Fiddler írta:
Akkor végül is jól gondolom, de ahogy néztem a leírásokat nem ilyen egyszerű dolog. Minden hatással van mindenre, lehet csak valami egyszerű futómű beállításon kéne módosítanom és máris olyan lenne a vezetésileg ahogy elképzelem. Gondolom ez a beállítás dolog attól is függ, hogy ki hogy szeret vezetni, de biztos van valami ideális vezetési technika amivel jó gyors köröket lehet menni...
köszi a segítséget!
f
Olvastam az előző hsz-aidat, a csúszós pályára ne zárd a hátsó diffiket, mert mégjobban csúszni fog a hátulja, akár kereszbe is áll, ás akkor lőttek a gyors köröknek.
Megéri a futóművet állítgatni, és ha nincs, akkor egy hátsó stabilizátort is érdemes betenni, de ne a legkeményebbet.
Mivel én nem versenyzek, csak saját tapaszlatalatot tudok írni: amíg nem drifteltem, nekem a hátsó kerékdőlés 1,5° volt 2° összetartással. Ez szinte sose csúszott meg, még ha akartam akkor sem.