Bemutatkozás | Hírek | Tagság | Taglista | Alapszabályzat | Versenyszabályzat | RCOR Ring Apaj | Támogatóink
MyModell | Cikkek | Leírások | Fotók | Videók | Versenyek | Rendezvények | Média ajánlat | Kapcsolat
           
Pontos idő: 2024.05.12 05:55:16

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 9 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2009.04.07 19:20:38 
Offline
Kunyeramatyi
Avatar

Csatlakozott: 2009.03.29 21:29:14
Hozzászólások: 62
A problémám, hogy nem vagyok képes beállitani a karburátoromat. Ide-oda tekerem, dadog / fullad, elolvastam a leirásokat, de nem tudom mi az a dadog és mi az a fullad. A motoromat kiszedtem de csak annyi van rajta hogy "made in Itali". Azt hiszem serpent de nem vagyok 100%ig biztos benne. Anno egy versenyzöről vettem aki 1 versenyt ment vele. Ennek már 7 vagy 8 éve. Itt van 2 kép, aki felismeri vagy csak van ötlete mi lehet a default beállitása a karbinak irjon, mert már 2 napja csak fel-alá megyek vele de nem jön össze. Néha azt hiszem most jó, aztán fullad/dadog megint. Kerestem a default beállitásokat neten de nem találtam használható honlapot. A karburátorra az van irva hogy MEGA. Már nem tudom mire gondoljak. Lehet szar a tankom vagy a kipufogom? Kompresszió van, éppen hogy el tudom tekerni kézzel.
Kép
Kép

Várom az ötleteiteket rutinos vén rókák :)
Ja és maradok tisztelettek


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.04.07 19:28:43 
Offline
Kunyeramatyi
Avatar

Csatlakozott: 2009.03.29 21:29:14
Hozzászólások: 62
A karbi az egyetlen amit még nem szedtem szét, és lehet jól a fejemhez is vágjátok hogy "ja te hülye az a baj", aminek még örülnék is mert megoldódna ez a probléma. Nem mertem még szétszedni..., de ha rábeszéltek?!
Ettől függetlenül jó lenne tudni a gyári beállitásait a mocinak/karbinak.

Várom válaszaitokat


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.04.07 19:31:41 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2009.01.19 16:40:42
Hozzászólások: 29
Tartózkodási hely: Győr
Szia Kakaoo12!

Minden csavart állíts a porlasztó sikjába, kb ez lesz a jó beállítás.

Üdv: Kerék

_________________
HPI Savage X


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.04.07 19:39:51 
Offline
Kunyeramatyi
Avatar

Csatlakozott: 2009.03.29 21:29:14
Hozzászólások: 62
Az alacsonyt is?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.04.07 19:42:41 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2009.01.19 16:40:42
Hozzászólások: 29
Tartózkodási hely: Győr
Igen, azt is, meg a közepet is.

_________________
HPI Savage X


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2009.04.08 19:31:43 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.06.24 08:02:05
Hozzászólások: 479
Tartózkodási hely: Budapest
Kakaoo12 írta:
A problémám, hogy nem vagyok képes beállitani a karburátoromat. Ide-oda tekerem, dadog / fullad, elolvastam a leirásokat, de nem tudom mi az a dadog és mi az a fullad.

Üdv!
Ha nem bírsz vele és van lehetőséged (nem írtad merre laksz), hozd el, neked is megmutatom hogyan állítom be a motort.
Üdv: SYL

_________________
http://www.sgmodell.hu
http://www.sylmax.hu


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.04.08 22:57:40 
Offline
Kunyeramatyi
Avatar

Csatlakozott: 2009.03.29 21:29:14
Hozzászólások: 62
Sziasztok ismét!

Ma megfogadtam Kerék tanácsát és beállitottam ahogy irta, illetve ami még fontos lehet pucolgatás közben a rezót is máshogy tettem fel (nyomásnövelő már nem az alján van igy nem tud eldugulni). Igy most szép egyenletes hangja lett és gyaitom hogy mindkét dolog közre játszott az eredményben. Sajnos csak 1 órácskám volt és mire a pucolgatással végeztem, már nem volt időm az érdemi karburátor állitgatásra. Na de majd holnap!

SYL, neked meg nagyon köszönöm a felajánlást, igazán lekötelez. Ha nem jutok a végére lehet élek a lehetőséggel.

Ellenben még 1 kérdésem lenne. A karbit van értelme kipucolni? Kerülhet oda olyan amit vagy nem visz be a motortérbe az üzemanyag? Lehet ott egyáltalán kosz?

Válaszotokat előre is köszönöm


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.04.09 06:26:12 
Offline
Nitrofüggõ
Avatar

Csatlakozott: 2009.02.07 13:22:20
Hozzászólások: 401
Tartózkodási hely: future
Hát ha légszűrő nélkül használtad a gépet, akkor mehetett a karbiba egy kis por, ellenkező esetben nem hiszem.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.04.10 20:39:46 
Offline
Kunyeramatyi
Avatar

Csatlakozott: 2009.03.29 21:29:14
Hozzászólások: 62
Nagyon köszönöm mindenkinek a segitséget!

Most, hogy volt kiindulási pont, sikerült belőni a karbit nagyjából. A dadog/fullad közötta különbséget még mindig nem érzem tökéletesen, ám kapisgálom. Aváltó állitgatása leirás hiányában kicsit körülményes volt, de az is sikerült.

Maradok tisztelettek
Kakaoo


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 9 hozzászólás ] 

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség