Csacsinak igaza van, utálom a forgókarbikat...
Szerintem amúgy nem helyes, hogy 130-ra lövöd be a maximum hőfokát, mert amikor megállsz az autóval magad előtt, már csökken a hőmérséklet a hosszú egyeneshez képest. Másrészt pedig ha mész vele, bizony igen sokszor előfordulhatnak extrém helyzetetk, amikor a motor jóval magasabb hőfokot ér el. Szerintem inkább lődd be 110-re, és akkor lesz ideális az extrém helyezetek, és nagyobb iglnybevételek esetén is.
Most hirtelen 2 dolog jut eszembe, hogy csökkentsd a motor által termelt hőt (ez ugye az elsődleges célod a nagyobb teljesítmény érdekében).
1. Használy vastagabb (hidegebb) gyertyát
2. Vágd ki a kasznidat, és próbád meg megbecsülni, hogy tényleg a motor hűtőbordája kapja-e a kasznin beáramló levegő nagy részét. Mivel nincs szélcsatornád, a józan pajzi-eszedre hallgass, és próbáld elképzelni, hogy merre megy a levegő.
Azt pedig már nem is említem, hogy a kosz egy igen rossz hővezető, az első és legfontosabb amit a motorral lehet/kell tenni, hogy tisztán tartod. A koszos motor sokkal gyorsabban melegszik, és sokkal lassabban hül le. De persze ahogy elnéztem nálad nincs ilyesmivel gond
Ramses
_________________
http://www.digimappa.hu - digiMAPPA - Iktató és Iratarchiváló Rendszer - Iktatás, iratarchiválás
http://www.ocm.hu/ - OCM2000 - Integrált Vállalatirányítási Rendszer
X-Ray XB8-TQ
Nameg itt van
gyilkos is