPI vagy Picco motort az nem melegszik túl (szerintem).

Üdv: Dodge :integet


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004.10.20 15:03:43 
Offline
Nitrofüggõ
Avatar

Csatlakozott: 2004.01.24 19:34:12
Hozzászólások: 468
Tartózkodási hely: Siófok
Hi!

Ha ugyanezt a lyukat nem a tetejére vágod, hanem az elejére, sokkal nagyobb hatást érsz el, és még ventillátor sem kell :lol:
Amúgy ez a venti 12 voltos, nem tudom, te mennyiről működteted (tippre 9v) de édes kevés ahhoz, hogy tényleg hűtsön, mert kevés az áram.

De jó szórakozás lehetett. :twisted:

Byez!

_________________
Akinek még a fűnyírója is elektromos...:)

"Van aki füvezik, van aki fázik, van aki barom mégis pofázik... " :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Hamarosan el fog készülni a l
HozzászólásElküldve: 2004.10.20 15:12:10 
Offline
karbantartós
Avatar

Csatlakozott: 2004.01.21 12:08:13
Hozzászólások: 4361
Barbár_ írta:
a tetelyén a cilinder fölött ki lessz vágva a kaszni és odda lessz beépítve egy videókártyára való pici ventillátor.


Hat olyan lett ez a megoldas, mint a fenti mondat. En annak idejen tuti, hogy nem mehettem volna 3. osztalyba sem ezert.

lessz NEM JO, Lesz 1 dararb SZ. Meg lehet jegyezni az alabbi mondokabol: Nagy baj lesz, ha a lesz két sz lesz.

teteLYén NEM JO: tetején
odda NEM JO : oda

De amugy a megoldasra inkabb az a legjobb, amit MitsuL200 is irt, elol vagd ki a kasztnit, vagj ra egy kerek nyilast a motorral szemben. Esetleg oda szereld at a ventilator, ami segit beszivni megjobban a menetszelet.

Meg az is baj lehet alapvetoen, hogy egy ennyire zart kasztni nem tud szellozni, ezert is melegszik a vas.

Ezeken segits, es akkor jobb lesz a hutesed.

udv,
Csacsi


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Csacsi 2004.10.20 16:21:26-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004.10.20 15:40:23 
Offline
RCOR Star
Avatar

Csatlakozott: 2004.01.23 14:53:23
Hozzászólások: 1483
Tartózkodási hely: Gyömrő
Es a ventilátor is egy "l" barmilyen furan hangzik.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Válasz!
HozzászólásElküldve: 2004.10.21 09:38:27 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2004.09.24 11:10:09
Hozzászólások: 258
Tartózkodási hely: Balatonszemes
Előszöris többen írtátok hogy semmi értelme. Ezt talán had tudjam jobban én:
Azelőtt még a tank kifogyása előtt lefulladt mert túlmelegedett (hőmérő szerint 210 fölött volt) most meg simán kihasználom a tankot. Ez a ventilátor 60 másodperc alatt lehűtötte 200 fokról olyan hidegre hogy már simán megfoghattam... (persze ezt a mérést leállítás után végeztem el) azelőtt 1 cigit is elszívhattam mire kihült...
szóval annyira nem gyenge.

Gábor: nem 12 volt kell neki hanem 5 és 6voltról üzemeltetem.

A kedves kollégának:
Hogy miért nem a kocsi elejére vágtam lyukat?:

Mert kaszni nélkül akkor is túlmelegedett még a tank kifogyása előtt, ha kaszni nélkül is túlmelegszik akkor nemhinném hogy a kaszni elején egy lyuk megoldást jelentene...

_________________
By.: Barbár


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Válasz!
HozzászólásElküldve: 2004.10.21 09:47:51 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2004.06.30 14:03:38
Hozzászólások: 440
Tartózkodási hely: XXI ker
Barbár_ írta:
Előszöris többen írtátok hogy semmi értelme. Ezt talán had tudjam jobban én:
Azelőtt még a tank kifogyása előtt lefulladt mert túlmelegedett (hőmérő szerint 210 fölött volt) most meg simán kihasználom a tankot. Ez a ventilátor 60 másodperc alatt lehűtötte 200 fokról olyan hidegre hogy már simán megfoghattam... (persze ezt a mérést leállítás után végeztem el) azelőtt 1 cigit is elszívhattam mire kihült...
szóval annyira nem gyenge.

Gábor: nem 12 volt kell neki hanem 5 és 6voltról üzemeltetem.



Oké! akkor huú de tuti megoldás!!! :))
szerintem egyszerübb lenne jól beállitani, mert 210 fok... nem Fahrenheitben mérted? :)

_________________
SAVAGE SS .27 SIRIO FM 40.815
OFNA Hyper7 PBS .21 FM 40.835


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Válasz!
HozzászólásElküldve: 2004.10.21 10:07:52 
Offline
karbantartós
Avatar

Csatlakozott: 2004.01.21 12:08:13
Hozzászólások: 4361
Barbár_!

Tudom, hogy nehez bekarburalni a motorodat, mert ez a tapasztalat a Durakkal, de 200 fok az nagyon nagyon sok! Vagyis tuti, hogy magas fordulaton keveset kap, ezert is melegszik ennyire.

Egy jol bekarburalt motornak, 15 perc maxigazas, versenytempoban lenyomott tav utan sem szabadna 130 fok fole mennie, de persze van olyan moci, ami mondjuk 145 fokos, mert melegebb tipus. Viszont 200 fok az nagyon gyorsan ki fogja nyirni a mocit. Es Te hiaba hutod le a hengerfejet, ha belul meg nap kenest a motor.

udv,
Csacsi


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004.10.21 10:38:35 
Offline
Nitrofüggõ
Avatar

Csatlakozott: 2004.01.24 19:34:12
Hozzászólások: 468
Tartózkodási hely: Siófok
Barbár: Tudom, ismerem a ventillátor,hiszen nekem is ilyen volt az elektromoson, mert a hő miatt eldeformálódott a motortartó műanyagom.
De: hidd el, hogy az a hűtő 12 voltos, és azt is, hogy akár pörögne az 3 voltról is, de az pacikuki.
Az enyém 18!!! voltrólment, na annak volt is hatása!
Azóta nem kell használjak,mert más autóban nem melegszik annyira semmi, annak egyáltalán nem volt szellőzése,elektromosra meg nem vagdosok kasztnit :mrgreen:

Bye!

_________________
Akinek még a fűnyírója is elektromos...:)

"Van aki füvezik, van aki fázik, van aki barom mégis pofázik... " :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004.10.21 13:38:58 
Offline
RCOR Star

Csatlakozott: 2004.01.23 12:17:08
Hozzászólások: 1728
Hali Barbár!
"Előszöris többen írtátok hogy semmi értelme. Ezt talán had tudjam jobban én:" de ha jobban tudod akkor minek a mi véleményünk? Egyébként a 200 fokot nem érhette el mert olyan 130-150 körül a benya elforr a karbiba és leáll a motor (tapasztalat 8) ) Bár lehet, hogy nem jó mértékegységgel mértél...de ezt Te jobban tudod :roll: .

Üdv: Dodge :integet


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: válasz
HozzászólásElküldve: 2004.10.22 11:09:09 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2004.09.24 11:10:09
Hozzászólások: 258
Tartózkodási hely: Balatonszemes
Dodge írta:
Hali Barbár!
"Előszöris többen írtátok hogy semmi értelme. Ezt talán had tudjam jobban én:" de ha jobban tudod akkor minek a mi véleményünk? Egyébként a 200 fokot nem érhette el mert olyan 130-150 körül a benya elforr a karbiba és leáll a motor (tapasztalat 8) ) Bár lehet, hogy nem jó mértékegységgel mértél...de ezt Te jobban tudod :roll: .

Üdv: Dodge :integet

A véleményetekre elsősorban a kinézetével kapcsolatban lettem volna kivíncsi egyébként a 200 fokot úgyértettem hogy 200 C fok (kétszáz Celsius fok) és ha elérhette elvileg ha nem, a hőmérő 200-at mutatott (kerekítve asszem 204 C fok volt) és 60 másodperc (sec) alatt lehűtötte 70 fokra (hetven Celsuis fok). :bizonyitek :bizonyitek :bizonyitek :bizonyitek :bizonyitek :bizonyitek :bizonyitek

Arról meg hogy egy motor nem érhet el 200 fokot csak annyit, hogy talán nem véletlenül van a direkt ide (robbanós RC) kitalált hőmérő úgy megcsinálva hogy 220C fok fölött azt írja ki hogy :!: "HI" :!: - mint HIGH - mint túl magas hőmérséklet azaz :!: TÚL MELEG :!:
(Az a hőmérő amivel mértem kifejezeten ehhez az autóhoz van (ugyanaz a márka stb.) úgyhogy szerintem az is kizárt hogy a hőmérő tévedne ennyit.

Szóval lehet hogy 130-150 foknál még nem forr el az üza.
(Ha jóltudom, de ez csak halvány emlékem szóval eggyáltalán nembiztos hogy hiteles de aszem a TNX gyári motorjának az ideális üzemihőmérséklete 170 C fok körül mozog...)

_________________
By.: Barbár


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Válasz!
HozzászólásElküldve: 2004.10.22 11:10:37 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2004.09.24 11:10:09
Hozzászólások: 258
Tartózkodási hely: Balatonszemes
Mazlee írta:
Barbár_ írta:
Előszöris többen írtátok hogy semmi értelme. Ezt talán had tudjam jobban én:
Azelőtt még a tank kifogyása előtt lefulladt mert túlmelegedett (hőmérő szerint 210 fölött volt) most meg simán kihasználom a tankot. Ez a ventilátor 60 másodperc alatt lehűtötte 200 fokról olyan hidegre hogy már simán megfoghattam... (persze ezt a mérést leállítás után végeztem el) azelőtt 1 cigit is elszívhattam mire kihült...
szóval annyira nem gyenge.

Gábor: nem 12 volt kell neki hanem 5 és 6voltról üzemeltetem.



Oké! akkor huú de tuti megoldás!!! :))
szerintem egyszerübb lenne jól beállitani, mert 210 fok... nem Fahrenheitben mérted? :)

Megnéztem (fel volt írva) 204C fok.

_________________
By.: Barbár


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Válasz!
HozzászólásElküldve: 2004.10.22 11:13:34 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2004.09.24 11:10:09
Hozzászólások: 258
Tartózkodási hely: Balatonszemes
Csacsi írta:
Barbár_!

Tudom, hogy nehez bekarburalni a motorodat, mert ez a tapasztalat a Durakkal, de 200 fok az nagyon nagyon sok! Vagyis tuti, hogy magas fordulaton keveset kap, ezert is melegszik ennyire.

Egy jol bekarburalt motornak, 15 perc maxigazas, versenytempoban lenyomott tav utan sem szabadna 130 fok fole mennie, de persze van olyan moci, ami mondjuk 145 fokos, mert melegebb tipus. Viszont 200 fok az nagyon gyorsan ki fogja nyirni a mocit. Es Te hiaba hutod le a hengerfejet, ha belul meg nap kenest a motor.

udv,
Csacsi


eljen: eljen: eljen: Végre egy építő hozzászólás! Köszi! eljen: eljen: eljen:
És akkor most melyik tűt (vagy csavart vagy aki ahogy hívja) merrefelé próbáljam tekergetni hogy jó legyen??? :?: :?: :?:

Köszi!

_________________
By.: Barbár


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 79 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség