Bemutatkozás | Hírek | Tagság | Taglista | Alapszabályzat | Versenyszabályzat | RCOR Ring Apaj | Támogatóink
MyModell | Cikkek | Leírások | Fotók | Videók | Versenyek | Rendezvények | Média ajánlat | Kapcsolat
           
Pontos idő: 2024.06.16 05:48:34

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 12 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: karburáció
HozzászólásElküldve: 2004.09.21 22:25:44 
Offline
Nitro pancsoló

Csatlakozott: 2004.09.06 11:40:42
Hozzászólások: 116
Tartózkodási hely: Debrecen-budapest
Mellesleg nem sok téma van itt!
Vagy mindenki kapcsiból tudmindent?
Na mind1!

Agondom a következő:
A mocit be tudom állítani, hőfok is rendben, nyomás van a tartályban, üza cső rendben, szürő rendben, és ha melegen leáll, nem indul vissza vagy 23 percig, sem gázzal, sem análkül, sem kisgázza, sem szivatva, egyszóval sehogysem!
Ez az üzemanyagból ered? vagy mi a gond?

Ja a hardwer: T-MAX 2.5

Másik kérdésem:
Szerintetek mi a plafon höfok amit ezek a mocik kibirnak?

3.
Kb hány üzemórűá bír ki egy moci?
tudom tudom nem mindegy hogy hajtod, hogy állítod be, de valakiknek csak van már tapasztalata.

A motor felújítással várjam meg míg mekakad, vagy egy bizonyos idő után mindenképpen illik dugó hüvely csere?
Vagy sasolgassam néha a mocit belülről is?
Vagy ha csökkenni érzem a kompressziót?

Egy üzemanyagos kérdés 16%-os nitrós keveréknek mennyi a kompresszió tűrése? Könnyebben gyulad mint a benzin, magyarul robbanás veszélyesebb?

hírtelen csupán ennyi lenne..


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: karburáció
HozzászólásElküldve: 2004.09.21 23:21:05 
Offline
RCOR Star
Avatar

Csatlakozott: 2004.01.23 14:53:23
Hozzászólások: 1483
Tartózkodási hely: Gyömrő
new_neo írta:
Mellesleg nem sok téma van itt!
Vagy mindenki kapcsiból tudmindent?
Na mind1!

Agondom a következő:
A mocit be tudom állítani, hőfok is rendben, nyomás van a tartályban, üza cső rendben, szürő rendben, és ha melegen leáll, nem indul vissza vagy 23 percig, sem gázzal, sem análkül, sem kisgázza, sem szivatva, egyszóval sehogysem!
Ez az üzemanyagból ered? vagy mi a gond?

Ja a hardwer: T-MAX 2.5

Másik kérdésem:
Szerintetek mi a plafon höfok amit ezek a mocik kibirnak?

3.
Kb hány üzemórűá bír ki egy moci?
tudom tudom nem mindegy hogy hajtod, hogy állítod be, de valakiknek csak van már tapasztalata.

A motor felújítással várjam meg míg mekakad, vagy egy bizonyos idő után mindenképpen illik dugó hüvely csere?
Vagy sasolgassam néha a mocit belülről is?
Vagy ha csökkenni érzem a kompressziót?

Egy üzemanyagos kérdés 16%-os nitrós keveréknek mennyi a kompresszió tűrése? Könnyebben gyulad mint a benzin, magyarul robbanás veszélyesebb?

hírtelen csupán ennyi lenne..


Hali

Az elsot en passzolnam. Erdekes. Ez akkor szokott lenni, ha mar csokken a kompresszio a mociban, de szerintem nalad nem ez a helyzet.

Altalaban 110-130 fok koze irjak ezeket a mocikat. De ez valtozo az LRP pl. 90-110-et ir. TRX mociknal pedig Traxxas oldalon en nem talaltam anno infot, csak annyit irtak, hogy melegebbek, mint a hagyomanyosak. Tehat szerintem 130-140 korul nem lesz bajod belole, ha jo a kenese.

Uzemora is jo kerdes... Szerintem egy rendesebb mocinak, rendesen jaratva 15 litert illik kibirnia.

Ha pullstartos, akkor azon lehet erezni, hogy kezd dogleni. Normal esetben a pullnak hideg motornal, kb. meg kene tartania a kocsit. (Ez durva meres, es nem is mindig igaz, csak hogy valami viszonyitasi alapot is irjak). Kompresszio vesztes elso jele, ha melegen nem indul. Aztan hidegen is nehezen, aztan erezhetoen eltunik minden ero az autobol.
Szet lehet szedegetni, es nezegetni, hogy milyen allapotban van, de en nem javasolnam. Jo steril korulmenyek es korultekintes kell hozza. Ne menjen belle SEMMI dzsuva, jol legyen osszerakva. Szerintem csak experteknek javasolt, mert esetleg sokkal tobbet arthatsz vele.

Az otodiket nem igazan ertem. Semmivel nem robbanas veszelyesebb. Sot egyaltalan nem az, csak qrva gyulekony es siman mergezo :twisted: , tehat ne lubickolj benne, ne lelegezd be, jol szellozo helyen jarasd, ilyenek.

Majd a szakik leirjak, ha valahol nagyot tevedtem.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004.09.22 08:52:26 
Offline
Nitrofüggõ
Avatar

Csatlakozott: 2004.05.01 15:04:03
Hozzászólások: 418
Tartózkodási hely: Százhalombatta
Hali.

Nekem overdrive-m volt. :? Az én esetemben sem akart indúlni melegen a moci... aztán már hidegen sem. :roll:
Meg fogtok lepődni... mindezekmellett volt kompresszió a motorban.
Egyszerüen megmagyarázhatatlan a dolog. Aztán lett cipelve mindenhova minden szakinak... még Antinál is járt a vas. Senki de senki nem tudta megválaszolni a nagy kérdést, hogy mi a retek történt a motorral. Igazából mostmár nem is várok magyarázatot. Bár elvileg a bejáratás környékére tehető a probléma megszületése... :faltenisz

_________________
RcOffRoadCenter
SeRoK's Savage


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004.10.07 10:39:50 
Offline
RCOR Star
Avatar

Csatlakozott: 2004.01.20 18:40:49
Hozzászólások: 6790
Felmerült a REVO kapcsán, hogy az alacsony fordulati tűt úgy tudjuk beállítani (a saját leírása szerint), hogy elzárjuk az űzemanyag útját, akkor 2-3 másodpercen belül le kellene állnia a motornak. Ha 3-nál több idő alatt áll le, akkor szegényíteni kell, ha azonnal leáll, akkor gazdagítani kell a keveréket.

Ez eddíg rendben van, de hol kell elszorítani az üzemanyag utját? Mert a cső elég hosszú, és azt a bizonyos REVO-s üzemanyag elzáró műanyagot is el lehet mozdítani.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004.10.07 15:45:48 
Offline
RCOR Star
Avatar

Csatlakozott: 2004.01.23 14:53:23
Hozzászólások: 1483
Tartózkodási hely: Gyömrő
HA jol emlekszem, amit olvastam anno, ott a karbinal kozvetlenul zartak el. Aztan passz, lehet, hogy rosszul is emlekszem. :?

Nekem nem igazan szimpi ez a modszer, de majd utana nezek...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004.10.07 16:02:11 
Offline
RCOR Star
Avatar

Csatlakozott: 2004.01.20 18:40:49
Hozzászólások: 6790
pajzi írta:
Nekem nem igazan szimpi ez a modszer, de majd utana nezek...


Nekem sem igazán szimpi, ezért szimatolok... egyelőre marad a hagyományos módszer...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005.04.16 19:10:12 
Offline
Nitro pancsoló

Csatlakozott: 2004.02.17 14:38:19
Hozzászólások: 198
Tartózkodási hely: Budaörs
Hali
Igaz már megvan egy ideje a kocsim(t-maxx) de még mindig nem tom mit is takar a bekarburálás szócska.

1.
Az adott időjárási viszonyokhoz(+,- celsius fokok) állítani kell az alapjárati tűn?
2.
A szegényítés és a dúsítás az alapjárati tűröl megy?
3.
A magas fordulati tű jobb/balra csavargatása mit/mit okoz?

4.
A több fordulattól vagy több nyomatéktól áll kétkerékre a gép?

Azért raktam fel a kérdéseket mert aggasztóan furin szól mostanában szegényke :?
Gaba

_________________
Hali


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005.04.16 19:11:57 
Offline
Nitro pancsoló

Csatlakozott: 2004.02.17 14:38:19
Hozzászólások: 198
Tartózkodási hely: Budaörs
Ja és hogy úgy általában mit takar a Karburálás Művészete, amit mindenképpen tudnom kellene?
Gaba

_________________
Hali


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005.04.16 19:26:52 
Offline
RCOR Star

Csatlakozott: 2004.01.23 18:14:14
Hozzászólások: 2631
szia
annyi az egesz hogy addig csaragtaod a csavarokat a mocin,amig nem talalod jonak a hangjat es a teljesitmenyet... :lol: roviden ennyi!
amugy hallana hogy mikor sok,vagy mikor keves...

_________________
S13 380HP
D2racing
Ironclad
Initial Drifters


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005.04.16 19:30:41 
Offline
RCOR Star
Avatar

Csatlakozott: 2004.01.20 18:40:49
Hozzászólások: 6790
gaba_ írta:
Hali
Igaz már megvan egy ideje a kocsim(t-maxx) de még mindig nem tom mit is takar a bekarburálás szócska.

1.
Az adott időjárási viszonyokhoz(+,- celsius fokok) állítani kell az alapjárati tűn?
2.
A szegényítés és a dúsítás az alapjárati tűröl megy?
3.
A magas fordulati tű jobb/balra csavargatása mit/mit okoz?

4.
A több fordulattól vagy több nyomatéktól áll kétkerékre a gép?

Azért raktam fel a kérdéseket mert aggasztóan furin szól mostanában szegényke :?
Gaba


Javaslom ezt a cikket. Szerintem ebben minden kérdésedre meg lesz a válasz!

http://www.rcoffroad.hu/media/cikkek/cikk12.php


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005.04.16 20:01:02 
Offline
Nitro pancsoló

Csatlakozott: 2004.02.17 14:38:19
Hozzászólások: 198
Tartózkodási hely: Budaörs
Hú vazz tényleg! dehulyevagyok dehulyevagyok Ezt a cikket még a "kezdtek kezdetén" olvastam, már tökre elfelejtettem.
Kösz
Azé majd ha a cikk után marad még egy kérdésem megválaszolatlanul akkor azért mondjátok el majd alternatívan hogy én is megértsem ;)

_________________
Hali


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005.04.17 10:27:14 
Offline
Nitro pancsoló

Csatlakozott: 2004.02.17 14:38:19
Hozzászólások: 198
Tartózkodási hely: Budaörs
Köszi Godzi elolvastam! mostmá látom h alapjában rossz kérdéseket raktam fel dehulyevagyok :?

_________________
Hali


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 12 hozzászólás ] 

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség