Hello
Az a kis imbusz csavar nem igazan azert van benne.Igazabol az az also fogaskereket meghajto tengelybe itt lehet beledugni a kissebb tengelyt,es a csavart becsavarva egyuttal tomited is a diffihazat,hogy ne jojjon ki belole az olaj
En most mar sokadjara csinalom pont ezt,mert allandoan szetszakad a diffihaz.Ez a truckzilla motor,bar majd leirom valamikor arrol is a tapasztalataimat.Sajnos az nem olyan jo mint korabban gondoltam.
MitsuL200 írta:
Sziasztok!
Felmerült bennem egy nagy kérdés...
A Kyosho Mad Force, meg egy pár modell merev első és hátsó híddal van felszerelve.
A Savage és a többiek viszont független felfüggesztésűek.
Melyik a jobb?
Mert 1:1 off-roadban én speciel jobban szeretem a merevhidasokat, pl Suzuki samurai, mint a független első felfüggesztésűeket.(látsd Niva, L200:).
A másik, amit most vettem észre, amikor szétesett a Savage hátsó diffije, hogy lehet "húzni" rajta, szóval a diffiben van egy kis imbuszos csavar, ami betekerve fokozatosan gátolja a középső rész forgását.
Ezzel végülis "sper-diff" hatást lehet elérni, nehezebb, göröngyös terepen.
Marha jó ötlet.
Ti észrevettétek , vagy használtátok már?
Ja, ha nagyot húztok rajta, nem lehet kereket lapítani:))))
Byez!