Bemutatkozás | Hírek | Tagság | Taglista | Alapszabályzat | Versenyszabályzat | RCOR Ring Apaj | Támogatóink
MyModell | Cikkek | Leírások | Fotók | Videók | Versenyek | Rendezvények | Média ajánlat | Kapcsolat
           
Pontos idő: 2024.04.28 08:25:28

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Hellfire SS K4.6:mi a probléma?
HozzászólásElküldve: 2008.11.09 22:48:51 
Offline
Egyhelyben pöfögõ
Avatar

Csatlakozott: 2008.06.18 07:05:16
Hozzászólások: 50
Tartózkodási hely: Salgótarján
Sziszatok!

Azon fórumtársak segítségét kérném, akik tudnak megoldást a problémámra. Készítettem egy gyengéd minőségű (mobilos) videót, hogy szemléltessem:

http://www.youtube.com/watch?v=QWu5TL8Nsg0

A gond: a motor nem jár egyenletesen és nem forogja ki magát. Indulásnál elég jól harap, de a magas fordulatot el sem éri a motor.
Milyen beállítással lehet a gond?
A körülmények:
-13-14 fok
-5 ös és 8as OS gyertya (az 5sel sem ment, ezért próbáltam a 8asat, a Savage Xem ment vele mint álat ilyen hőmérsékleten is)
-16% os üzemanyag (tudom hogy magasabb nitrótartalmú kellene, de most csak ez van)

A "középső" karbi csavarhoz (mid) nem nyúltam, elősszőr próbáltam belőni a magasfordulatit, aztán az alacsonyfordulatit, de amint hallani a motor nem pörög ki teljesen. Meglehet hogy időnként csúszik a kuplungom is, de az egy másik történet. A végsebessége a youtubon látott hellfire ss-ekhez képest nulla. Ha van valakinek egy jó tanácsa, ötlete azt nagyon megköszönném, 2 órát szenvedtem ezekkel a beállításokkal is, de még így sem jó. (Megyek megnézem a karburálásról szólól videót a HPI dvd-n, de valószínű nem fog sokat segíteni a K4.6 beállításában, mivel az 3 csavaros nem 2)

Köszönöm előre is a válaszokat.

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.11.09 23:32:39 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.06.24 08:02:05
Hozzászólások: 479
Tartózkodási hely: Budapest
Üdv,
Így messziről úgy tűnik, nagyon sok üzemanyagot kap a motor. A nagytűn zárj (befelé) legalább egy fél fordulatot és jó lesz. A középsőhöz ne nyúlj.
A kupplung azért csúszik, mert nincs meg a kellő fordulatszáma a motornak.
Ha megjön a fordulat, nem fog csúszni.

Üdv: SYL

_________________
http://www.sgmodell.hu
http://www.sylmax.hu


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.11.10 07:33:49 
Offline
Egyhelyben pöfögõ
Avatar

Csatlakozott: 2008.06.18 07:05:16
Hozzászólások: 50
Tartózkodási hely: Salgótarján
SYL írta:
Üdv,
Így messziről úgy tűnik, nagyon sok üzemanyagot kap a motor. A nagytűn zárj (befelé) legalább egy fél fordulatot és jó lesz. A középsőhöz ne nyúlj.
A kupplung azért csúszik, mert nincs meg a kellő fordulatszáma a motornak.
Ha megjön a fordulat, nem fog csúszni.

Üdv: SYL


Köszönöm a segítséget SYL! megpróbálom.
Egy sporttárs, kistrojak rávilágított egy olyan problémára tegnap este msn-en, miszerint nem szabad 16os üzivel menni, mert előtte 25össel hajtották és nem lehet visszalépni. Plusz tegyek bele 3as gyertyát.
Ezeket mind figyelembevéve remélem meggyógyul a gépem.
Mégegyszer köszi!!

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 8 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség