Bemutatkozás | Hírek | Tagság | Taglista | Alapszabályzat | Versenyszabályzat | RCOR Ring Apaj | Támogatóink
MyModell | Cikkek | Leírások | Fotók | Videók | Versenyek | Rendezvények | Média ajánlat | Kapcsolat
           
Pontos idő: 2024.06.23 20:25:13

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Gyengécske motor
HozzászólásElküldve: 2005.04.12 19:49:23 
Offline
Nitrofüggõ
Avatar

Csatlakozott: 2004.12.21 22:36:21
Hozzászólások: 492
Tartózkodási hely: Cork, írország
Aki mélyebben benne van a dologban segíthetne nekem....
Adott egy Hyper 7-es motor az autómban, az a gondom vele, hogy kigyorsításnál tökmindegy, hogy fél, vagy teljes gázt adok, ugyanúgy megy a végéig.A hangja ugyan más, kicsit mélyebb teljes gázon. Olyan mintha le lenne fojtva a motor.....szűk lenne a kipufogó, vagy a légszűrő csöve?
Tökugyanolyan köridőkkel tudok menni negyed, és teljes gázon is. Csak a fogyasztás nő meg tőle, mert nyugiba el tudok menni 20 percet, de ha tolom neki akkor csak 7-8 körül.
Szóval ez lenne a kérdésem, a motor jól van bekarburálva, én is a túl dús keverékre gondoltam, de egy negyed fordulatot zárva már fullad néha, az kilőve.....marad a kipufogó, és a légszűrő.
Kipufi tök tiszta, tegnap pucoltam pont.
Ötletek, tippek????
Amúgy nem megy rosszul, de gyanus nekem ez a dolog....


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005.04.12 20:01:59 
Offline
RC mániákus
Avatar

Csatlakozott: 2004.05.22 16:40:09
Hozzászólások: 748
Tartózkodási hely: Budapest, Hungary, Earth
Hát nekem lenne egy tippem. Pontosan hány litert fogyasztott el ez a motor idáig?

Mert ha már 5-6 l, akkor bizony lehet hogy hajtokarcsere :butuska
Az én Force .21-em is ezt csinálta, és addig nem is jöttem rá a hibára mig meg nem adta magát :cry:

Szóval ez az én tippem, de attol még lehet hogy máshol van a bibi...

_________________
...american way of drive...
...american way of life...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005.04.15 07:37:51 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2005.02.13 15:09:21
Hozzászólások: 221
Tartózkodási hely: Kaposvár
Probáld meg a légszürőt kicserélni ill. megnézni hogy az olaj nem száradt bele probáld átszivni hogy könnyedén megy-e.
Csatlakozom az előttem szolóhoz:
A hajtókar csere is szóba jöhet ugyanis több motor márkánál előfordult hogy a hajtókart nem a legjobb anyagból készítették és egy futam alatt ugy megnyúlt a hajtókar hogy ki lehetett dobni ill szétugrott és adott a motor belsejének.

_________________
RB Products
Traxxas
Jamara
A-Tech
Mantua


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005.04.15 07:51:29 
Offline
RCOR Star
Avatar

Csatlakozott: 2004.01.23 14:53:23
Hozzászólások: 1483
Tartózkodási hely: Gyömrő
Ami meg tipp, es gyanus lehet, hogy falsot sziv valahol picit. Szerintem nezd at a karbi tomiteseit, meg a motor hatlapot. Tomites csere esetleg, es szigeteles valami trutymoval (hogy mivel arra nincs tippem, de tuti letezik ra valami anyag).
Hatha... :roll:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005.04.15 08:33:07 
Offline
Nitrofüggõ
Avatar

Csatlakozott: 2004.12.21 22:36:21
Hozzászólások: 492
Tartózkodási hely: Cork, írország
De nem fals levegős a dolog...........

Több mint tíz éve versenyzek 1:1-es motorokkal, van benne némi tapasztalatom bár tudom, hogy nem egyezik meg a kettő, de sok a hasonlóság.

Ez teljesen olyan, mintha a légszűrő, vagy a kipufogó egy szűk keresztmetszet lenne, és fél gáz fölött már lefojtja a motort.
Tökmindegy, hogy fél gáz után továbbnyomom, vagy ottmarad.
A félgáz az valóban félre van állítva, és a teljes gáz is kinyitja teljesen a torkot.

A stopper ellen mentem mikor feltünt, próbáltam menni laza, nyugodt "lassú" köröket is, és tizedre ugyanolyanok lettek......


De azért köszönöm a tippeket, legközelebb szétkapom a haverom autóját, cserélünk kipufogót, meg veszek valami nagyobb átmérőjű légszűrőcsövet.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005.04.15 09:36:02 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2004.02.12 11:39:56
Hozzászólások: 493
Tartózkodási hely: Szamosszeg
Szia!

Mégegy tipp!!! A karbin ne a fődúsítón tekerj, hanem az
alacsony fordulati csavarokon. Ha mélyebb a hang az egyértelműen
a túl dús keverék jele. A karbi oldalán, a szervó kar csatlakozóval
szemben van egy csavar, azt csavargasd lassan befelé, 1/8-adonként.
Mindíg próba, aztán újra, addig amíg nem javul a helyzet.
Ha ez sem segít akkor nincs több tippem nekem sem.

Gyurici


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005.04.15 12:44:52 
Offline
Nitrofüggõ
Avatar

Csatlakozott: 2004.12.21 22:36:21
Hozzászólások: 492
Tartózkodási hely: Cork, írország
OK, köszönöm, ma megyek is ki, majd játszok vele.....


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség