Bemutatkozás | Hírek | Tagság | Taglista | Alapszabályzat | Versenyszabályzat | RCOR Ring Apaj | Támogatóink
MyModell | Cikkek | Leírások | Fotók | Videók | Versenyek | Rendezvények | Média ajánlat | Kapcsolat
           
Pontos idő: 2024.04.28 00:53:48

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 59 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.04.15 21:10:02 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2006.08.08 10:26:46
Hozzászólások: 306
Tartózkodási hely: budapest
Ha neked ennyire lényegtelen hogy a nálad tapasztaltabbak mit gondolnak akkor minek kérdezel itt a forumban?
de visszakérdeznék: alapeállitás, de mihez? milyen üzemi körülményekhez? Egyáltalán hobby célra minek a 25%os üzemanyag?
De pl nézd meg ki a motorod gyártója keresd meg a neten a honlapját és töltsd le a users manualt. A legjobban ez segitene ki téged de ne várd hogy ezt helyetted mások megtegyék.

Neked akkor az is mindegy hogy a benzinkúton a kocsiba gázolajat vagy pl 95öst nyomsz?
üdv


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Egy kis segítséget kérnék....
HozzászólásElküldve: 2008.04.18 20:11:08 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2008.04.18 20:05:07
Hozzászólások: 1
Üdv Mindenkinek!

LEnne egy problémám abban kérném a segítségeteket.
:VAn egy traxxas s-max "otó",és ha pár perc menet után egyszerűen nem akar menni,nem veszi a lapot,nem pörög fel.Mintha szorulna...vagy nem tudom.
TAlán túl melegszik?
Mi lehet a gond?
Előre is köszi.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.04.18 20:11:32 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2008.04.13 16:28:54
Hozzászólások: 18
Nem lényegtelen de aki modellezik az ugyis tudja hogy nem 95-ös vagy 98-as benzinre gondolok hanem a modellautokba való nitróra (ezt én is tudom) 25% nitrót meg azért hazsnálok mert használtan vettem az autot és ezzel mentek vele meg versenyeztek is vele ha jól tudom, és azt is tudni illik, hogy nem szabad csökkenteni a % számát mert elromlik a motor. A motoromhoz pedig egy gyári karburálást kértem volna és kerestem is rengeteget interneten (külföldieken is), leforditottam a füzetet amit adtak hozzá de nem találtam sehol és ezért szerettem volna segitséget kérni hátha van valakinek ilyen motorja... üdv


tg11 írta:
Ha neked ennyire lényegtelen hogy a nálad tapasztaltabbak mit gondolnak akkor minek kérdezel itt a forumban?
de visszakérdeznék: alapeállitás, de mihez? milyen üzemi körülményekhez? Egyáltalán hobby célra minek a 25%os üzemanyag?
De pl nézd meg ki a motorod gyártója keresd meg a neten a honlapját és töltsd le a users manualt. A legjobban ez segitene ki téged de ne várd hogy ezt helyetted mások megtegyék.

Neked akkor az is mindegy hogy a benzinkúton a kocsiba gázolajat vagy pl 95öst nyomsz?
üdv


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.04.18 23:58:34 
Offline
Egyhelyben pöfögõ

Csatlakozott: 2008.03.20 13:01:37
Hozzászólások: 69
Tartózkodási hely: Iregszemcse
Sziasztok!!! Lehet hogy nem jó témakörben kérdezek,de akkor bocsi! :-Szóval megtudnátok,vagyis letudnátok írni nekem,hogy mi az a beállítási módszer,ami a hőfokkal kapcsolatos-(azt addig tudom az itt leírtakból,hogy ha a magas fordulatin befele tekerek-szegényítek-melegítek,ha kifele-dúsítok-hűtök!!!-vagy nem???-És a többi-also fordulati,meg az alapjárati mire-hogyan?????????????-Sajnos a környékünkön senki nincs aki tudna segíteni!!!! Amúgy egy mt2-m van,és a dvd-n látottakból,túl vagyok a ""finom beállításon""(bár igaz,hogy csak a magasfordulatit álogattam)de tök jól megy,meg indul meg jó az alapjárat is DE! nem szeretném megölni a motort,ezért kérem a segítséget!!!!!!!!!!!!!!!!!!

_________________
üdv.:Pitbull


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.04.19 09:16:38 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2005.04.13 14:30:38
Hozzászólások: 287
Tartózkodási hely: Röjtökmuzsaj
pitbull írta:
Sziasztok!!! Lehet hogy nem jó témakörben kérdezek,de akkor bocsi! :-Szóval megtudnátok,vagyis letudnátok írni nekem,hogy mi az a beállítási módszer,ami a hőfokkal kapcsolatos-(azt addig tudom az itt leírtakból,hogy ha a magas fordulatin befele tekerek-szegényítek-melegítek,ha kifele-dúsítok-hűtök!!!-vagy nem???-És a többi-also fordulati,meg az alapjárati mire-hogyan?????????????-Sajnos a környékünkön senki nincs aki tudna segíteni!!!! Amúgy egy mt2-m van,és a dvd-n látottakból,túl vagyok a ""finom beállításon""(bár igaz,hogy csak a magasfordulatit álogattam)de tök jól megy,meg indul meg jó az alapjárat is DE! nem szeretném megölni a motort,ezért kérem a segítséget!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Üdv!
Ezt olvastad már??
http://www.rcoffroad.hu/cikkek/motor-beallitas.php
Bali

_________________
Bodobali
Hong Nor Violator
http://kepek.rcoffroad.hu/public/xxxxx.jpg
Hong Nor X1CRT Pro STS 28 GRP Grip


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.04.20 07:47:40 
Offline
Egyhelyben pöfögõ

Csatlakozott: 2008.03.20 13:01:37
Hozzászólások: 69
Tartózkodási hely: Iregszemcse
bodobali írta:
pitbull írta:
Sziasztok!!! Lehet hogy nem jó témakörben kérdezek,de akkor bocsi! :-Szóval megtudnátok,vagyis letudnátok írni nekem,hogy mi az a beállítási módszer,ami a hőfokkal kapcsolatos-(azt addig tudom az itt leírtakból,hogy ha a magas fordulatin befele tekerek-szegényítek-melegítek,ha kifele-dúsítok-hűtök!!!-vagy nem???-És a többi-also fordulati,meg az alapjárati mire-hogyan?????????????-Sajnos a környékünkön senki nincs aki tudna segíteni!!!! Amúgy egy mt2-m van,és a dvd-n látottakból,túl vagyok a ""finom beállításon""(bár igaz,hogy csak a magasfordulatit álogattam)de tök jól megy,meg indul meg jó az alapjárat is DE! nem szeretném megölni a motort,ezért kérem a segítséget!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Üdv!
Ezt olvastad már??
http://www.rcoffroad.hu/cikkek/motor-beallitas.php
Bali
Helló!!! Köszi!-ez,elég részletesnek tűnik úgyhogy biztos megfogom érteni!-vagy nem,de nem fogom feladni,majd tovább kérdezősködök!!!---Ja, miután elolvastam.! KÖSZI!!!!!!!!!!

_________________
üdv.:Pitbull


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.04.21 15:03:15 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2006.08.08 10:26:46
Hozzászólások: 306
Tartózkodási hely: budapest
Almarka!
nyugodj meg, ha csökkented a nitromethan tartalmat az üzemanyagodban nem ártasz vele a motornak. A magasabb nitromethan tartalom ugyanis csökkenti a motor élettartamát. Ez egyszerü tény akárki akármit is mond. Viszont mivel a te motorod ezzel volt használva és még versenyeztek is vele nálad ez már nem fog müködni, és ezért nem fog a gyári beállitás sem. Én viszont már sok hobbiszinten használt motort járattam 0 vagy max2-3% nitromethannal és kitünőek a tapasztalataim nekem és még sok más modellezőnek. Persze, hogy a versenyen ez nem müxik. Oda kell a nitro.
üdv


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.10.02 16:59:27 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2008.09.29 06:07:54
Hozzászólások: 18
Sziasztok!

Van egy 15FE HPI motorom. Hengerfej lett cserélve rajta.
Kompresszió rendben, üzemanyagot kap, izzítás rendben, gyári beállítások. Mégsem indul.
Valakinek van valami ötlete, hogy mi lehet a hiba?

Előre is köszi!

Szilárd


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.10.02 18:02:39 
Offline
Nitrofüggõ
Avatar

Csatlakozott: 2007.12.29 16:34:09
Hozzászólások: 436
Tartózkodási hely: Szigetszentmiklós
Szia!

Nekem is van ilyen motorom!

Mióta nem lett beínditva?

Szerintem próbálj meg egyéni beállításokat is!

Üdv:Tamás

_________________
Üdv: Tamás
Eladó: 2,5 Koplett Hpi T-15 Fe motor!!!
Hpi Nitro MT2+ Vertex 16+Alu+Fasza Elektronika
NIKKO Evolution (1:14, 2 WD, On-Road) 2 db

Msn: tama.-1996@hotmail.hu


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.10.02 18:19:00 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2008.09.29 06:07:54
Hozzászólások: 18
tama-1996 írta:
Szia!

Nekem is van ilyen motorom!

Mióta nem lett beínditva?

Szerintem próbálj meg egyéni beállításokat is!

Üdv:Tamás


A motor folyamatos használat alatt volt gyári értékekhez közeli beállításokkal. A hengerfej csere után azonban már nem indul.

Üdv: Szilárd


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.10.02 20:04:32 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.06.24 08:02:05
Hozzászólások: 479
Tartózkodási hely: Budapest
szilisan írta:
Sziasztok!
Van egy 15FE HPI motorom. Hengerfej lett cserélve rajta.
Kompresszió rendben, üzemanyagot kap, izzítás rendben, gyári beállítások. Mégsem indul.
Valakinek van valami ötlete, hogy mi lehet a hiba?
Előre is köszi!
Szilárd

Üdv,
Ha teheted hozd be hozzám a boltba az autót, ha nincs rá módod, hívj fel telefonon. Az autó akkor is legyen kéznél.
Üdv: SYL

_________________
http://www.sgmodell.hu
http://www.sylmax.hu


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.10.05 19:50:23 
Offline
Egyhelyben pöfögõ

Csatlakozott: 2008.03.20 13:01:37
Hozzászólások: 69
Tartózkodási hely: Iregszemcse
szilisan írta:
Sziasztok!

Van egy 15FE HPI motorom. Hengerfej lett cserélve rajta.
Kompresszió rendben, üzemanyagot kap, izzítás rendben, gyári beállítások. Mégsem indul.
Valakinek van valami ötlete, hogy mi lehet a hiba?

Előre is köszi!

Szilárd


----Helló!!! Lehet butaságot írok Neked,ezért megmondom őszintén,hogy ezt a típusu motort nem ismerem,de én egy T15-ös hpi-vel voltam ugyanígy,és a probléma a tömítéssel volt,ami a henger alá megy.(--alumínium tömítés---)---Szerintem nézd meg,én kettőt raktam alá,és megszünt a probléma.

_________________
üdv.:Pitbull


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.11.28 13:49:22 
Offline
Egyhelyben pöfögõ
Avatar

Csatlakozott: 2008.11.27 12:55:46
Hozzászólások: 97
Tartózkodási hely: Pilis_pest megye
:( haliihóó!!
van 1 savage 4.6 karbi beállítás kellene
1_papirról nem megy. 2_gyári cd nem segít
3_tök hülye vagyok hozzá 4_eddig a gyáribeállítást használtam.

akkor miért?
mert nem akar úgy menni,ahogy kellene.
Nehezen is indul,pedig kap nyálat.
lehet,hogy a 16% os nyál nem tetszik neki?
ami jó,hogy füstöl mint a gyárkémény,és folyik az anyag a kipuffból

előre is thx.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.11.28 14:36:36 
Offline
RCOR Star

Csatlakozott: 2004.01.23 12:17:08
Hozzászólások: 1728
hali!
ha füstöl mint a gyárkémény és okádja az oljat az nem jó. még ha meleg idő lenne akkor sem. gondolom ilyen hidegbe szeretnél vele játszani. ilyenkor szegényíteni szoktuk méghozzá nagyon. de ennyire hidegbe már nem illik kivinni a gépet. ;) a nyállal meg biztos ki van békülve a moci mert sokakanak 16-ossal megy. még 1 moci sem panaszkodott miatta. ;)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.11.28 15:16:35 
Offline
Egyhelyben pöfögõ
Avatar

Csatlakozott: 2008.11.27 12:55:46
Hozzászólások: 97
Tartózkodási hely: Pilis_pest megye
akkor mit csináljak???
légysziii
]


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.11.28 17:35:24 
Offline
RCOR Star

Csatlakozott: 2004.01.23 12:17:08
Hozzászólások: 1728
fontos lenne még tudni, hogy hányas gyertya van benne. Egy kis segítség .28-as mocikhoz (a továbbiakra is):
10°C- tól 20°C -ig 5-ös gyertya
20°C-tól 30°C-ig 6-os gyertya
20°C-tól 40°C-ig 7-es gyertya
Persze ez nitro% függő is (nitro-gyertya):
5-15%-ig 4 vagy 5-ös gyertya (ccm függő)
15-25% 4 vagy 5-ös gyertya (ccm függő)
25-40% 8-as gyertya

Szóval ilyen hidegbe "meleg" gyertya kell ami azt jelenti, hogy vékony az izzószál. Az izzószál átmérőjének a nagyságát azzal a kis számmal jelzik ami bele van ütve a gyertya oldalába/fejébe. Vagy cserélsz gyertyát valami vékony szálúra így az gyorsabban felizzik nem úgy mint a "hidegebb" vastagabb szálú gyertya...vagy azt csinálod mint sokak, hogy szegényítünk a keveréken. Így rossz lesz a a kenés így jobban melegszik a motor. Ha mínuszokba szeretnél vele játszani akkor már nagyon le kell szegényíteni (fődúsítón azaza a magas fordulati csavaron kell állítani. Ha az óra mutató járásával megegyező irányban tekered -óvatosan!!- akkor szegényíted) de ez már nem tesz jót a mocinak mert rossz kenés= rövidebb élettartam.
Még egy tipp a közeljövőre: ha nemtudom milyen gyertya van benne (és még a gyertya oldalába sincs beütve) és azt hallod, hogy fémesen csilingel a moci (alapjáraton) akkor az azt jelenti, hogy rossz hőértéke van a gyertyának=> csere. Hogy milyenre arra jó alapot ad az a kis táblázat amit az elején leírtam. ;)
Remélem tudtam vmit segíteni. ;)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.11.28 17:39:35 
Offline
Egyhelyben pöfögõ
Avatar

Csatlakozott: 2008.11.27 12:55:46
Hozzászólások: 97
Tartózkodási hely: Pilis_pest megye
hali segítettél nem is kicsit.
5-ös a gyertya& 16% az anyag+4.6ccm+minuszok odakint

úgyhogy majd ha langyosabb kessz az idő
Nagyon köszi RENGETEGET SEGITETTÉL

jó modellezést.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.11.28 18:29:25 
Offline
RCOR Star

Csatlakozott: 2004.01.23 12:17:08
Hozzászólások: 1728
Szívesen. ;)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.06.03 21:02:27 
Offline
Nitro pancsoló
Avatar

Csatlakozott: 2007.12.18 13:39:39
Hozzászólások: 128
Sziasztok!
Egy S28-as motorról van szó. Most raktam össze (csapágycsere volt). Szépen be is indul, de nem nagyon akar alapjáraton maradni, lefullad.
A szétszedés előtt is sokszor ingadozott az alapjárat: hol pörgött mint a fene, hol meg lefulladt. Most annyiban más a helyzet, hogy nem is nagyon akar reagálni az alapjárati csavarra akárhová tekerem. A trimmelés megvolt és úgysem.
Amit még tudni kell róla: kb. 12 litert ment, kompresszió még van benne, jól húz, megy rendesen, az alapjárat vacakolását leszámítva.
Valószínű, hogy karburálási hiba, de mielőtt mindent elállítgatnék szeretném megtudni mit érdemes átnézni, hogy kiszűrjem a lehetséges hibaforrásokat.

_________________
MTA4 S28, HB Lightning Stadium Sport


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 59 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 4 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség