Bemutatkozás | Hírek | Tagság | Taglista | Alapszabályzat | Versenyszabályzat | RCOR Ring Apaj | Támogatóink
MyModell | Cikkek | Leírások | Fotók | Videók | Versenyek | Rendezvények | Média ajánlat | Kapcsolat
           
Pontos idő: 2024.04.27 19:00:09

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 32 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.06.17 13:32:52 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2008.03.19 21:46:54
Hozzászólások: 43
Ahoz hogy melegebb legyen a motor tegyél valamit a motor hűtőbordáira alufólia vagy akármit de lényeg hogy olan 80 90 100 fok legyen!

Üdv.:TiLk

_________________
Jammin X1 cr pro FT
Ninja MR 21
Spektrum 2.4Ghz


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: rotostart vagy pull starter?
HozzászólásElküldve: 2008.06.17 13:40:11 
Offline
Egyhelyben pöfögõ
Avatar

Csatlakozott: 2008.04.05 02:02:38
Hozzászólások: 83
úgy lesz, köszönöm.

Ma elvileg megérkezik az új HPI gyertya, R4-es középhideg. ha nagyon nem megy, becserélem erre a mostanit hátha jobban indul szebben megy.

meg a rotostart is vicc, mondjuk 1600-os akkupackom van és gyorsan lemerül. rendeltem pullstarter-t majd azt is felrakom kipróbálom, amelyik jobban szuperál az marad.


már csak azt nem értem, alapjáratról gázhúzásnál miért áll le, mikor magasabb gázzal indulás után még gázhúzásra jól reagál, és onnan is vissza áll stabil alapjáratra, de onnan már nem lehet újból gázt húzni.

ez elég szelektív, nem? mert ha gázhúzásra leáll akkor mindig le kéne, mert kevés a levegő vagy túl sok a nafta vagy valami... de így?

_________________
Balage
+36204137506
bulu.kapitany@gmail.com

Traxxas Slash 4x4 BL
HPI Sprint 2 Drift Sport
http://www.youtube.com/watch?v=Gz3Rl1Zfa2s


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: rotostart vagy pull starter?
HozzászólásElküldve: 2008.06.17 14:07:46 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2005.06.10 19:53:35
Hozzászólások: 366
Tartózkodási hely: Győr
Balage írta:
úgy lesz, köszönöm.

Ma elvileg megérkezik az új HPI gyertya, R4-es középhideg. ha nagyon nem megy, becserélem erre a mostanit hátha jobban indul szebben megy.

meg a rotostart is vicc, mondjuk 1600-os akkupackom van és gyorsan lemerül. rendeltem pullstarter-t majd azt is felrakom kipróbálom, amelyik jobban szuperál az marad.


már csak azt nem értem, alapjáratról gázhúzásnál miért áll le, mikor magasabb gázzal indulás után még gázhúzásra jól reagál, és onnan is vissza áll stabil alapjáratra, de onnan már nem lehet újból gázt húzni.

ez elég szelektív, nem? mert ha gázhúzásra leáll akkor mindig le kéne, mert kevés a levegő vagy túl sok a nafta vagy valami... de így?


Sok alapjárat után azért áll le mert nagyon sokal alul.
Nagygáz után a motorbol kiürül a felesleges üzi és utána jól reagál,de hoszabb alapjárat után feltelik ezért már az első gázadásra lefullad mivel tulszivja magás.
Zárj rajta alul kicsit.1/8 lépésenként amig meg nem szünik a fulladás.
Értelem szerüen ha zársz alul akkor az alapjárat megnő,ezt az alapjárati tűvel orvosolni kell.
r4es gyertya jó lesz ilyen 20 fok körüli időben , 30fok körül sztem egy LRP felett 6os-at, vagy HPI r5 mehet bele..

Mellesleg mien gyertya van most benne?
Ha bennhagysz egy meleg(LRP r4,HPI r3) gyertyát pl 30fokban akkor a motor sokkal melegebben fog járni mint egy LRP 6osaal.

_________________
Davzone - Savage XRPS Spec 3
06203699770
Anyway, why race a Savage? Because I can ;)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: bejáratás
HozzászólásElküldve: 2008.07.22 09:55:42 
Offline
Pullstarter szaggató
Avatar

Csatlakozott: 2008.07.21 13:31:26
Hozzászólások: 11
Üdv
elolvastam az összes motorbeállítással/bejáratással kapcsolatos cikket csak 1 valamire nem jöttem rá. mi az a "Következő indítás előtt nyiss a fődúsítón egy teljes fordulatot." fődúsító???? :S alacsony fordulatira tippelnék (DE drága a motor ahhoz hogy tippelgessek).
gyors válaszotokat előre is THX

Üdv: kocz111


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: re
HozzászólásElküldve: 2008.07.22 09:59:57 
Offline
Pullstarter szaggató
Avatar

Csatlakozott: 2008.07.21 13:31:26
Hozzászólások: 11
nem már látom hogy az alacsony fordulati nem lehet , szóval akkor a magas fordulati?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: re
HozzászólásElküldve: 2008.07.22 10:19:15 
Offline
RCOR Elnök
Avatar

Csatlakozott: 2004.03.28 19:44:48
Hozzászólások: 4838
Tartózkodási hely: Vác Tel: 30/9501-836
kocz111 írta:
nem már látom hogy az alacsony fordulati nem lehet , szóval akkor a magas fordulati?


Igen


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.09.21 21:50:10 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2008.08.23 22:34:43
Hozzászólások: 25
Tartózkodási hely: Crawley - England
Sziasztok! Van egy savage x 4.6 -om, vannak problémáim a beállításokkal. Végignéztem a videót a beállításokról több soron. Elméletben már menne is a dolog, de a gyakorlat sokkal bonyorultabbnak tűnik. Nem akar átlépni egy bizonyos fordulatot, ha mégis sikerül akkor az jópár nagygázos kiindulásnál következik be. Itt egy videó róla. http://www.youtube.com/watch?v=umwS-OonxlA
Tudom hogy kevés a benya a videón és a magas fordulatin nyitottam is, nem ott van a gond, hanem a videó első pár másodperce. Nagygáz és ledadog. Már nyitottam is, zártam is, kicsin is nagyon is. A jelenség megmarad. Ha valaki tudna segíteni...

_________________
Az élet mint egy turbó, mikor bepörög akkor élvezed igazán!!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.09.22 07:17:26 
Offline
RCOR Elnök
Avatar

Csatlakozott: 2004.03.28 19:44:48
Hozzászólások: 4838
Tartózkodási hely: Vác Tel: 30/9501-836
Ugyan azt nem tudom, hogy folyamatosan húzod a gázt vagy játszol vele.
A videó alapján úgy tűnik, hogy sokat kap alul.
F_Gyuri


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.09.22 08:34:29 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2008.08.23 22:34:43
Hozzászólások: 25
Tartózkodási hely: Crawley - England
F_Gyuri írta:
Ugyan azt nem tudom, hogy folyamatosan húzod a gázt vagy játszol vele.
A videó alapján úgy tűnik, hogy sokat kap alul.
F_Gyuri

Muszály volt pumpálva adni a gázt, mert nem akarta átlépni azt a bizonyost. Csak egy picit zárok az alacsony fordulating akkor elkezd felvisítani. Szóval nemtom. Jah, meg a másik. Az alcsonyonyfordulatit ugy vettem észre hogy fordítva műkszik. Fordított menetemelkedésű??? Balra zarok, jobbra nyitok. Nem, fordított nem lehet. De akkor sem értem. Mikor állítottam rajta, nyitni akartam picit, balra, és elkezdett felvisítani a motor. Ezt sem értem.

_________________
Az élet mint egy turbó, mikor bepörög akkor élvezed igazán!!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.09.22 18:43:34 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2006.03.09 10:32:30
Hozzászólások: 252
Tartózkodási hely: Pécs
1. Ha még hideg a motor akkor nem fog menni rendesen!
2. Ne állítgasd össze-vissza a motort, mert anak semmi értelme. (főleg hidegen)
3. A videón semmi ledadogás nincs csak a legelején.
4. "Csak egy picit zárok az alacsony fordulating akkor elkezd felvisítani" ez annak a jele, hogy az alacsony fordulati csavart majdnem tökig betekerted. Legalább fél fordulatot nyiss vissza (óramutatóval ellentétesen=balra) Ha nyagyon szegény a keverék akkor elégé megemelkedik a motor alapjárata (visít).
5. Az összes karburátor csavar jobb menetes, tehát balra kifelé tekered, jobbra befelé. Az alacsony fordulati és a magas fordulati csavart balra (kifelé) tekerve dúsítod az üzemanyagot. Az alapjárati csavart befelé (jobbra) tekerve emelkedik az alapjárat.

_________________
sala
http://rcoffroad.pecsielet.hu/


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.09.23 21:33:46 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2008.08.23 22:34:43
Hozzászólások: 25
Tartózkodási hely: Crawley - England
sala írta:
1. Ha még hideg a motor akkor nem fog menni rendesen!
2. Ne állítgasd össze-vissza a motort, mert anak semmi értelme. (főleg hidegen)
3. A videón semmi ledadogás nincs csak a legelején.
4. "Csak egy picit zárok az alacsony fordulating akkor elkezd felvisítani" ez annak a jele, hogy az alacsony fordulati csavart majdnem tökig betekerted. Legalább fél fordulatot nyiss vissza (óramutatóval ellentétesen=balra) Ha nyagyon szegény a keverék akkor elégé megemelkedik a motor alapjárata (visít).
5. Az összes karburátor csavar jobb menetes, tehát balra kifelé tekered, jobbra befelé. Az alacsony fordulati és a magas fordulati csavart balra (kifelé) tekerve dúsítod az üzemanyagot. Az alapjárati csavart befelé (jobbra) tekerve emelkedik az alapjárat.

Igen, itt jönnek a furi dolgok.
1. Nem volt hideg a blokk, elötte is ment, mielött elindult a videó.
2. Nem össze-vissza tekergetem, próbálom az előírtakhoz csinálni.
3. Az elején lévő ledadogás, minden pici állás után előjön, majd aztán elhagyja.
4. Nincs tökik zárva, a síktól kintebb van (jelenleg) és mikor nyitok rajta (óra járásával ellenkezőleg), akkor kezd el "visítani" a blokk. (Ez az amit nem értek igazán.)
5. A menetekkel is tisztában vagyok, de amit a 4. végén írtam, az a furi nekem, hogy azt miért csinálja?

_________________
Az élet mint egy turbó, mikor bepörög akkor élvezed igazán!!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.09.23 22:03:46 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.06.24 08:02:05
Hozzászólások: 479
Tartózkodási hely: Budapest
Hammer22 írta:
Igen, itt jönnek a furi dolgok.
1. Nem volt hideg a blokk, elötte is ment, mielött elindult a videó.
2. Nem össze-vissza tekergetem, próbálom az előírtakhoz csinálni.
3. Az elején lévő ledadogás, minden pici állás után előjön, majd aztán elhagyja.
4. Nincs tökik zárva, a síktól kintebb van (jelenleg) és mikor nyitok rajta (óra járásával ellenkezőleg), akkor kezd el "visítani" a blokk. (Ez az amit nem értek igazán.)
5. A menetekkel is tisztában vagyok, de amit a 4. végén írtam, az a furi nekem, hogy azt miért csinálja?

Szia!
Első lépésként tegyél bele egy AXE Rossi 5-ös, vagy annak megfelelő hőértékű új gyertyát.
Amikor alapjáraton visítani kezd, az ütközőcsavaron óvatosan nyiss balra, hogy jobban becsukódjon a légtorok.
Az alapjárati csavart addig csavard befelé, amíg a fordulat emelkedni kezd, utána nyiss vissza egy negyedet.
Mondanám, hogy hívj fel telefonon állítgatás közben, de mivel külhonban vagy, ez nem lehetséges.
Üdv SYL

_________________
http://www.sgmodell.hu
http://www.sylmax.hu


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 32 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 6 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség