Sziasztok!
Először is leszögezném, hogy az RCOR taggyűlésen maximum állást foglalhattunk, vagy ajánlást tehettünk az MB SCT menetidejére, hisz sem jogunk sem felhatalmazásunk nem volt ott és akkor nekünk megszabni az MB-és SCT menetidőt. A leg messzebbmenőkig képviseltem kéréseteket, annak ellenére, hogy nem értettem vele egyet. Többségről nem kellene beszélni, hisz három ember akarata nem reprezentálja az egész SCT-es mezőny többségének a véleményét a kérdésben. Közösen elfogadott álláspont nem született, és ezt nem csak én állítom.
Szimi írta:
Én sem akartam senkit megbántani, bocs ha faragatlan voltam.
Ahogy én látom Gyurin kívül senki nem teszi oda magát - és ez alól jómagam sem vagyok kivétel.
A decemberi RCOR közgyűlés jó példavolt az általános töketlenségre, ahol tíz ember több órai küzdelem után sem tudott értelmes, közös álláspontot kialakítani.
Szóval ez van, most ez a feladat amit meg kell oldanunk - véleményem szerint a 12 perc mindenkinek ugyanakkora probléma.
uff
(Számon)kérésetekre, beszámolok a döntés hátteréről. Elsősorban Bognár Zolival egyeztettem, kinek több tapasztalata van az elektromos versenyzéssel kapcsolatban, mint itt mindannyiunknak együtt véve. Megbeszéltük a kéréseteket, de ő is teljesen úgy látta helyesnek dolgot, ahogy én azt lentebb fölvázoltam. Még egyszer nem írom le az indokokat, hisz lentebb olvashatjátok. Tehát az érveket és ellenérveket felsorakoztatva döntöttünk a 12 perc mellett.
Úgy gondolom be lehetett volna fogadni nektek is azt a döntést, hisz két olyan ember készítette elő és járta körül a témát, akik már számtalan szabályzatot készítettek, és eddig nem volt velük semmilyen probléma. Valamint ha velem nem értetek egyet, akkor legalább Zoli szakértelmét ne kérdőjelezzétek meg. Továbbá ezzel a használhatatlan 12 perces menetidővel, mégis sikerült Dani-nak megnyerni a 2010-es MB-t, a létező legolcsóbb Li-Po akkumulátorokkal (tudom, mert én töltöttem neki), holott az autója nehezebb típusba tartozott a mezőnyben induló járgányok közül, és az ellenfelei közül sokan használtak az övénél jelentősen drágább és nagyobb kapacitású akkumulátorokat. Valamint a mezőny jelentős része az övénél könnyebb járgánnyal versenyzett.
Soha senkinek nem lett garantálva, hogy az MB-én 10 perc lesz a menetidő. Ennek ellenére Rob beleírta a jegyzőkönyvbe, amit aláíratott velem, és így szeretne belekényszeríteni (lásd lejjebb) egy olyan dologba melyet soha nem mondtam vagy állítottam (mint a multiknál). Legközelebb elolvasom, hogy mit íratsz velem alá. RoB azóta beszélt Zolival is, akitől ugyanazt a 12 perces választ kapta, amit tőlem is, ennek ellenére bepróbálkozott azzal, hogy a Gyuri 10 percet mondott, mire a Zoli tájékoztatta, hogy nagyon rég ismer és dolgozik velem együtt és biztos abban, hogy a Gyuri ilyet nem mondott. Rob azóta tőlem és Zolitól is elfogadta a 12 perces menetidőt, ennek ellenére újból és újból előveszi a témát. Úgy gondoltam felnőtt emberek közt nem szokás újra elővenni olyan dolgokat, amiben már megállapodtak, és valótlan információkat tartalmazó okiratokkal példálózni.
Úgy, hogy köszönöm szépen, de ebből nem kérek!
Az RCOR szabályzatával azt tesztek, amit akartok. Ígéretem szerint gondoskodok róla, hogy az MB szabályzatában is érvényesüljön a „többség” akarata. És ezt vehetitek is készpénznek. Az SCT menetidő 10 perc lesz. Ezután már biztosan, soha senki nem fog bemerülni egy SCT futamon sem. Hiszen az Akkuk fejlődtek és a menetidő, és ezzel együtt a játék idő (az élvezet, amiért versenyre járunk) is jelentősen csökkent, és mindez a tartalékok képzésére, és nem a tempó növelésére fogjátok felhasználni.
Amennyiben további változtatásokat is szeretnétek, akkor szombat estig jelezzétek, ígérem, gondolkodás nélkül megteszek mindent, hogy belekerüljön az MB SCT szabályzatába, mely egyébként készen van és a mai nap adta volna le Zoli a hivatalos helyekre. Jöhet a nagyobb motor, akku és egyéb nyalánkságok, ahogy azt már a taggyűlésen is kértétek. Máris el fogunk érkezni oda, hogy az SCT katgória átalakul SCT Pro kategóriává, és máris elértétek azt, állapotot, ami a Monster kategória teljes kihalását okozta. Ebben nem kívánok részt venni. Azt ügye tudjátok, hogy Európa egyetlen SCT bajnoksága (volt) a mienk.
Amit erre az évre vállaltam, azt maradéktalanul teljesítem, de döntésem végleges. Úgy, hogy keressétek az utódom, mert 2012-ben nem kívánok aktívan szervezési feladatokat ellátni.
Remélem kielégítettem mindenki kíváncsiságát, az okokkal és indokokkal kapcsolatban.
Dani veled semmi bajom, de az remélem belátod, hogy a
danoxx74 írta:
Szia,
Valószínűleg elírás lesz, mert, ahogy én tudom már minden szinten le lett egyeztetve a 10 perc a 2011es szezonra.
Üdv:
írásod, nem hivatalos és nem hiteles forrásra támaszkodik.
Rob tőled meg szeretném, ha felvállalnád azt a szerepet, amit játszottál ebben a történetben. A téves információt te terjesztetted, hivatalos helyről, vagy tőlem sosem kaptál tájékoztatást elfogadott MB SCT-és menetidőről. Továbbá kérem, hogy juttass el egy aláírt jegyzőkönyvet a taggyűlésről, nehogy véletlenül megfeledkezzem róla, hogy mit vállaltam és mit írtam alá.
Egyszer minden jó véget ér.
Sajnálom!
Üdvözlettel:
Fally György