Bemutatkozás | Hírek | Tagság | Taglista | Alapszabályzat | Versenyszabályzat | RCOR Ring Apaj | Támogatóink
MyModell | Cikkek | Leírások | Fotók | Videók | Versenyek | Rendezvények | Média ajánlat | Kapcsolat
           
Pontos idő: 2024.03.29 08:27:42

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 85 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.10.05 20:55:49 
Offline
RCOR Star

Csatlakozott: 2004.01.23 12:17:08
Hozzászólások: 1728
Még annyi kimaradt, hogy: ha a fékkel kezdjük akkor már korlátozva van, hogy milyen erős lehet az autó. Mert ügye nagy turbóhoz nem lehet egy sima sportfékrendszer. Sokszor van, hogy "evés közbe jön meg az étvágy". Tehát kitalálja az illető, hogy neki nagyobb turbó kell mint amit előre kigondolt de a féket már megvette. 2-300e. forintért. Így nem tehet bele nagyobb turbót mert akkor a kocsi jobban fog menni így jobb fékek kellenek, hogy időben megáljon.

Ui: ez nem kioktatás, csak logikus végiggondolás. Sok irányból el lehet kezdeni a tuningolást. De elötte nagyon végig kell gondolni.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.10.06 07:59:56 
Offline
Nitrofüggõ
Avatar

Csatlakozott: 2004.01.24 19:34:12
Hozzászólások: 468
Tartózkodási hely: Siófok
Sziasztok!

Olvasgatom, olvasgatom, de valahogy nem értem.
Minek akar egy frissen jogsizott mazsi 150 ló feletti gépet? :lol:
Az, hogy csinálsz az autódnak egy jó gyorsulást, rugalmasságot, nem jelenti véleményem szerint azt, hogy 300-al fogsz mingid menni, tehát a jó fék lehet nem is annyira alapkövetelmény.
Egyébként pedig egy tizenéves valamit a végtelenségig tuningoló frissjogsisok előbb-utóbb tényleg elszállnak, és nem azért, mert nem volt eléggé tuningolva a futóművük, meg a fékrendszerük, hanem egyszerűen nem fogják fel, hogy a közút nem versenypálya, és többnek hiszik magukat.
Nem is az autó képességeivel van gond legtöbbször...

Ezen érdemes kicsit elgondolkodni, mielőtt kilincssel előre jöttök szembe valamelyik kanyarban velem :-D

De tényleg nem lelombozni akarlak titeket, csak kicsit elgondolkodtatni, hogy ebben a korban, friss jogsival egészen másért fizettek a tuningműhelyekben, mint azok, akik okosan, hobbiból, netán versenypályán használják az autót.

A szüleitek féltenek titeket, és nem azért nem fogtok /jó esetben/ kapni egy bivaly autót, mert nem szeretnek titeket, hanem mert féltenek.
Nem véletlenül kaptam először 46 lóerős Suzuki Samurait, vagy később Nivát:)

Akkor kicsit a tuningról is.
Nem tudom mi ez a driftmánia, de higgyétek el, hogy egy fiatalabb, inkább csak 70-100 lovas verda kell nektek az első pár százerezer kilóméterre.
Az is megy, ha kell, megbízható, és lehet olcsóbban megkapjátok, mint a régebbi "sportautókat.."
Aki ismer, az tudja, hogy én sem vagyok normális, :lol: de igyekszem ésszel autózni, és másokat nem veszélyeztetek.
Ennek ellenére szeretem a lóerőket, van is pár, de az autómon se kívül, se belül nem látszik:)
Szeretek piroslámpázni, és elég rendesen át van alakítva az autó, de kizárólag a motortérben.
És tudjátok miért nincs féktuning, és stb?
Mert nem közlekedek 120 felett.
Ennek ellenére a Hungaroringes EVO gyorsulásin tudtam 4. lenni a kategóriámban, mert gyorsulni szeretek:)
De leginkább legálokon, vagy netán a nem legálokon is :-D

Egyvalamit fogadjatok meg, ha már semmiképpen nem tudlak titeket lebeszélni a "kis mazsi-nagy lóerő" káros hatásáról:
Ne húzzátok túl a gépeket, nem arra lettek tervezve.
Ha pedig versenyautót akartok, az sokba kerül.
De ne akarjatok ;)

Majd mikor kicsit lehiggadtok, és MEGTANULTOK vezetni, akkor lehet keresztbeautózni, meg 2kilóval menni...De zárt pályán.


Tényleg nem okoskodni akartam, ha pedig azt hiszitek, nézzetek meg néha egy hiradót...

Sziasztok! 8)

_________________
Akinek még a fűnyírója is elektromos...:)

"Van aki füvezik, van aki fázik, van aki barom mégis pofázik... " :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.10.06 08:09:25 
Offline
RCOR Star
Avatar

Csatlakozott: 2006.06.01 14:46:32
Hozzászólások: 1140
Tartózkodási hely: Budapest
nagyg írta:
egyébként ha vki tuningol és ésszel csinálja a futómű és a fék az első...


hurra
Van még remény.

Dodge Én általánosságról beszéltem, nem rólad, távol álljon tőlem összeveszni itt bárkivel ;)

De itthon első, hogy a motorból kihozzuk a legtöbbet, aztán meg megállni nem sikerül. Rengeteg autót látni, ami tényleg jó motorikusan, és olyan gumi van rajta, hogy tényleg csak a szentlélek tartja az úton. Én erre céloztam.

Dodge, esedezem

_________________
Mugen MBX 6 ECO
Nanda e-NRB-3
Losi Micro Rally
Sanwa radio systems


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.10.06 08:17:07 
Offline
RCOR Star

Csatlakozott: 2004.01.23 18:14:14
Hozzászólások: 2631
Én sem tépek mindig 120al városban...bármien hihetetlen én nyugod tuning mazsi vok :D ....én még a tanuló táblát is kiakartam rakni nővérem kocsijára..csak hugi nem engedte....tök jó dolog a T betü ...mindig bengednek,nem ordíbálnak csak ha vibe belerohansz...és még féktévolságot is tartanak mögötted....

Amiért én tuningolni akarok 1részt szépség,nem túlzott csam ien kis elegáns...A motort nem akarom 180 fölé vinni,mer azzal már lehet vmit kezdeni a Hajógyárin is...

Amugy visszatérve a fejmosástól még 1 1.9es TDI Leon sem lenne rossz csak az is első kerekes .....kis fogyasztás, van benne 150 LE...kellemes :)

_________________
S13 380HP
D2racing
Ironclad
Initial Drifters


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.10.06 08:35:50 
Offline
Pullstarter szaggató
Avatar

Csatlakozott: 2006.04.21 12:59:36
Hozzászólások: 14
Tartózkodási hely: Törökbálint
Tucsok írta:
Én sem tépek mindig 120al városban...bármien hihetetlen én nyugod tuning mazsi vok :D ....én még a tanuló táblát is kiakartam rakni nővérem kocsijára..csak hugi nem engedte....tök jó dolog a T betü ...mindig bengednek,nem ordíbálnak csak ha vibe belerohansz...és még féktévolságot is tartanak mögötted....

Amiért én tuningolni akarok 1részt szépség,nem túlzott csam ien kis elegáns...A motort nem akarom 180 fölé vinni,mer azzal már lehet vmit kezdeni a Hajógyárin is...

Amugy visszatérve a fejmosástól még 1 1.9es TDI Leon sem lenne rossz csak az is első kerekes .....kis fogyasztás, van benne 150 LE...kellemes :)


Hi, sajnos én nem tudok beleszólni a vitába, mert én az első autómat, bikeomat mind magam vettem, pedig a szüleim igazából megengedhették volna, hogy kapjak egy autót. Kinéztem melóztam és amikor összejöt a zs rá, megvettem...

Az első verdám egy Moszkvics 412 volt és max jégen tudtam vele driftelni, de a hatsókerék hajtás végett nagyon jól ment:) A második egy Hyundai H1 van volt, ami szintén hátsókerekes és azzal is jól lehetett driftelni csúszós úton. Az utána következő járgányok mind elsőkerekesek voltak így max az haverom 535 i-jével lehetett vagizni parkolókban, legalább ahoz nem kellett jég:)

nem utolsó sorban ha igazán driftelni szeretnél, akkor mindenképpen számolnod kell a gumi és egyébb alkarészek extrém kopásával, ami ha komolyan csinálod havonta egy romosabb autó ára...

szóval ha adrenalin kell, menj egy pár kört az M0-on:)

tegnap hoztam el a caddymet a szervízből...még szept 28 án vittem be, mert egy 7,5 tonnás kivágodott elém.

szépen tempomattal mentem 120 alatt:) szabályosan belsősávban...
a teherautó a szallagkorlát miatt nem esett csak le a töltésről:)

nagyon sok kilómétert vezettem(munkámból adódóan), de sem a lóerőtöbblet, se a fékrendszer nem tud kihúzni a vészes szitukból, max az esélyed nő meg....

mondjuk 18 éves koromban amikor szereztem a jogsimat nekem is hasonló gondolatok forogtak a fejemben, csak akkor az álom egy tuning 2-es golf volt:)
na befogtam, léptem...

üdv

_________________
Kyosho inferno MP777 sp2 27.045 MHz
Kyosho inferno MP7.5 Sport 3 RTR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.10.06 09:04:15 
Offline
RCOR Star
Avatar

Csatlakozott: 2004.01.23 08:25:21
Hozzászólások: 1321
Tartózkodási hely: Szentendre World City
én is rengeteget vezetek a munkám miatt és volt pár olyan helyzet amikor az erős fék besegített nem kicsit.sosem lehet tudni mikor kell orbitálisat fékezni.persze gumi nélkül nem ér egy forintot sem.az azért jó érzés hogyha megelőzni nem is tudok egy sportautót ,de ha meg áll előttem 120-ról 0-ra én is meg tudok állni és nem tolom össze a sort :)
nekem egy trabi volt az első amit saját pénzből vettem.ez most nevetséges mert egy rc többe kerül ,de nagyon jó kis autó ha meg akar tanulni vezetni vki.arról nem is beszélve ,hogy 260 ft egy hátsó lámpa ;)

_________________
06203486503


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.10.06 09:52:32 
Offline
RCOR Star

Csatlakozott: 2004.01.23 12:17:08
Hozzászólások: 1728
>MitsuL200 teljesen igazad van!
Nekem csak egy 1.4-es NISSAN-om van aszfaltszaggató 90LE-vel. :lol: De ezekre az utakra tökkéletesen elég. Már több mint 1 éve megvan a jogsim és azóta ha tudok állandóan vezetek. Az elején "ki ha én nem" voltam de nagyony gyorsan lenyugodtam. Ha nyomni akarom neki akkor ottvan a gyorsulás (Tököl, Kiskunlacháza, Kunmadaras...stb). Nürnbergből hazafelé az autópályán kitapostam a kocsi lelkét és akkor ment 180-at. Bár még csak 5500-on forgott. Én már városban egyáltalán nem nymom neki mert egyszer 40-es táblánál olyan 80-al mehettem és a zsaru kiállt a bokor mögül és elkezdte centrifugálni a lámpáját. :lol: Félreálltam. Mondom ennyi volt...Erre jött az Isteni mondat: "Jónapot. Közúti ellenőrzés" :lol: A tuning meg ilyen utakra minek? Felteszek egy 205/40-es gummát fél év múlva szálszakadás...

>reechee! ;) Oksa. Nincs harag! ;)

>Tücsök. Én nem raktam volna ki a T betűt. Bár akkor te szerencsés vagy.
Álltalában a T betűseket le szokták tolni az útról. Én nem tettem ki de nem is szaroztam vezetés közben. Felvettem a forgalom sebességét oszt jónapot. ;) Amúgy SZVSZ a T betű az onbizalom teljes hiánya ami vezetésnél nem szerencsés. :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.10.06 10:13:28 
Offline
RCOR Star

Csatlakozott: 2004.01.23 12:17:08
Hozzászólások: 1728
Tücsök!
Ide nézz mit találtam Neked: http://www.carstyling.hu/buy_shower.php?id=69633

Ez már egy szép SUPRA! És nem is drága. :lol:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.10.06 11:45:59 
Offline
RCOR Star

Csatlakozott: 2004.01.23 18:14:14
Hozzászólások: 2631
Sajnsos szüleim zsebe nem korlátlan... a 4 misi az kicsit sok....
Meg egy ien szép tuning verdát tuti h nem vennék használtan....mert ha vki 1 ien autót elad annak oka van....

_________________
S13 380HP
D2racing
Ironclad
Initial Drifters


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.10.06 12:29:46 
Offline
RCOR Star

Csatlakozott: 2004.01.23 12:17:08
Hozzászólások: 1728
Hát vagy "megunta" vagy egy újabb gépet akar tuningolni. Vagy már a festés alatt teljesen szét van rohadva. :lol:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.10.06 12:37:23 
Offline
RCOR Star
Avatar

Csatlakozott: 2006.06.01 14:46:32
Hozzászólások: 1140
Tartózkodási hely: Budapest
Dodge írta:
Hát vagy "megunta" vagy egy újabb gépet akar tuningolni. Vagy már a festés alatt teljesen szét van rohadva. :lol:


Nincs az. Csak gitt a fele. Vödörszám szokás használni, a 20 cm-es spaklival.

Discovery-n imádom az autóépítős műsorokat. 10 kilós diszperzites vödörből öntik rá a gittet :lol:

_________________
Mugen MBX 6 ECO
Nanda e-NRB-3
Losi Micro Rally
Sanwa radio systems


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.10.08 18:15:53 
Offline
RCOR Star

Csatlakozott: 2004.01.23 18:14:14
Hozzászólások: 2631
Vagy "családi autót vesz..."

_________________
S13 380HP
D2racing
Ironclad
Initial Drifters


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.10.17 21:22:35 
Offline
RCOR Star

Csatlakozott: 2004.01.23 18:14:14
Hozzászólások: 2631
Ugy néz ki megvan a választott....vki tud bármi jót rosszat az utcaibb imprezákról.? 2.0GX 125 LE AWD

_________________
S13 380HP
D2racing
Ironclad
Initial Drifters


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.10.17 21:55:22 
Offline
RCOR Star

Csatlakozott: 2004.01.23 12:17:08
Hozzászólások: 1728
Szia Tücsi!
Imrpeza? az jó. 8) Próbáld meg a totalcar-on biztos írnak róla véleményt. Azt tudom, hogy a 2006-os imprezát már ausztriába kell vinni szervizeltetni mert itthon úgy átb*sszák az embert mint sz*rt a palánkon. :?

Apukádnak nem enyhült meg a szíve? :) Még mindíg útálja a Bömösöket? Én most fogok venni egy 318i E30-at. Szerintem ez az egyik legszebb. Fekete színben, természetesen. Már csak nőnöm kéne vagy 20 centit. Felszednem 60 kiló izmot és leborotválni a fejemet. :lol: Mondd Apukádnak, hogy nem mind rossz ember aki bömösbe ül. ;)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.10.18 08:41:15 
Offline
Pullstarter szaggató
Avatar

Csatlakozott: 2006.04.21 12:59:36
Hozzászólások: 14
Tartózkodási hely: Törökbálint
Tucsok írta:
Ugy néz ki megvan a választott....vki tud bármi jót rosszat az utcaibb imprezákról.? 2.0GX 125 LE AWD


Én csak annyit tudok hozzáfűzni, hogy amíg ebből igazi driftállat válik, az sem lesz kevés pénz:(

_________________
Kyosho inferno MP777 sp2 27.045 MHz
Kyosho inferno MP7.5 Sport 3 RTR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.10.18 12:07:34 
Offline
RCOR Star

Csatlakozott: 2004.01.23 12:17:08
Hozzászólások: 1728
Tücsök! Ezzel akarsz driftelni? :shock: Mert azt szerintem jobb ha elfeljted. :( AWD nem arra való. ;) Csak hátsókerekes gép! Olvassgass a www.drifter.hu -n. Nagyon sok hasznos infó van. ;)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: drift...
HozzászólásElküldve: 2007.10.18 13:07:07 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2007.08.04 13:04:15
Hozzászólások: 22
Nagyon jó és viszonylag olcsó driftautót akarsz? Nissan silvia 1.8 turbo! :)
Spanomnak ilyen van! 2. ba álló helyzetből elkezdi tolni a farát! :)
Ha már megvan a lendület még 3. ban is megy keresztbe! Iszonyatosan jó!
Habkönnyű autó, jól vezethető, és bika turbo! 129 le és komoly nyomaték!
használtautó.hu-n 300-400-ba bele lehet szaladni egy jóba!
Én ezt venném ha csúszni szeretnék!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.10.18 15:12:40 
Offline
RCOR Star

Csatlakozott: 2004.01.23 18:14:14
Hozzászólások: 2631
Dodge írta:
Tücsök! Ezzel akarsz driftelni? :shock: Mert azt szerintem jobb ha elfeljted. :( AWD nem arra való. ;) Csak hátsókerekes gép! Olvassgass a www.drifter.hu -n. Nagyon sok hasznos infó van. ;)


Ezt engedd el.....4 kerekessel messze jobban lehet driftelni mint hátsó kerekessel.....bár nekem már nővérem astrájával egész jól megy :lol: :lol:

_________________
S13 380HP
D2racing
Ironclad
Initial Drifters


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.10.18 17:35:12 
Offline
Nitro pancsoló

Csatlakozott: 2006.07.05 18:43:47
Hozzászólások: 141
Tartózkodási hely: Komarno(szlovakia)
Tücsi szerintem az igazi drift abszolúdt nem olyan mint a modellnél,gondolj csak bele a modellek súlyukhoz képest nagyon túlmotorizáltak,ráadásul ott olyan kemény gumit használsz driftre,hogy esélye nem lenne tapadni :lol:
Igazi autónál megint más a helyzet,mert az igazi autók súlyukhoz képest eléggé gyöngék,nem tudod olyan könnyen beállitani,és itt nincsenek olyan kemény gumik.Szóval szerintem ha valaki rendesen akar driftelni igazi 4WD-vel akkor szerintem oda 120lónál jóval több kellene,és még akkor sem lenne az igazi,szerinten igazán látványosan csak hátsókerekessel lehet.4WD vel csak amolyan"álaca"drift lenne :roll:
és ha nekem nem hiszel(nem is muszály elvégre ez csak a saját eszmefuttatásom volt)Akkor szerinted miért csak hátsókerekessel driftelnek a legtöbben?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.10.18 17:57:38 
Offline
Nitro pancsoló

Csatlakozott: 2007.08.21 14:01:36
Hozzászólások: 110
Tartózkodási hely: Budapest 17.ker
Igyvan! D1-ben sem poénbol hátsókerekes autokkal driftelnek. Összekerekessel terepen jo driftelni mert közel sincs akkora tapadás mint aszfalton. Az elsö kerekes kocsikat hagyjuk az nem drift amikor keresztberakod kézifékkel majd kihuzod a kanyarbol az elsökerék meghajtás miatt. Az igazi drifthez hátsó kerék meghajtás kell egy erös motor és aránylag könnyű autó. Ha szerinted tényleg jobb az összkerék akkor mond meg hogy csinálod meg hogy mind a 4 kerék "kaparjon". A driftben pont az a lényeg hogy a hátsó kerek pörögnek és az elsök pedig irányitják a kocsit. Összekerekes "gyári" verdát az életbe nem forgatsz meg igy.

Az RC és igazi auto driftnek sok köze nincs egymáshoz kb olyan mintha egy 500 LE-s 500kgos kocsival driftelnél amit szoszerint kirángat a driftböl a motor ereje.

_________________
Tamiya TNX os .18 tz


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 85 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség