kő írta:
Megtaláltam ezt a topikot remélem ide illik a kérdésem.
Ma az járt a fejemben, hogy mit kénne átalakítani vagy megvenni a savagehez, hogy onroadra tökéletes legyen (ne borűljon).
Én arra jüttotam, hogy egy 8 új telót kéne vennem (a régi tökéletes lsz offroadra)és feltölteni sűrübb olajal őket és egy savage onroad gumit beruházni.
Szerintetek ez így jó lenne vagy valami mást kéne csinálni vele de az a lényeg, hogy az autót onradra és offroadra is lehesen használni csak egy kis átalakitásal.
Segítségeteket előre is köszi.
ma valagogy épp ma gndolkoztam ezen én is, mert láttam egy képet amin le van kötve a savage telója, én a következőre jutottam.
kell hozzá egy brutál offsetes felni, pro-line road rage gumival. így már van tapadás, de a borulás elkerüléséhez alapvetően a súlypont lejjebb vitele kell.
tehát maradnak a telók.
a telók módosítása szerintem:
a teló belsejébe a tányér és az alsó záró kupak közé kell rakni üzi csövet, így tudod csökkenteni a rugóút hosszát, tehát mintha mesterségesen lenyomva tartanád a telót, ezzel csak az a baj, hogy ügye ekkor a rugó is nyomodóik össze, így kemény lesz nagyon, ezért a rugóból le kell vágni pár menetet, vagy megfelelő hosszúságú rugót beletenni. (sztem a Tamiya DF-03-hoz való hátsó rugószett teljesen megfelel, persze lehet gyártatni jó olcsón rugókészítővel)
tehát szerintem így gyorsan és egyszerűen lehet mesterségesen rövidebb rugókat csinálni, így lejebb kerül a súlypont, de a rugózás ugyanúgy megmarad.
szerintetek nagyon nagy hülyeség?