Hali mindenkinek!
Nyitottam egy topicot,mivel nem találtam a témába vágó tartalmat.
Röviden annyiról lenne szó,hogy egyik ismerősöm vett a motorjába (3.3 Revo) kerámia csapágyakat.
A gond ott kezdődik,hogy a vásárolt csapágyon (elsőn),mind a két oldalt van porvédő gyűrű (zöld,és fekete). A gyári (nem kerámián) csak egy fekete porvédő van.
Nem igazán tudjuk,hogy most akkor ki kell-e venni a zöldet,vagy bent kell hagyni,esetleg mindkettőt bent hagyjuk?!
Jelezném,hogy mind két variációra hallottunk már logikus magyarázatot ami csak még jobban összezavart minket.
Szeretnénk tanácsot kérni olyantól,aki biztos a dolgában és nem csak "szerintem" véleménye van.
Köszönöm szépen a segítséget!
Üdv:Tomi
_________________ GS racing CL-1 The king of offroad exclusive!!!
|