Bemutatkozás | Hírek | Tagság | Taglista | Alapszabályzat | Versenyszabályzat | RCOR Ring Apaj | Támogatóink
MyModell | Cikkek | Leírások | Fotók | Videók | Versenyek | Rendezvények | Média ajánlat | Kapcsolat
           
Pontos idő: 2024.04.28 07:22:09

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 32 hozzászólás ]  Oldal 1, 2  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2007.01.28 01:03:14 
Offline
Egyhelyben pöfögõ
Avatar

Csatlakozott: 2006.12.31 12:31:35
Hozzászólások: 63
Tartózkodási hely: Gyöngyös
Egy kis video hogy lássátok is,ne csak olvassátok :-D

Remélem hogy 1-2 embernek hasznára válik :)
(savage 25 is hasonló)
http://www.hpieurope.com/show_video.php ... videoID=67

_________________
_deniel_

30/3766660


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.01.28 01:33:59 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2006.02.01 04:17:47
Hozzászólások: 245
Tartózkodási hely: Budapest
Mi ebből a tanulság: Amíg nem vagy biztos valamiben, addig ne írd azt le semmilyen nyílvános helyre.
Az a baj ezzel a videóval, hogy ez a gyári beállításokat mutatja a 21BBmocin, úgyhogy ezt aligha tudná alkalmazni bármelyik modellező társunk. Illetve ha ilyen motorja van és kíváncsi a gyári beállítására akkor esetleg. Továbbá minden HPI autóhoz adnak DVD-t amin rajta van a karburálás menete (használtakhoz gyanítom nem mindegyikhez van már meg :( ) de én is anno a videó szerint próbáltam meg beállítgatni a mocimat(S25), de az csak a történet keretét adja, a beállítások azt kell mondjam, hogy szinte minden mocira más. Még típuson belül is. De pár külső tényező is befolyásolhatja a karburálást mint pl. hőmérséklet. Úgyhogy szerintem ez az "írd le te hány fordulatot csavartál ki/be itt-ott" meg a videóról lenézős történet nem működik. Ez a modellezéssel járó "nyűg" ezt meg kell tanulni, ez a szépsége a dolognak :)
Javítsatok ki ha valamit rosszul tudnék, én sem vagyok ám akkora mágus, csak gondoltam figyelmeztetem kezdő társainkat. :oops:

Üdv.: Csabi


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.01.28 09:09:22 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2006.10.24 15:51:01
Hozzászólások: 211
Tartózkodási hely: 13ker
azt hogy dusitaqni kell e vagy visszaveni a moci hangjáról és teljesitményéröl lehet leginkább megálapítani nem?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.01.28 11:19:09 
Offline
Egyhelyben pöfögõ
Avatar

Csatlakozott: 2006.12.31 12:31:35
Hozzászólások: 63
Tartózkodási hely: Gyöngyös
Én ezt csak azért írtam,h ha valaki ehez a videóhoz hozzáolvas pl itt a fórumon,akkor esetleg könnyebb lehet a karburálás,mrt a 25-ös motoron ugyanúgy van magas és alacsony fordulati tű meg alapjárati cs is?Vagy NEM????????????Nyilván két motorról beszélünk,de a beállításokat talán megkönnyítheti,h meddig tekerd be(gondolom h nem csak én olvastam olyat itt a fórumon h valaki nem tudja hogy meddig kell becsavarni a tűket h nehogy tulcsavarja)
Hát ha ezzel valakinek gondot okoztam,akkor ez van!
De szerintem aki full kezdő,és elcsavargatta a dolgokat,annak segíthet!

_________________
_deniel_

30/3766660


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.01.28 13:48:40 
Offline
Egyhelyben pöfögõ
Avatar

Csatlakozott: 2006.12.31 12:31:35
Hozzászólások: 63
Tartózkodási hely: Gyöngyös
Ja és a dvd ről annyit,hogy ha nem úgy veszed h megvan doboza,dvd,meg minden,akkor mi van?? :?

_________________
_deniel_

30/3766660


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.01.28 14:30:14 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2006.02.01 04:17:47
Hozzászólások: 245
Tartózkodási hely: Budapest
Idézet:
25-ös motoron ugyanúgy van magas és alacsony fordulati tű meg alapjárati cs is


Ez így van, csak amit te belinkeltél videót azon nem S25ös motort állítanak vissza gyári állapotra, hanem egy 21BB-t amin nem csak magas és alacsonyfordulati tű van, hanem van közép fordulati tű is. (a videón az alapjárati csavarhoz hozzá se nyúlnak, sőt nem is mutatják. Úgyhogy továbbra is áll az állításom, hogy amíg nem vagy biztos valamiben (nem tudsz rendesen angolul) addig ne oszd meg másokkal a kétes tudást,legfőképp egy szakmai fórumon ne. Kezdő társainknak megtévesztő lehet.

üdv.: Csabi


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.03.05 18:23:23 
Offline
Nitro pancsoló

Csatlakozott: 2008.02.25 13:05:22
Hozzászólások: 196
már nagOn unom hogy minden 7végém (3.) csak állítgatom a karburátort és még nem jó. lefullad alapjáraton mert alacsiny de még akkor is meg a kerék , pedig vadi új erősített kuplungot és rugókat kapott.
Képtelen vagyok jól beállítani és elvinnném olyan emberhez aki beállítaná nekem. vagy kocsival vagy vonattal elvinném és az edzett fülére bíznám.
Van itt ilyen segítőkész ember? :oops:
/Békéscsabán lakom/

_________________
Eladó: Hobao pirate10 több is! /PÜ-t ha érdekel v. Tel: 06706409019


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.03.05 18:26:34 
Offline
Nitrofüggõ
Avatar

Csatlakozott: 2004.12.21 22:36:21
Hozzászólások: 492
Tartózkodási hely: Cork, írország
Teljesen mindegy ki állítja be, mindig is lesznek vele vacakolások, tekergetnivalók. Ha még nem késő, akkor azt mondanám, hogy vegyél egy benzines autót, azzal nem lesz motorgondod.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.03.05 19:20:07 
Offline
Nitro pancsoló

Csatlakozott: 2008.02.25 13:05:22
Hozzászólások: 196
oké! Vásárhely közel van mert én 7végén Csanádapácán(orosháza mellett) vagyok :D
végre van aki nem csak kioktat hanem segít. :D
már a sírás határán vagyunk öcsémmel.....
:roll:
0620 324 08 13 írjon egy sms-t hogy mikor zavarhatjuk 7végén.
Előre is köszönöm.

_________________
Eladó: Hobao pirate10 több is! /PÜ-t ha érdekel v. Tel: 06706409019


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.03.05 19:31:37 
Offline
Nitro pancsoló

Csatlakozott: 2008.02.25 13:05:22
Hozzászólások: 196
megnéztem ha megyünk előtte értesítjük :oops: ;)

_________________
Eladó: Hobao pirate10 több is! /PÜ-t ha érdekel v. Tel: 06706409019


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.03.06 08:49:57 
Offline
RCOR Star
Avatar

Csatlakozott: 2006.06.01 14:46:32
Hozzászólások: 1140
Tartózkodási hely: Budapest
_deniel_ írta:
Ja és a dvd ről annyit,hogy ha nem úgy veszed h megvan doboza,dvd,meg minden,akkor mi van?? :?


Akkor szólsz nekem és postázok egy másolatot.

Az promó dvd, nem hiszem hogy bánják ha reklámozom őket :lol:

_________________
Mugen MBX 6 ECO
Nanda e-NRB-3
Losi Micro Rally
Sanwa radio systems


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: savage XXs
HozzászólásElküldve: 2008.05.05 18:41:11 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2007.05.12 11:54:44
Hozzászólások: 6
Hello Laci vagyok 1 savage Xss-em van. Akadt némi problémám a motor beállításával. A bejáratás után nem volt tul sok problémám 16%-ost használtam aztán áttértem a 25%-ra ezután nem sokkal beragadt a motor ( nem erös használat közben)
kicseréltem a pistont és a cylindert aztán elkezte a gyertyákat beégetni probáltam sok féle beállítást de szétég. a kipufogó csonknál leolvadt a gyorskötöző pedig a gyertyán csak 125 fokot mértem. Gyári beállítással is probálkoztam, valami nem stimmel!
valakinek nincs valami ötlete mi lehet ez? elöre is köszönöm


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: savage XXs
HozzászólásElküldve: 2008.05.05 18:49:37 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2005.06.10 19:53:35
Hozzászólások: 366
Tartózkodási hely: Győr
Kleslye írta:
Hello Laci vagyok 1 savage Xss-em van. Akadt némi problémám a motor beállításával. A bejáratás után nem volt tul sok problémám 16%-ost használtam aztán áttértem a 25%-ra ezután nem sokkal beragadt a motor ( nem erös használat közben)
kicseréltem a pistont és a cylindert aztán elkezte a gyertyákat beégetni probáltam sok féle beállítást de szétég. a kipufogó csonknál leolvadt a gyorskötöző pedig a gyertyán csak 125 fokot mértem. Gyári beállítással is probálkoztam, valami nem stimmel!
valakinek nincs valami ötlete mi lehet ez? elöre is köszönöm


Nem egészen értem...dugó+hüvely csere után ujra bejárattad?Nézd meg esetleg a hajtókar nem lóg e.Lehet alul kevesel nagyon.

_________________
Davzone - Savage XRPS Spec 3
06203699770
Anyway, why race a Savage? Because I can ;)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: savage XXs
HozzászólásElküldve: 2008.05.06 00:20:16 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2007.05.12 11:54:44
Hozzászólások: 6
hogyan tudom megnézni a hajtókart? hogy lóg e???


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: szelektív leállás
HozzászólásElküldve: 2008.06.16 10:56:20 
Offline
Egyhelyben pöfögõ
Avatar

Csatlakozott: 2008.04.05 02:02:38
Hozzászólások: 83
Üdv mindenkinek!

Olvasgattam itt a fórumot, de még ezzel kapcsolatban hasznosat nem láttam.

A gond az, hogy szépen megy alapjáraton a motor. viszont ha gázt húzok leáll. Ok, a szükséges dolgokat már megnéztem és állítgattam: túl sok üzi, túl kevés üzi, alapjárat, légszűrő, izzító gyertya ellenőrzése, gáz/fék servo ellenőrzése, stb. VISZONT! ha kikapcsolom az elektronikát, a servot kézileg kihúzom hogy adjon gázt és így indítom akkor felpörög, aztán ha innen gázt húzok tovább emelkedik, és ezt tudom játszani, amint vissza rakom alapjáratra (amig még mindig stabil) és onnan gázt húzok, LEÁLL!

ötlet? egyébként egy bejáratós autóról van szó. 2 tank 16%-ost evett meg eddig felpócolva.. most szeretném picit járatni de itt megakad a mutatvány.

előre is köszi

_________________
Balage
+36204137506
bulu.kapitany@gmail.com

Traxxas Slash 4x4 BL
HPI Sprint 2 Drift Sport
http://www.youtube.com/watch?v=Gz3Rl1Zfa2s


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.06.16 16:13:56 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2008.03.19 21:46:54
Hozzászólások: 43
Szia ez a motor még nagyon új és gyárilag nagyonsokat kap hogy jó legyen a kense!!! Állítsál visszább a magasfordulati csavaron(ahol az üzicső rámegy a karbira) Javaslom egy egész fordulatnyit kezdésnek aztán megméred hányfokos és ujyból de már mészvele és akkor 1/8 adokkal zárjál rá!!! Ha megmár lefullad akkor nyissá rá 1/8 at aztán jöhet az alacsonyfordulaticsavar otti ugyan így!!!

Üdv.:TiLk

_________________
Jammin X1 cr pro FT
Ninja MR 21
Spektrum 2.4Ghz


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.06.16 16:14:33 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2008.03.19 21:46:54
Hozzászólások: 43
JAvaslom még a kis gázadagolást indulásnál!!!

_________________
Jammin X1 cr pro FT
Ninja MR 21
Spektrum 2.4Ghz


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.06.16 16:39:06 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2006.03.09 10:32:30
Hozzászólások: 252
Tartózkodási hely: Pécs
"Javaslom egy egész fordulatnyit kezdésnek aztán megméred hányfokos és ujyból de már mészvele és akkor 1/8 adokkal zárjál rá!!! Ha megmár lefullad akkor nyissá rá 1/8 at aztán jöhet az alacsonyfordulaticsavar otti ugyan így!!!"

Balage na ezt így abszolút nem javaslom.
Tilk hülye tanácsokat nem kéne adni másoknak! Egy bejáratos motort hogy képzeled anyira elzárni, hogy már leálljon és utána viszanyitni?
Először is a magas fordulati tűn hiába állítasz, ha már egy kis gázadásra is leáll. Az alacsony fordulati tűn kell zárni, de max. 1/8-onként. Addíg zárj csak a motoron amíg a lefulladás megszűnik és nem tovább. Úgy 4-5 tank után nyúlj a magas fordulati tűhöz és akkor is nagyon finoman zárogass, addig amíg a "recsegős" motorhang megszűnik és a motor érezhetően feléled. A járatás közben a motor hőfokot rendszeresen ellenőrizd. Ideálisan 90-100C* körül jó a "bejáratós hőfok".

_________________
sala
http://rcoffroad.pecsielet.hu/


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.06.16 16:51:06 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2008.03.19 21:46:54
Hozzászólások: 43
Sala bocs de éni így gondoltam ahyogy te elnézést a férrerthetőségért!!!
Én már a végleges beállításokat is moondtam bocs!!!
De én mindig így szoktam a hőlégfúvót v gázégővel minden indítás előtt melegítsd fel!!!Hosszabb motorélettartam!!!

Üdv.:TiLk

_________________
Jammin X1 cr pro FT
Ninja MR 21
Spektrum 2.4Ghz


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: jól hangzik
HozzászólásElküldve: 2008.06.16 19:00:19 
Offline
Egyhelyben pöfögõ
Avatar

Csatlakozott: 2008.04.05 02:02:38
Hozzászólások: 83
Köszönöm a jótanácsokat! :) :oops:

a helyzet az, hogy sokat olvastam utána meg volt 2 ismerősöm msn-en folyamatosan jótanáccsal látott el, de aztán ők is kifogytak.

megpróbáltam ezt is elvégezni amit alant írtatok (nem a magasjárati tűvel), de még nem jutottam nagyobb eredményre.

Ráadásul most egy 1600 mah-es rotostart akksim van ami gyorsan leáll. és az első indításnál (hiába melegítem előtte fel hajszárítóval) nagyon nagyon nehezen indul be.

egyébként amikor egyszer beindul, utána pöccre megy. viszont alapjáraton ha már megy jó ideje, akkor sem haladta meg még a hőmérséklet a 59-64°C-ot. ami mondjuk 6-8 perc járás utáni értéket jelent.

most rendeltem HPI R4-középhideg gyertyát, lehet az majd segít, meg gondolkodom egy Pullstarter beszerzésén is.

_________________
Balage
+36204137506
bulu.kapitany@gmail.com

Traxxas Slash 4x4 BL
HPI Sprint 2 Drift Sport
http://www.youtube.com/watch?v=Gz3Rl1Zfa2s


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 32 hozzászólás ]  Oldal 1, 2  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 5 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség