Bemutatkozás | Hírek | Tagság | Taglista | Alapszabályzat | Versenyszabályzat | RCOR Ring Apaj | Támogatóink
MyModell | Cikkek | Leírások | Fotók | Videók | Versenyek | Rendezvények | Média ajánlat | Kapcsolat
           
Pontos idő: 2024.05.06 02:05:51

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 22 hozzászólás ]  Oldal 1, 2  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2005.04.15 10:47:54 
Offline
Egyhelyben pöfögõ

Csatlakozott: 2005.04.09 15:34:31
Hozzászólások: 69
Tartózkodási hely: Bp
Üdv mindenkinek!

A helyzet az,hogy nemrég(kb 2 hete) vettem egy Savage-et.Eddig elektromos autóztam,de egyszer megláttam egy ilyen szörnyet,és beleszerettem,a továbbiakat kitaláljátok(eladtam/eladom az elektromos járgányokat,és a Savage-re összpontosítok)....

Ezt a bevezetőt csak azért írtam,hogy érthető legyen hogy miért szenvedek ennyit.Mióta megvettem azóta kb 3 percnyi játékélményem volt,mert mindig van vmi baja az autónak(mert elkapkodtam a megvételt,használtat vettem,nem tudtam mit kell megnézni rajta,egyedül mentem--nem szakértővel--,ott még a kipróbáláskor szépen működött,de aztán.....).Most már olyan állapotban van az autó,hogy menetképes LENNE,ha be tudnám állítani az alapjáratot+üzemanyag levegő keveréket.

Olvasgattam itt a fórumon elég sok tanácsot,tippet,és sok kérdésemre választ is kaptam,ezért most először leírnám a hibát,és azt hogy milyen megoldást találtam a problémára.Ha valami hibás,akkor kérlek korrigáljatok:

1.,A légszűrőt le szerettem volna venni,és a karburátorral együtt jött le:
Ez nyilván nem természetes,amikor visszatettem a karbit,akkor meg forgott össze-vissza.

Megoldás:ha jól értettem/értelmeztem a tanácsokat,akkor egy O gyűrű hiányzik/elkophatott és ezért ficánkol/jön le az egész.

2.,Alapjáratot beállító csavar:az oktató dvd-n szépen látszik,hogy meddig kéne betekerni a csavart.Én is be szerettem volna állítani/vissza mindent gyárira,de ismét problémával találtam szemben magam:tekertem-tekerten a csavart(nagyon könnyen ment,nem akadt,nem szorult,nem nehezedett a tekerés),már kb 5-6 fordulatnál tartottam------itt tartok most is---,és abbahagytam a tekerést.Kb 10szer néztem vissza a dvd-n és ott a csavar fejével majdenem egyvonalban volt a fém elzárt állapotnál,de nekem már bőven a fémben volt/van a csavar.Így be sem merem indítani az autót.

Megoldás:???

3.,Észrevettem,hogy a karburátorról hiányzik egy rugó.Az a rugó hiányzik ami az alapjárati csavartól megy hátra az üzemanyag levegő keveréket beállító csavarhoz.Gondolom ennek a funkciója az lenne,hogy visszaállítsa alapjáratra a motort.Egyesek szerint az autónak így is mennie kellett volna/kellene,mert a szervó is elintézi ezt az "alapjáratra való visszaállítást".A rugót mindenképpen meg fogom venni,csak most elfogyott Antiéknál,holnap érkezik meg a szállítmány.

Szerintetek?:?

4.,Még soha nem szedtem szét robbanómotort,szóval ez elég "izgalmas" lesz nekem először.Életemben tegnap hallottam először az After run olajról.Ha jól értettem,akkor ez kitisztítja a motor,karbantartja,ezzel lényegesen növelve a motor élettartamát.Milyen időközönként kell ezzel az olajjal tisztítani?Olvastam,hogy valaki(bocs,de a nickre nem emlékszem) ezt az olajat WD-40-el helyettesítette.WD-40em van,akkor nem is kell spec olajat vennem?Tisztításkor gondolom ki kell vennem a motort,de hova töltsem/fújjam be a WD-t?Elég ha kiveszem a gyertyát,és oda?-Nekem azt mondta az előző tulaj,hogy a motor alig használt,keveset ment vele(ezt már megkérdőjelezem),szóval ha szétszedem a motort mit érdemes megnézni,hogy mi kopott?A kipuf-ot miért kell levenni ha tisztító olajjal járatjuk át a motort?

5.,Milyen olyan alkatrész(ek) van a motorban,amit ha időközönként cserélek megmenthetem a motort?Úgy érzem ha van ilyen,akkor azt cserélnem kell,mert ha ez így megy tovább nem csak kihajtást,kardánt,felnit,hatszöget kell cserélnem hanem motort is.Ez viszont komoly problémát okozna,mert motort nem tudok újat venni,még nem sikerült eladnom mindent az elektromos cuccokból.De az az igazság,hogy nem is szertnék újat venni,hiszen most vettem az autót :(

6.,Úgy tudom hogy a beállításokat mindig az időjáráshoz(inkább hőmérséklethez) kell beállítani.Hány fok eltérésenként érdemes állítgatni a motort?Ilyenkor az üzemanyag levegő keveréket+alapjáratot is át kell állítani?


Válaszaitokat előre is köszönöm,ameddig a kérdésekre nem kapok választ úgysem használom az autót,nehogy vmi nagyobb kárt tegyek benne.Jövő héten mennék Antihoz a rugóért,és ha addig kiderül,hogy mit kell átnéznem a motoron,még a további szükséges alakrészekért(feltéve hogy kopottak).


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005.04.15 10:51:51 
Offline
Egyhelyben pöfögõ

Csatlakozott: 2005.04.09 15:34:31
Hozzászólások: 69
Tartózkodási hely: Bp
Azt elfelejtettem megkérdezni,hogy hány %-os üzemanyagot javasoltok?
Eddig (mind a 2szer :lol: ) 20%-at használtam,de volt aki szerint 16%-at kéne,vagy a 10%-os még jobb,de u.akkor volt aki szerint a 25%-os a nyerő.Mit tegyek?(a gyártó 20%at javasol.de rajta kívül senki nem ajánlotta)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005.04.15 11:10:02 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2004.02.12 11:39:56
Hozzászólások: 493
Tartózkodási hely: Szamosszeg
Szia!

A 20% a max amit javasolnak szerintem. 10-16%-os nafta az egy
elég jó arány, attól még megy is és az élettartam is jó lesz!

Viszont elég komplikált a hibád!

Szerintem látogass el valamelyik találkozóra és ott segítenek neked,
és elmagyaráznak mindent. Lesz még ott másig Savage is amivel össze
tudod hasonlítani a tiédet, hogy mi hiányzik róla, stb.
Így sokkal könnyebb lesz mint leírni a dolgokat láttatlanba!

Gyurici


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005.04.15 11:37:56 
Offline
RCOR Star
Avatar

Csatlakozott: 2004.01.23 14:53:23
Hozzászólások: 1483
Tartózkodási hely: Gyömrő
Hat ha mar ugyis mesz Antihoz rugoert szerintem vidd be az autot kompletten. Szerintem szivesen atnezi neked.

A karbi lotyoges fura. A Savage karbijat nem ismerem, de szerintem mindegyiknel van egy csavar a tovenel valahol, amivel meghuzhatod. Meg van az a csavar? (A nem lehet meghuzni es kicsit lotyog effektus van, amikor elkopik az a bigyo, amit nem ismerek)

Az a csavar amirol irtal tul.keppen csak annyit csinal, hogy nem engedi bezarni a karbit egy pontnal tovabb. Tehat "felakad rajta a karbi". Ez fekezeskor kell, hogy a szervo ne tudja benyomni teljesen, es ezzel elzarni a keverek utjat teljesen.
Hogy mi lehet vele azt nem tudom. Szakadt a menet? Nem belevalo csavar? Anti "bacsi" biztosan megtudja mondani, ha megnezi.

Ha jol ertettem a rugo dolgot az nem let szukseglet. Ismetlen, HA jol ertettem, akkor az egy TRS amirol beszelsz. (Throttle Return Spring) Gaz visszahuzo rugo, a funkcioja annyi, ha az autoban hirtelen elmegy a villany a szervoktol, pl. rovidzar, akkor a szervo az utolso allapoton megall es ha ez eppen fullgaz az eleg ciki. Ekkor jon a rugo, mert feszultseg mentes, tehat erotlen szervo elleneben vissza huzza a gazt alapjaratra, igy nem vagtazik el az autod kedve szerint a vakvilagba.

Az afterrun vs WD-40 "vita" orokre megmarad. Minden gyarto mast ajanl. A HPI pl. az afterrunt. Nem kell kiszedni a motort hozza. Gyerta ki, legszuro le, es a ket lyukon keresztul par csepp. Aztan atforgatod parszor a motort es kesz.

Ha szetszeded a motort a hajtokart, a csapagyakat erdemes megnezni. Valamint, hogy nincsenek-e finom karcolasok a fotengyelyen (ha van akkor mar szivott port). Es ha mar ugyis szet van szedve, akkor kezd nyomd a dugot alulrol felfele a perselyben. A persely teteje elott kb. fel centire meg kell szorulnia. Ha nem teszi, akkor sajna nincs benne kompresszio, es az dugo/persely cseret jelent.
Ha a mocinak semmi baja, akkor elvben semmivel nem kell torodni. Bar a hajtokar csere mondjuk 15 literenkent abszolute nem art. Valamint erosen noveli a motor elettartalmat, ha minden inditas elott felmelegited valahogyan olyan 70 fokosra.

Recept ra, hogy mikor kell karburalni nincs. Egy kis ido utan erezni fogod a motor erejen/viselkedesen. Fugg a homerseklettol, a paratartalomtol, stb. A cikkek kozott olvasd el a motor beallitasrol szolot. Remelem az jo kezdeti ugrodeszka lesz.

Aztan ha rendbe lett rakva a karbid gyere egy talira. Biztosan sokan szivesen segitenek pl. motor beallitani.
:integet


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005.04.15 11:47:10 
Offline
Nitrofüggõ
Avatar

Csatlakozott: 2004.05.01 15:04:03
Hozzászólások: 418
Tartózkodási hely: Százhalombatta
Idézet:
1.,A légszűrőt le szerettem volna venni,és a karburátorral együtt jött le


Van a karbi nyakánál egy csavar amit ha meghúzol akkor elvileg nem lötyög és nem jön le.

Idézet:
2.,Alapjáratot beállító csavar:az oktató dvd-n szépen látszik,hogy meddig kéne betekerni a csavart.Én is be szerettem volna állítani/vissza mindent gyárira,de ismét problémával találtam szemben magam:tekertem-tekerten a csavart(nagyon könnyen ment,nem akadt,nem szorult,nem nehezedett a tekerés),már kb 5-6 fordulatnál tartottam------itt tartok most is---,és abbahagytam a tekerést.Kb 10szer néztem vissza a dvd-n és ott a csavar fejével majdenem egyvonalban volt a fém elzárt állapotnál,de nekem már bőven a fémben volt/van a csavar.Így be sem merem indítani az autót.


http://www.rcoffroad.hu/media/cikkek/cikk02.php

Idézet:
3.,Észrevettem,hogy a karburátorról hiányzik egy rugó


Az a gázvisszahúzó rugó. Visszahúzza a Karbit alaphelyzetbe. Jó ha van.

Idézet:
Még soha nem szedtem szét robbanómotort,szóval ez elég "izgalmas" lesz nekem először.Életemben tegnap hallottam először az After run olajról.Ha jól értettem,akkor ez kitisztítja a motor,karbantartja,ezzel lényegesen növelve a motor élettartamát.Milyen időközönként kell ezzel az olajjal tisztítani?Olvastam,hogy valaki(bocs,de a nickre nem emlékszem) ezt az olajat WD-40-el helyettesítette.


Ha volt már modellautód nem lessz gond vele... 8)
Lehet kapni After Run olajat is. Van aki erre esküszik van aki a WD40-re, te döntöd el melyiket használod. Kiveszed a gyertyát és becsepegtetsz belőle. Kicsit megpörgeted a Rotoval és kész is.
A motor ABC konstrukció tehát vehetsz bele dugó hüvely párost. Kompressziójavítást érsz el vele.

_________________
RcOffRoadCenter
SeRoK's Savage


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005.04.15 13:26:48 
Offline
karbantartós
Avatar

Csatlakozott: 2004.01.21 12:08:13
Hozzászólások: 4361
nem reszletesen, mert sokat kerdeztel, es inkabb hivjal fel, elrebegem, mint legepeljem :)

karbi: tipushibas S25 motor, a karbin van egy fem gyuru, nos ennek egy pocke letorhet, ekkor az a fem forog, nem tudod beloni sem a motort, falsot sziv, es persze port. gyanitom karbicsere.

rugo: nem kell, de nagyon jo szolgalatot tesz. ez akkor kell, ha az amper elfogyna, visszahuzza a gazt. ezert is hivjak gazvisszahuzo rugonak :)

karburalas. betekered ovatosan, amig pici ellenallast nem erzel (innen meg boven lehetne betekerni, de ne tedd.) majd 3.5 teljes fordulatot visszanyitni. az egyvonalban van a csavar feje a ... az jo. onnan mar finoman lehet karburalni.

mi volt meg...

aha.

nos: nem ugy kell az after run olajat hasznalni, hogy szetszeded a motort!!! ezert ne szedd szet! ezt ugy hasznalod, hogy portalanitod a gepet es foleg a motort hasznalat utan, majd legszuro a karbirol le, valamint gyertya ki a helyerol. utana par csepp a gyertya helyen at a dugo tetejere, meg par csepp a karbiba. atforgatod a motort, meghuzkodod a gazt es kesz. gyertya vissza, legszuro (TISZTA!) vissza.

javaslat minden hasznaltauto vasarlonak , aki nem tudja leinformalni az eladot. vasarlas utan, auto szetszed, atnez, amit kell cserel, osszerak, amit kell beragaszt, meghuz. Maris nem az lesz az eredmeny, hogy egybol betojik. masik eredmenye ennek a muveletnek, hogy 1bol ismerni fogod a verdadat, nem pedig egy fekete doboz lesz a kezedben, amirol nem tudod, hogyan mukodik.

igen, 16% fole nem kell menni, mert roviditi az elettartamat a motornak es nem ad olyan tobbletet egy Savage-nak, hogy megerje (no jo, azert 30% durvan megy, de minek is??)

ha van meg kerdesed, szivesen segitek, csorogj ram, vagy gyere el egy talira, mindig van par segito kez.

udv,
Csacsi


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005.04.15 16:29:20 
Offline
Egyhelyben pöfögõ

Csatlakozott: 2005.04.09 15:34:31
Hozzászólások: 69
Tartózkodási hely: Bp
Húú,tényleg köszönöm a sok infót.Amint hazaértem a WD-40es "ápolást " megteszem.
Remélem nem kell karburátor csere,mert bár nem tudom mennyibe kerül,de biztosan nem olcsó,mert elég lényeges eleme az autónak.
Mindenképpen szeretnék elmenni találkozókra,csak úgy hogy legalább működjön az autó,és ott csak a beállításokkal kelljen szenvedni,nehogy ott derüljön ki,hogy szét kell kapni az autót a pálya szélén.

U.i:
1.,nagyon tetszik a link,ami az S25ös motor beállítására vonatkozik,most sajnos nincs időm végigolvasni,se amint tudom megteszem.

2.,Szegény Antit majdem minden nap hivogattam+vittem be az autót,hogy segítsen beállítani,már olyan kínos,hogy nem tudom magamtól megoldani.Tényleg nagyon segítőkész,de nem szeretnék ezzel "visszaélni",de sajnos amikor mennék rugót venni,be fogom vinni magammal az autót.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005.04.15 19:18:41 
Offline
karbantartós
Avatar

Csatlakozott: 2004.01.21 12:08:13
Hozzászólások: 4361
nem hiszem, hogy Anti nem segit szivesen, bar azt azert el tudom kepzelni, hogy sokszor 10 fele kellene szakadnia. De ha megbeszeled vele meg azelott, hogy bemennel, biztos ra is fog erni, hogy segitsen!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005.04.16 18:14:07 
Offline
RC mániákus
Avatar

Csatlakozott: 2005.02.17 14:44:32
Hozzászólások: 954
Tartózkodási hely: XXII-kerület
Sziasztok.

Egy olyan problémám lenne ezzel a motorral hogy:
(Ezt ma csinálta először) Álltalában tökjól működik de ma sokszor csinálta hogy az elidulás után pár másodpercre lefulladt.De egy idő után meg nincs semmi aztán meg újra elkezdi ezt csinálni.
Szerintetek mi lehet a probléma?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005.04.16 19:27:51 
Offline
RC mániákus
Avatar

Csatlakozott: 2005.02.17 14:44:32
Hozzászólások: 954
Tartózkodási hely: XXII-kerület
Na valaki?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005.04.17 01:14:11 
Offline
karbantartós
Avatar

Csatlakozott: 2004.01.21 12:08:13
Hozzászólások: 4361
egyertelmuen karburalas, (persze feltetelezve, hogy minden alap hibalehetoseget : gyertya, uzianyagrendszer stb. jonak talalod)


ha bovebben leirod, mi tortenik mindezek alatt a par masodpercek alatt, mekkora gazt huzol stb. akkor talan meg lehet mondani, mint tekerj.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005.04.17 08:57:38 
Offline
RC mániákus
Avatar

Csatlakozott: 2005.02.17 14:44:32
Hozzászólások: 954
Tartózkodási hely: XXII-kerület
A gyertyát kicseréltem.az üzemanyag rendszerrel se lehet baj.
Van amikor ful gázt húzok látszik hogy nem veszi fel az erőt úgy ahogy kéne.De ezt megcsinálja fél gázzal is.Sok füst is jön.
De ezt eddig nem csinálta.Eddig így tökéletes volt.
Nem volt leállítva a próbálkozások előtt úgy hogy a moci se lehet hideg.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005.04.17 09:09:19 
Offline
Nitrofüggõ
Avatar

Csatlakozott: 2004.01.24 19:34:12
Hozzászólások: 468
Tartózkodási hely: Siófok
Sziasztok!

Gyanús, hogy csak simán sokat kap.
elindulásnál meg annyi anyag megy az égéstérbe, hogy a gyertya is többet kap, és kialszik.
De majd az okosabbak megmondják, igazán sosem tudtam gyakorlatban karburálni, csak elektromost ;) :lol:

_________________
Akinek még a fűnyírója is elektromos...:)

"Van aki füvezik, van aki fázik, van aki barom mégis pofázik... " :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005.04.17 10:37:38 
Offline
karbantartós
Avatar

Csatlakozott: 2004.01.21 12:08:13
Hozzászólások: 4361
kapuera írta:
A gyertyát kicseréltem.az üzemanyag rendszerrel se lehet baj.
Van amikor ful gázt húzok látszik hogy nem veszi fel az erőt úgy ahogy kéne.De ezt megcsinálja fél gázzal is.Sok füst is jön.
De ezt eddig nem csinálta.Eddig így tökéletes volt.
Nem volt leállítva a próbálkozások előtt úgy hogy a moci se lehet hideg.


biztos, hogy sokat kap. a fodusiton 1/8ados lepesekben zarjal es nezd meg, hogy hogyan valtozik a dolog. de a karburalos cikk alapjan siman be tudnad szerintem allitani...

mivel azota, hogy beallitottuk, kb. 2 honap telt el, a ketto kozott meg mondjuk van 15fok kulonbseg, persze hogy utana kell allitani mostmar.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005.04.17 11:18:38 
Offline
RC mániákus
Avatar

Csatlakozott: 2005.02.17 14:44:32
Hozzászólások: 954
Tartózkodási hely: XXII-kerület
Most fedeztem fel van itt más is.
Teljesen be van ragadva valami.A kocsit ha meg akarod tolni előre vagy hátra akkor tök nehezen és akadozva megy.Közbe a tegnapi használat előtt még tök simán lehetett tolni.Itt lehet a baj de mi.igen itt lehet az összeffüggés mert furcsán magas volt a hőfok ezért elég sokat dúsítottam és így nem bírt elég erőt kifejteni és lefulladt.
Valami eltört vagy mi lehet?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005.04.17 11:33:44 
Offline
RC mániákus
Avatar

Csatlakozott: 2005.02.17 14:44:32
Hozzászólások: 954
Tartózkodási hely: XXII-kerület
Bocs az előző információk rosszak voltak.
:oops:

akkor tényleg a karburálással lesz a gond.
De ha szegényítek akkor 120-130 fok lesz .
Jukassazam ki a karosszéria elejét?
Tudod Csacsi a talin mutattad hogy megvan lazulva egy csavar,na én azt meghúztam de az ugyanúgy lötyögött így tettem alá egy alátétet ezután a módosítás után már nem lötyögött az nap 90 fok nál följebb nem is ment a hőfok.Észre vettem hogy a csavar újra kilazult és lötyögtek rajta a dolgok. Lehet hogy ezért melegedett mert lötyögött vagy nem?
Ki vágjam a kasznit?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005.04.17 14:43:13 
Offline
karbantartós
Avatar

Csatlakozott: 2004.01.21 12:08:13
Hozzászólások: 4361
kapuera írta:
Bocs az előző információk rosszak voltak.
:oops:

akkor tényleg a karburálással lesz a gond.
De ha szegényítek akkor 120-130 fok lesz .
Jukassazam ki a karosszéria elejét?
Tudod Csacsi a talin mutattad hogy megvan lazulva egy csavar,na én azt meghúztam de az ugyanúgy lötyögött így tettem alá egy alátétet ezután a módosítás után már nem lötyögött az nap 90 fok nál följebb nem is ment a hőfok.Észre vettem hogy a csavar újra kilazult és lötyögtek rajta a dolgok. Lehet hogy ezért melegedett mert lötyögött vagy nem?
Ki vágjam a kasznit?


120-130 fok az S25 -os mocinal, kasztnival optimalis ertek. 130 fole nem kell engedni. addig jo. a ksztnin vaghatsz meg persze egy kis szellozest, ez nem arthat. 2mm-nel ne legyen nagyobb az a lotyoges, addig meg elofgadhato. (ugy emlekszem ennel nagyobb volt ott a lotyi.)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005.04.17 15:07:48 
Offline
RC mániákus
Avatar

Csatlakozott: 2005.02.17 14:44:32
Hozzászólások: 954
Tartózkodási hely: XXII-kerület
Igen sokkal nagyobb volt 5mm legalább volt.Ez lehetett az ok?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005.04.17 17:07:49 
Offline
karbantartós
Avatar

Csatlakozott: 2004.01.21 12:08:13
Hozzászólások: 4361
nem. ennek nincs koze ahhoz amit leirtal. ez "csak" a spurt fogja nagyon gyorsan megenni


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005.04.17 17:37:35 
Offline
Nitrofüggõ
Avatar

Csatlakozott: 2004.05.01 15:04:03
Hozzászólások: 418
Tartózkodási hely: Százhalombatta
Idézet:
Teljesen be van ragadva valami.A kocsit ha meg akarod tolni előre vagy hátra akkor tök nehezen és akadozva megy.


Lehet hogy szorít a fék. Nézz utánna. Ha túl sok szutyok gyűlik fel és megszárad, akkor elkezd fogni a fék.
:integet

_________________
RcOffRoadCenter
SeRoK's Savage


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 22 hozzászólás ]  Oldal 1, 2  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség