Bemutatkozás | Hírek | Tagság | Taglista | Alapszabályzat | Versenyszabályzat | RCOR Ring Apaj | Támogatóink
MyModell | Cikkek | Leírások | Fotók | Videók | Versenyek | Rendezvények | Média ajánlat | Kapcsolat
           
Pontos idő: 2024.03.29 13:25:27

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 206 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 7, 8, 9, 10, 11  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.04.18 15:40:29 
Offline
RCR Team Driver
Avatar

Csatlakozott: 2005.11.08 13:42:33
Hozzászólások: 197
Tartózkodási hely: Bp.
Uraim!

Egy kis nyugodtságot kérnék!

aSab, mond meg nekem kérlek, TE milyen autóval, és milyen gumival indulnál? Ha lehet olyan gumit mondj ami használható versenykörülmények között, és az ára nem haladja meg a nettó 2000ft-ot (HPI, M&H)!

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.04.18 18:30:31 
Offline
RC mániákus

Csatlakozott: 2005.01.05 21:57:55
Hozzászólások: 523
Tartózkodási hely: Győr
Ne mérgelődjetek, ez a tag egy értetlen elméleti modellező.
Láttunk már ilyet sokat.
Tényleg igaza van az ő véleménye itt nem számít. A versenyszabályzat a versenyzőknek íródott, nem a kötekedő kívülállóknak.
Mivel nekünk tetszik a választás, így a vita értelmetlen.
EM meg ha szeretne jönni versenyezni akkor majd eljön. Úgy is gyári gumival csapat, azzal meg tud jönni.
Lehet hogy besértődött hogy nem gratuláltatok neki milyen ügyesen "csomanyolta" ki az autóját :lol:

aSab írta:
kicsomanyolás itt: youtube

hááát, azóta azért már jócskán átalakult a verda :)

gyártó hp-je: itten ni

_________________
TESCO


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.04.18 18:40:18 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2010.03.29 17:47:49
Hozzászólások: 27
Lac írta:
Uraim!

Egy kis nyugodtságot kérnék!

aSab, mond meg nekem kérlek, TE milyen autóval, és milyen gumival indulnál? Ha lehet olyan gumit mondj ami használható versenykörülmények között, és az ára nem haladja meg a nettó 2000ft-ot (HPI, M&H)!


Hello,

AE SC10-el indulnék (Hogy aztán a későbbiekben nem vennék egy 4wd-s gépet, nem lehet kizárni...)
Gumiból választanám az AE saját gumiját, a Slash-ét (nem a BFG-t, hanem a régit), a Blitz-ét (mind a két féle tetszik), a Pro Line Caliber is jó választás.
(Esetleg, utolsósorban a Pro Line Switch jöhetne még számításba, szőnyegre meg a JC GooseBumps, ha egyszer lenne téli indoor sorozat). Ja és nem kell azt hinni, hogy ez nekem mind itthon lapul a szekrényben. Nem vagyok én milliomos, hogy mindegyikből legyen elölre-hátulra.

Mint látjátok, most sem írtam mást, mint eddig: a legegyszerűbb módosítás az lenne, ha úgy lenne leírva, hogy bármelyik verda indulhat bármelyik verda gumijával. Ennél egyszerűbben kínálatot bővíteni szerintem nem lehet, arról nem is beszélve, hogy ezeket (az AE-től eltekintve) a boltok is tart(hat)ják itthon készleten a modellek forgalmazása okán. Ettől nagyobb lépés nyilván a 2.2x3.0-ra való bővítés.

Sz.

_________________
"-Hogy láthatná, hogy legyek vannak a szemében, ha egyszer legyek vannak a szemében?"


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.04.18 18:53:38 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2010.03.29 17:47:49
Hozzászólások: 27
Szia Gyuri,

úgy érzem, nem bújtam névtelenség mögé, ha már egyszer úgy írok alá mindent, hogy "Sz.", elég nyilvánvaló a keresztnevem.

Januárban még kértétek, hogy mindenki írja meg a javaslatait a szabályzathoz, esetleg az egész szabályzatot. Most meg, mikor valaki javasol valamit, elkülditek a búsba, béna kezdőnek, tapasztalatlannak, rosszindulatúnak, átgondolatlannak, értetlennek és még mittomén minek tituláljátok. Ám legyen.

Sajnálom, ha úgy érzed, a te munkádon (ha a te munkád volt a szabályzat létrehozása) találtam kifogásolnivalót, hibát. Nem erről van szó. A jobbító szándék vezérel, mint ahogy gondolom téged is. Nem azt írtam, hogy legyen másik sorozat (az az F1-ben volt felvetés, nem itt), nem azt írtam, hogy rosszul vannak megszervezve a versenyek (csak reménykedem benne, hogy egyszer kinövi magát az elektromos is önálló rendezvényként), nem azt írtam, hogy meg akarom szervezni a bajnokságot (habár szívesen segítek benne, ha elfogadjátok a "billentyűs nulla tapasztalatos elméleti modellező" segítségét), nem vontam kétségbe, hogy hat éve csinálod sikeresen (bár én is itt tartanék már).

De ehhez szerintem kell az, hogy befogadók legyünk, kezdetben legyenek a szabályok lazábbak és ha már megvan az, hogy ki akarja a pályán a másik vérét inni és erre egy vagyont képes költeni, illetve ki akar csak többedmagával furikázni és közben jól érezni magát (ez lennék én), akkor ráérnénk szigorítani a szabályokon és szétválasztani a kettőt. Nagyban is ez megy (stock vs. modified), nem?

üdv
Sz.
(a telszámom egyelőre marad titokban, amíg lecsillapodnak a kedélyek, de a pécsi srácok közül többnek is megvan, ismernek már, mint "elméleti modellezőt")

_________________
"-Hogy láthatná, hogy legyek vannak a szemében, ha egyszer legyek vannak a szemében?"


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.04.18 19:10:07 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2010.03.29 17:47:49
Hozzászólások: 27
Hello Thief,

mondd csak, hol írtam konkrét véleményt? Hol írtam, hogy valami rossz?

Ha azt hiszed, hogy bárki gratulációjára várok, azért, mert kicsomagoltam egy autót, és ennek elmaradása miatt megsértődök... A videó csak és kizárólag az informálást szolgálja, annak, akit érdekel. Akit nem érdekel, az meg vagy nem nézi meg, vagy keres rajta fogást. Van, aki esetleg hasznosnak találja, mielőtt berongyol egy boltba és megveszi az első modellt, amit ott talál. Vagy esetleg utána találja hasznosnak. Nekem mindegy.

De mondd csak, hol van az elmélet és a gyakorlat közti határvonal? Ott, hogy lopok valakitől egy kicsomagolós videót egy autóról, amiről álmodozok de nem merem megvenni, vagy ott, hogy megnyerek egy éves versenysorozatot? Segíts, hadd legyek gyakorlatias, úgy szeretném!

Sz.

_________________
"-Hogy láthatná, hogy legyek vannak a szemében, ha egyszer legyek vannak a szemében?"


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.04.18 21:09:18 
Offline
RCR Team Driver
Avatar

Csatlakozott: 2005.11.08 13:42:33
Hozzászólások: 197
Tartózkodási hely: Bp.
Kedves aSab!

Biztos tudod, de azért leírom nekek, hogy ez a két ember Thief alias Gyurics Tomi, és F_Gyuri alias Fally Gyuri, akik próbálnak téged jobb belátásra bírni, nem kezdők, mindketten a magyar offroad autómodellezés kezdete óta jelen vannak a sportban. Thief mint egykori magyar bajnok és szakbizottság elnök, Gyuri mint a RCOR autómodellező egyesület egyik alapítója és a jelenlegi offroad szakbizottság elnöke! Kérlek fogadd el, hogy amit tesznek, nem magukért teszik, hanem a szakág jövőjéért, mi modellezők szinvonalas szórakoztatásának céljából, valamint a költségeink ésszerű határok között tartása céljából, hozzáértésük és tapasztalatuk megkérdőjelezhetetlen. Ismerem őket, ha jól számolom 5éve, azóta majdnem minden mb futamon együtt versenyeztünk, de egyszersem jutott eszembe, hogy valamelyikük saját magának kedvezve hozna döntéseket, változtatna a szabályokon, ne adj isten paktálna le gumiforgalmazókkal!

Apropó gumikérdés, vedd kérlek egyszer a fáradságot, gyere el közénk, és próbálj ki pár gumit azok közül amiket leírtál, hidd el te is annál a guminál fogsz kikötni mint mi, és onnantól kezdve nem lesz miről vitatkoznod!

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.04.19 07:39:48 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2010.03.29 17:47:49
Hozzászólások: 27
Lac írta:
Kedves aSab!

Biztos tudod, de azért leírom nekek, hogy ez a két ember Thief alias Gyurics Tomi, és F_Gyuri alias Fally Gyuri, akik próbálnak téged jobb belátásra bírni, nem kezdők, mindketten a magyar offroad autómodellezés kezdete óta jelen vannak a sportban. Thief mint egykori magyar bajnok és szakbizottság elnök, Gyuri mint a RCOR autómodellező egyesület egyik alapítója és a jelenlegi offroad szakbizottság elnöke! Kérlek fogadd el, hogy amit tesznek, nem magukért teszik, hanem a szakág jövőjéért, mi modellezők szinvonalas szórakoztatásának céljából, valamint a költségeink ésszerű határok között tartása céljából, hozzáértésük és tapasztalatuk megkérdőjelezhetetlen. Ismerem őket, ha jól számolom 5éve, azóta majdnem minden mb futamon együtt versenyeztünk, de egyszersem jutott eszembe, hogy valamelyikük saját magának kedvezve hozna döntéseket, változtatna a szabályokon, ne adj isten paktálna le gumiforgalmazókkal!

Apropó gumikérdés, vedd kérlek egyszer a fáradságot, gyere el közénk, és próbálj ki pár gumit azok közül amiket leírtál, hidd el te is annál a guminál fogsz kikötni mint mi, és onnantól kezdve nem lesz miről vitatkoznod!


mint már mondtam, örülök neki és irigylem őket, hogy ennyi ideje modelleznek. de azt nem bírom, ha személyeskedünk, jelzőket használunk, feltételezünk. mi a baj abban, ha valaki kezdő? pláne egy kezdődő kategóriában? ha olyan nagyképű akarnék lenni, írhatnám, hogy "nekem volt ebben az országban először ilyen-olyan autóm, ezért én jobban tudom ezt meg azt". tettem? nem tettem. miért? mert nem oszt, nem szoroz és talán nem is igaz. csak javasoltam.

édes istenem, lépjünk már túl a boltkérdésen. hányszor mondjam, engem nem zavar, hogy ki mennyiért árulja a gumikat. csak és kizárólag a ti kedvetekért térek ki rá, hátha találunk ott is közös pontot, mert úgy látom, nektek ez fontos. ha meg annyira a pénzre fókuszálunk, akkor fókuszáljunk arra, hogy ki milyen akkut, motort és vezérlőt használ, abban van az igazi lóvé (ja igen, mielőtt vád érne: a gyors brushless motorom 3000 Ft volt, így még olcsóbb is, mint a gyári motorom). ezzel persze megint eljutunk a stock vs. modified felosztáshoz.

ha egy SC-hez értő ember megnézi a fotókat, amiket fellőttem, máris láthatja, hogy az autón nem a gyári gumi van, hanem a Slash gumija.

De ezen kívül használom/használtam már az említettek közül a Switchet, a Bow Tie-t és faragtam a saját AE gumimon is a jobb tapadás érdekében. mint írtam, a Caliber jó választás, mint ahogy az ATTK-al is szimpatizálok látatlanban. de tudom, hogy ez a két gumi másképp viselkedik egy vizes, sáros talajon, ott pl a Slash sokkal jobb, és az AE guminak is megvan a maga optimális talaja, a meleg sima aszfalt és a keményre döngölt, fellocsolt de nem felszakadó agyagos föld. értem én, miért esett ezekre az ATTK-ra és a Caliberre a választás, mert a magyar pályák többsége nyáron a szezonban porszáraz, szikár lehet és ott ezek jól futhatnak. Én sem költöm meggondolatlanul a pénzem, megnézem, mi mennyibe kerül, mi mire jó és nem veszek mindenből huszat előre. Van egy sárba való, egy porba való meg egy másik, majdnem-mindenhova-közepesen-jó gumim oszt ennyi.

De ha már itt tartunk, hadd kérdezzem meg én is, hányféle motorral, hányféle talajon, hányféle nyomvonalon és hányféle domborzaton hányféle gumit próbáltak ki a szabályzat megírói?

Ez egy javaslat volt a bajnokság legelején, aminek megérkezte előtt három hónappal még állítólag vártátok a hasonlókat, most meg amikor még csak kb. 10-15 embert érint, szerettem volna pro és kontra megvitatni, érvekkel alátámasztani, ehelyett személyeskedést, jelzőket és fitogtatást kaptam.

Azt hiszem, a modellezősport nyitott, legalábbis mifelénk eddig így láttam. Talán kéne csinálni egy szavazást itt a fórumon és megkérdezni a többi SC versenyzőt, ők mit gondolnak? Ja nem, az megint csak elmélet lenne. El kéne vinni az összes versenyzőt és végigfuttatni őket különböző talajokon/pályákon ugyanazzal majd több szabadon választott gumival és utána megkérdezni őket. Az talán már gyakorlat lenne, meg túl drága lenne. De persze mindegy. Nekem ennyi elég volt a szájtépésből, ha mást nem, ezt sikerült elérnetek.

üdv
Sz.

_________________
"-Hogy láthatná, hogy legyek vannak a szemében, ha egyszer legyek vannak a szemében?"


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.04.19 08:05:10 
Offline
RCOR Elnök
Avatar

Csatlakozott: 2004.03.28 19:44:48
Hozzászólások: 4838
Tartózkodási hely: Vác Tel: 30/9501-836
aSab írta:
Talán kéne csinálni egy szavazást itt a fórumon és megkérdezni a többi SC versenyzőt, ők mit gondolnak? Ja nem, az megint csak elmélet lenne. El kéne vinni az összes versenyzőt és végigfuttatni őket különböző talajokon/pályákon ugyanazzal majd több szabadon választott gumival és utána megkérdezni őket. Az talán már gyakorlat lenne, meg túl drága lenne. De persze mindegy. Nekem ennyi elég volt a szájtépésből, ha mást nem, ezt sikerült elérnetek.

üdv
Sz.


Szia!

Vezényeld le, és majd értesíts minket az eredményről. Ígérem, felhasználjuk a tapasztaltakat.

Polgári neved még mindig nem mered vállalni! Vajon miért?
Telefonálni sem telefonálsz! Ennyit a konstruktív szellemről és a segíteni akarásról.


Üdv:

Fally György

_________________
KépKép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.04.19 12:32:24 
Offline
Nitro pancsoló
Avatar

Csatlakozott: 2006.02.08 20:50:55
Hozzászólások: 174
Tartózkodási hely: Bp
Kedves aSaB vagy Sz(ilvi?),

Végigolvasva a hozzászólásaidat, az a kép alakult ki bennem, hogy te még bizony nem nagyon versenyeztél, ilyen irányú tapasztalatod nincs. A gond persze nem avval van, hogy kezdő vagy, mert mindannyian voltunk kezdők ( sőt, sokan még vagyunk is ). Még az sem lenne baj, hogy hülyeségeket írogatsz, mert biztosan mindannyian írtunk hülyeségeket. De olyat már rég nem láttam, aki ennyire erőlteti a dolgot. Teljesen ismeretlenül cinikus összeesküvés elméleteket gyárt mások tiszteségére, becsületére. Ne haragudj meg érte, de gyakorlatilag, versenyzői szemszögből majdnem minden amit írtál se füle -se farka baromság. Ha elfogadsz egy jó tanácsot, nevezz be valamelyik versenysorozatra, gyere el, ismerd meg a társaságot ( versenyzők 80-90%-a ismeri egymást évek óta ), ismerd meg a versenyzés ízét. Aztán ha még mindig tartod a véleményed és érvekkel is alá tudod támasztani, biztosan számítanak majd a segítségedre a jövő évi szabályzat megírásában, módosításában.
Már többen írták előttem és hidd el nyugodtan, hogy a Magyar Offroad Szakbizottság nem csupa nyeretlen két évesből áll, akik csak azért üldögélnek a sötétbe, mert arra várnak, hogy TE majd előbb-utóbb felkapcsold a villanyt.
Azt már csak zárójelben jegyzem meg, hogy az ötletelés idéje január-februárban volt és nem áprilisban, egy-két héttel az első futam előtt.


Üdv: Varga Dániel

_________________
Danoxx74


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.05.25 06:30:06 
Offline
Nitro pancsoló
Avatar

Csatlakozott: 2010.05.13 12:42:41
Hozzászólások: 149
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Sziasztok!

Valaki meg tudná mondani, hol találom a legfrissebb és legteljeskörűbb versenyszabályzatot? Mivel idén már biztos nem versenyzek, főként az autókra és felszerelésre vonatkozó technikai leírások érdekelnének. Monster, truggy, buggy, (az ezek közti különbségek) nitro és elektromos.

Előre is köszönöm!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.05.25 06:31:12 
Offline
RCOR Elnök
Avatar

Csatlakozott: 2004.03.28 19:44:48
Hozzászólások: 4838
Tartózkodási hely: Vác Tel: 30/9501-836
http://www.rcoffroad.hu/versenyszabalyzat.php

_________________
KépKép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.05.25 07:12:53 
Offline
Nitro pancsoló
Avatar

Csatlakozott: 2010.05.13 12:42:41
Hozzászólások: 149
Tartózkodási hely: Dunakeszi
F_Gyuri írta:
http://www.rcoffroad.hu/versenyszabalyzat.php


Köszönöm, ezeket már olvastam. Én azt hittem, hogy a kategóriák ettől jobban elkülönülnek egymástól, mivel nevezéseknél külön kategóriában van feltüntetve a buggy, a truggy és a monster is. Ezek szerint akkor az csak jelképes? A truggy-k és monsterek egyetlen kategóriában (truck) versenyeznek, és az összes kategória közt van átfedés?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.05.25 08:18:54 
Offline
RCOR Elnök
Avatar

Csatlakozott: 2004.03.28 19:44:48
Hozzászólások: 4838
Tartózkodási hely: Vác Tel: 30/9501-836
Szia!

Nem versenyeznek együtt a kategóriák. Nem tudom ezt, hol olvastad.

Üdv.

Gyuri

_________________
KépKép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.05.25 08:35:45 
Offline
Nitro pancsoló
Avatar

Csatlakozott: 2010.05.13 12:42:41
Hozzászólások: 149
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Nem olvastam sehol, de a szabályzatban nincsenek külön megkötések, hogy mitől lesz ez truggy, az buggy, amaz meg monster. Tisztán elméletben építhető olyan összvér-jármű, amin csak a kasztnit és a kereket kell cserélgetni, hogy beférjen mindhárom kategóriába.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.05.25 08:45:55 
Offline
RCOR Elnök
Avatar

Csatlakozott: 2004.03.28 19:44:48
Hozzászólások: 4838
Tartózkodási hely: Vác Tel: 30/9501-836
Valamit nagyon rosszúl olvasol.

Vannak méretek súlyhatárok, kerékméretek stb. Bíztos, hogy nem átjárhatóak a kategóriák.

Javaslom olvass figyelmesebben.

Üdv.

Gyuri

_________________
KépKép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.05.25 09:59:17 
Offline
Nitro pancsoló
Avatar

Csatlakozott: 2010.05.13 12:42:41
Hozzászólások: 149
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Buggy és monster közt valóban :oops: , de Truggy -ra vonatkozó leírást én nem találtam. Technikailag mi az, ami alapján megkülönböztetitek őket? Vagy ami nincs a hazai szabályzatban, annál vmelyik külföldi szabályzat érvényesül?

Bocsánat, ha zöldségeket írok, mert még magam sem tudom mi-hogy van errefele, de hajt a lelkesedés. ;)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.05.25 13:32:57 
Offline
RCOR Elnök
Avatar

Csatlakozott: 2004.03.28 19:44:48
Hozzászólások: 4838
Tartózkodási hely: Vác Tel: 30/9501-836
Truggy egyenlő Truck.

Így bíztos megtalálod.

Gyuri

_________________
KépKép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: SC 1:10
HozzászólásElküldve: 2010.06.07 07:10:26 
Offline
Nitrofüggõ
Avatar

Csatlakozott: 2010.01.24 17:08:12
Hozzászólások: 381
Sziasztok

Gondolom páran észleltétek, hogy a nyolcas pályán egy új márka magyarországi bevezetésén dolgozom. Ennek részeként terveim között szerepel a márka versenyeken történő szerepeltetése is.
Sajnos eddig még nem volt időm ezzel kapcsolatban hirdetni - de lelkes amatőrök gyorsabbak voltak nálam és előre bejelentkeztek versenyzési szándékukkal, amit én mindenképpen támogatni szeretnék.

Az általam képviselt márka a kategóriák nagy részében ütőképes technikával rendelkezik, de a legkézenfekvőbb az 1:10 SC elektromos lenne, ahol akár heteken belül versenyképes csapatot tudnánk kiállítani.

A gondom csak az, hogy az autóm nem felel meg a előírt nagyon szigorú szabályoknak.

A kérdésem az lenne, hogy lehetne-e lazítani ezeken, avagy nem?

Egy kis háttér infó:
Természetesen engem valahol a háttérben "mocskos" anyagi érdekek mozgatnak - ez nem titok. Hosszú távon (nagyon-nagyon hosszú!) hasznot remélek az ilyen befektetésekből.
Rövid távon viszont egyelőre semmi ilyennel nem számolok. A versenyeztetés jelen pillanatban csak nyeli az energiát, időt és természetesen a pénzt.
Az ebben a kategóriában indítandó autó pro építőkészleteinek berendelése, a versenyzéshez szükséges alkatrészkészlet folyamatos raktáron tartása, stb. nem kis befektetés - ez mind nullszaldós.
Mivel ezek a dolgok valószínűleg utcai forgalomban nagyon nehezen mennének el, ezért ezt az invesztíciót csak akkor vállalom be, ha biztosított a versenyzési lehetőség.

Nem tagadom versenyzés tekintetében teljesen amatőr vagyok. Nem tudom, hogy 15mm nyomtáv különbség az autók között mennyire ront a játék és a verseny örömén. Laikusként úgy gondolom, hogy ennyi kompromisszumot talán megér, ha ezzel népesíteni-színesíteni lehet a mezőnyt.

Megjegyzem:
Az éjszaka végignéztem a neten az 1:10 SC modellek méreteit. A jelenlegi szigorú szabályok más márkák autóit is kizárják. E mellett próbáltam külföldi bajnokságok kiírásait is tanulmányozni, sehol nem találtam ennyire behatárolt mérettartományokat.
Természetesen ez a felmérésem közel sem volt teljes körű - ha tévednék kérlek javítsatok ki (lehetőleg hülyézés és személyeskedés nélkül)

Köszönettel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.06.07 10:12:45 
Offline
RCOR Elnök
Avatar

Csatlakozott: 2004.03.28 19:44:48
Hozzászólások: 4838
Tartózkodási hely: Vác Tel: 30/9501-836
Szia!

Örömmel vesszük mindig, ha egy új márka, vagy új modellezők csatlakoznak a versenyre járók táborához.

Az RCOR kupában könnyebb lesz döntést hozni, hisz szabályzatának kezelése teljes mértékben az egyesület kezében van.

Az MB esetében már nem ilyen könnyű a helyzet. Ugyan a szakbizottság elnöke én vagyok, de egy személyben nem dönthetek (és nem is szeretnék) stratégiai kérdésekben.

Az mindenképpen érdemes tudni, hogy az RCOR szabályzata lazább és rugalmasabb. Az MB szabályzata minden évben igazodik a nemzetközi normákhoz, az EFRA és a ROAR adta irányelvek alapján. Az MB szabályzata technikai kérdésben nem szokott eltérni ezen iránymutatástól, hisz az a cél, hogy az ott versenyző modellezők, az ott használt technikával bármelyik nemzetközi versenyen el tudjanak indulni.
Arra sem volt még példa, hogy év közben változtattunk volna a szabályzaton.

Természetesen nincs semmi kőbe vésve, ezért célszerű lenne beszélni róla.

RCOR keretein belül gyorsan tudunk döntést hozni, míg az MB esetében vállalom, hogy a szakbizottság elé terjesztem és majd a közös döntés alapján járunk el.

Természetesen a korrekt döntéshez kicsit több és pontosabb információkra lenne szükség.

Maradhatunk abban, hogy itt írásban kommunikálunk, de élszerűbb lenne egy telefonos vagy személyes megbeszélésen pontosítani az információkat.

Ha úgy gondolod, hívj bátran

Üdvözlettel:

Fally György
+36309501836

_________________
KépKép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.06.07 14:39:42 
Offline
RC mániákus

Csatlakozott: 2005.01.05 21:57:55
Hozzászólások: 523
Tartózkodási hely: Győr
Szia Szimi,

Az SC kategória megalakotásakor nem volt célunk egyetlen autót sem kizárni, a kategóriából.
A jelenlegi műszaki paraméterek az egyetlen "hivatalos" szabályzatból valók, némi könnyítésekkel.
Nincs tudomásunk hogy bármely SC ne felelne meg a kiírásnak.
Az MB keretein belül is mindneki el tudott rajtolni az első versenyen.
Örülünk ha újabb indulókkal bővül a csapatunk, és én is úgy gondolom gyári autó esetében nem lehet akadája az indulásnak. Gyurival egyeztess milyen paraméterekben látsz eltérést, és szerintem nem lehet gond.
Látom hogy az általad forgalamzott márkából elérhető, mind a 2wd, mind a 4wd hajtás, én a 4 wd-ben való indulást javasolnám.
Nagyobb verenyzőlétszám, és jobb írányíthatóság szempontjából. Örömmel látunk benneteket a versenyeken.


Szép napot

Thief

_________________
TESCO


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 206 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 7, 8, 9, 10, 11  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség