Bemutatkozás | Hírek | Tagság | Taglista | Alapszabályzat | Versenyszabályzat | RCOR Ring Apaj | Támogatóink
MyModell | Cikkek | Leírások | Fotók | Videók | Versenyek | Rendezvények | Média ajánlat | Kapcsolat
           
Pontos idő: 2024.03.29 12:28:06

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 27 hozzászólás ]  Oldal 1, 2  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Karburátorok gyári belításai!
HozzászólásElküldve: 2004.10.15 10:59:50 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2004.09.24 11:10:09
Hozzászólások: 258
Tartózkodási hely: Balatonszemes
Ide írja le mindenki, hogy XY autón a karbin melyik csavar hogyan van beállítva gyárilag. (fullra betekeréstől x,y fordulattal nyitva pl.)

Szóval aki tud ilyent az írja le hogy X autón az Y csavar Z,K fordulatnyira van kitekerve L csavar pedig K,D -nyire stb.........

:!: :!: :!: "Segítsünk egymásnak gyerekek..." :!: :!: :!:

_________________
By.: Barbár


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Karburátorok gyári belításai!
HozzászólásElküldve: 2004.10.15 11:03:55 
Offline
karbantartós
Avatar

Csatlakozott: 2004.01.21 12:08:13
Hozzászólások: 4361
szerintem mindegyik xy tipusra a neten elerheto kezelesi utmutato ad erre valaszt, illetve minden autonak van sajat topikja.

ugy attekinthetobb. ha most ide beirunk 16 fajta motorbeallitast, akkor sem leszunk elorebb. akit egy konkret tipus erdekel, megnezi a sajat topikjaban. minden autonak van sajat topikja, amiket korunkben fel lehet lelni (majdnem).

amelyiknek nincs, de hasznaljuk, annak lehet nyitni uj topikot imho.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004.10.15 11:05:33 
Offline
Nitrofüggõ
Avatar

Csatlakozott: 2004.05.01 15:04:03
Hozzászólások: 418
Tartózkodási hely: Százhalombatta
Szerintem a durának az életben nem ogod megtalálni a beállítást... :faltenisz
Sajnos én is jártam ebben a cipőben :roll:

_________________
RcOffRoadCenter
SeRoK's Savage


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Karburátorok gyári belításai!
HozzászólásElküldve: 2004.10.15 21:50:39 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2004.09.24 11:10:09
Hozzászólások: 258
Tartózkodási hely: Balatonszemes
Csacsi írta:
szerintem mindegyik xy tipusra a neten elerheto kezelesi utmutato ad erre valaszt, illetve minden autonak van sajat topikja.

ugy attekinthetobb. ha most ide beirunk 16 fajta motorbeallitast, akkor sem leszunk elorebb. akit egy konkret tipus erdekel, megnezi a sajat topikjaban. minden autonak van sajat topikja, amiket korunkben fel lehet lelni (majdnem).

amelyiknek nincs, de hasznaljuk, annak lehet nyitni uj topikot imho.

Szerintem meg ponthogy attól lessz áttekinthetőbb hogy ez külön topicban van.

Egyébként kössz, hogy leírtad a Durához való útmutatást, de azzal sem lettem sokal előreébb beállítottam aszerint az egyik karbit és szar lett, beállítottam a másikat (két TORQ16 osom van (az egyik HPI blokkban) két karbival) azt majd reggel próbálom mert az 1.él azt vettem észre hogy annakelenére hogy a csavarok be vannak tépve picit lötyögött a karbi.
Most reménykedek reggeli aztán reggel próba...

Ha valakinek van ötlete hogy mitől van ez így akkor íron!


U.I.: Sokan mondták már hogy a Durával szenvedni fogok és tehet hogy igazuk lessz/van/votl. Szóval holnap reggel is megyek majd lottózni hátha megnyerem és vehetek egy TNX-et vagy egy Savage 25-öst vagy T-Maxxet és még sorolhatnám...

_________________
By.: Barbár


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Karburátorok gyári belításai!
HozzászólásElküldve: 2004.10.15 23:58:02 
Offline
karbantartós
Avatar

Csatlakozott: 2004.01.21 12:08:13
Hozzászólások: 4361
irtam PÜ-t. Nem akarom publikusan kifejteni a velemenyemet.



Ami a karburalast illeti, ha "lotyog a karbi" pedig "be vannak tépve a csavarok" akkor annak az lehet az oka, hogy hianyzik par tomites, O gyuru a karbibol. Valoszinuleg ezert sem jo a gyari ertek karburacio. A motor is lehet, hogy kicsit keszen van, akkor szinten nem lesz jo a gyari ertek.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005.03.27 16:04:13 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2005.03.16 10:26:02
Hozzászólások: 7
Sziasztok!

Ha tudtok igen jó lenne!!
Traxxas karbi ( nitro rustler) beállításához kérek segítséget!!
Köszönöm !


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.02.20 11:53:48 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2004.09.17 17:56:32
Hozzászólások: 22
Tartózkodási hely: Kecskemét
Hello!
Ha már itt ez a topic valaki nem tudja, hogy a force 26
(HongNor X1CR rtr mocija)-nak mik a gyári beállításai,mert eltekertem már ami nem is baj csak elfelejtettem a felírni a gyári beállítást és valamikor még jól jöhet!

_________________
Csak hallgatok, mint süket indián a vasúti sínen!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.02.20 17:15:06 
Offline
Nitro pancsoló
Avatar

Csatlakozott: 2005.03.25 14:57:19
Hozzászólások: 176
Tartózkodási hely: Cegléd
Hali!

A felsőtű: teljes betekert állapotból 3 és fél fordulat kifele.
Ezt a tűt 2,5 fordulatnál jobban ne zárd el soha.
A másik tűt meg ugyanúgy betekert állapotból 3 fordulatra kifele.
Ez egy elég dús beállítás.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.02.20 17:39:38 
Offline
Nitro pancsoló
Avatar

Csatlakozott: 2005.10.26 09:55:17
Hozzászólások: 137
Tartózkodási hely: Veresegyház
Ha jól tudom, akkor a karburátorok gyári beállításait kapja az ember, ha a csavarokat szintbe hozza a menetes résszel (amiben futnak). Lehet, hogy rosszúl tudom.
A HPI S25 és az STS 28 motoroknál olvastam ilyesmit.

_________________
Raptor 50v2


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Karburátorok gyári belításai!
HozzászólásElküldve: 2006.02.20 20:22:34 
Offline
Nitro pancsoló
Avatar

Csatlakozott: 2006.02.08 20:50:55
Hozzászólások: 174
Tartózkodási hely: Bp
Barbár_ írta:
Ide írja le mindenki, hogy XY autón a karbin melyik csavar hogyan van beállítva gyárilag. (fullra betekeréstől x,y fordulattal nyitva pl.)

Szóval aki tud ilyent az írja le hogy X autón az Y csavar Z,K fordulatnyira van kitekerve L csavar pedig K,D -nyire stb.........

:!: :!: :!: "Segítsünk egymásnak gyerekek..." :!: :!: :!:


Talán itt megtalálod http://rcdocuments.com/
Az érdekes linkek-ben találtam.

Remélem segít.

Üdv

_________________
Danoxx74


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.02.20 22:17:16 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2004.09.17 17:56:32
Hozzászólások: 22
Tartózkodási hely: Kecskemét
Telipó!
Ez a beállítás tuti?
Most látom,hogy Ceglédi vagy ott voltál Szombaton a talin?

_________________
Csak hallgatok, mint süket indián a vasúti sínen!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.02.20 22:18:39 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2004.09.17 17:56:32
Hozzászólások: 22
Tartózkodási hely: Kecskemét
Most látom, hogy mindenkinek igaza van a link is ugyanezeket írja!

_________________
Csak hallgatok, mint süket indián a vasúti sínen!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.03.11 00:04:06 
Offline
RC mániákus
Avatar

Csatlakozott: 2004.02.25 13:47:41
Hozzászólások: 955
Tartózkodási hely: Bp- XIII.
sts 28 ideális beállítása:

5ös gyertya,25% nitros nafta,0.4mm alátéttel
magas tű: 1.5-2 fordulat kifelé
alacsony tű: 4 fordulat

bejáratáshoz kicsivel jobban ki kell csavarni a tűket

_________________
nyugdíjban


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.03.11 00:25:09 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2004.01.26 16:04:13
Hozzászólások: 478
Tartózkodási hely: Gyöngyös
Azért a magas tűt 2 fordulat alá ne rakd, rohadt meleg lesz a moci...

_________________
FG Baja buggy


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: ILyen nincs!
HozzászólásElküldve: 2006.03.13 11:48:14 
Offline
Nitro pancsoló

Csatlakozott: 2004.11.14 19:06:18
Hozzászólások: 105
Volt szerencsém beszerezni egy STS 28 mocit,de gyertya nélkül nehezebb pull-ozni,mint az S25-öt meghúzott gyertyával,be after-runozva.
Lehet,hogy neki kell ülni,és kitalálni valami startpad megoldást mert ez így nem lesz jó.nyomok egyet a roto-n,és eltörik a csuklóm :roll:
Azt olvastam modellező társaimtól,hogy az új motorokat egy jó dus beállítással adják a kezünkbe.
Norbu modellező társunk egy optimális beállítást írt ,amit biztos ki is próbálok majd.
STS .28 nál ez a gyári beállítás a következő:
Magas fordulati tű:
-a finoman teljesen betekert állástól 3 egész 7/8 fordulat.kifelé :lol:
ha így áll,elvileg a csavar feje 0.2 mm-rel lejjebb van,mint a réz
hegeres csavar felső pontja.Ilyenkor az állító csavar hornya
egybeesik a karbi tengelyvonalával.
Alacsony fordulati tű:
-a finoman teljesen betekert állástól 4 egész 1/4-ed fordulat.
ha így áll csavarunk,akkor a horony egybevág a gömbfejű pöcökkel és az alsó,imbusz hernyócsavaros rögzítő stift-el.
Ilyen állásban a csavar feje 1,1 mm-t lóg ki a síkból.
REMÉLEM TUDTAM SEGÍTENI VALAKINEK EZZEL A LLEÍRÁSSAL.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.03.13 20:49:10 
Offline
Nitro pancsoló
Avatar

Csatlakozott: 2005.10.26 09:55:17
Hozzászólások: 137
Tartózkodási hely: Veresegyház
Nekem ezekkel az abajom, hogy a "teljesen betekert" állapot elég nagy intervallum volt mind az STS, mind a HPI S25-ös motoromon. Nem éreztem, hogy ez most finoman betekert, vagy betekert. És mivel féltem, hogy túltekerem, nem is sikerült visszaállítanom a megfelelő helyre. Lehet, hogy én vagyok béna, de én ezt tapasztaltam.
Azóta szt csinálom, hogy a csavarokat a menet szintjéig tekerem (a csavar feje egy vonalban van a henger peremével). Ez egy igen dús, "bejáratós" állapot lesz, de tutira beindul és karburálható állapotba hozza a motort.

_________________
Raptor 50v2


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.03.06 13:03:58 
Offline
Nitro pancsoló

Csatlakozott: 2008.02.25 13:05:22
Hozzászólások: 196
már nAgyOn unom hogy minden 7végém (3.) csak állítgatom a karburátort és még nem jó. lefullad alapjáraton mert alacsony de még akkor is meg a kerék , pedig vadi új erősített kuplungot és rugókat kapott.
Képtelen vagyok jól beállítani és elvinnném olyan emberhez aki beállítaná nekem. vagy kocsival vagy vonattal elvinném és az edzett fülére bíznám.
Van itt ilyen segítőkész ember?
/Békéscsabán lakom/

savage .25 ről van szó :( :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

_________________
Eladó: Hobao pirate10 több is! /PÜ-t ha érdekel v. Tel: 06706409019


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.03.06 17:29:30 
Offline
Egyhelyben pöfögõ

Csatlakozott: 2007.10.08 18:54:23
Hozzászólások: 64
Tartózkodási hely: Orosháza
Az lesz a leg egyszerűbb ha fel viszed Pestre a sylhez és ők beállítják neked.www.syl.hu
[/i][/u]


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.03.06 19:29:18 
Offline
Nitro pancsoló

Csatlakozott: 2008.02.25 13:05:22
Hozzászólások: 196
én nem tudom olyan messzire vinni

_________________
Eladó: Hobao pirate10 több is! /PÜ-t ha érdekel v. Tel: 06706409019


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.03.06 20:16:29 
Offline
Egyhelyben pöfögõ

Csatlakozott: 2008.02.20 11:00:24
Hozzászólások: 89
hello
azt írod hogy s 25-ösöd van, akkor ezt nézd meg, nagyjából rajta van hogy melyik csavart hova állítsd
http://www.rcoffroad.hu/cikkek/s25.php


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 27 hozzászólás ]  Oldal 1, 2  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség