Bemutatkozás | Hírek | Tagság | Taglista | Alapszabályzat | Versenyszabályzat | RCOR Ring Apaj | Támogatóink
MyModell | Cikkek | Leírások | Fotók | Videók | Versenyek | Rendezvények | Média ajánlat | Kapcsolat
           
Pontos idő: 2024.03.28 12:07:35

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 17 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Csapágy?? Grr
HozzászólásElküldve: 2007.03.11 19:16:49 
Offline
Nitro pancsoló
Avatar

Csatlakozott: 2007.01.21 21:19:24
Hozzászólások: 178
hali

Szerintetek miért van az, hogy a kuplungharangnál lévő két csapágy mindig szétmegy és pl ma úgy jártam, hogy ez eggyik csapágynak széthulott a közepe, és görbén forgott emiatt a kuplungharang és kitört egy fogat a középsö difi fogasárol. Milyen csapágyt vegyek oda??? már legalább 5 db-ot szétcseszett 1 év alatt.

X1cr pro
3.5cc OS MAx engine

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Csapágy?? Grr
HozzászólásElküldve: 2007.03.11 20:44:41 
Offline
karbantartós
Avatar

Csatlakozott: 2004.01.21 12:08:13
Hozzászólások: 4361
Szia!

ezzel mindenki kuzd, de a legjobban nekem a Kyosho gyari csapagy birta. Masoknak ez sem volt jo. Nekem ez az, ami jol birja a guyrodest.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.03.11 21:35:36 
Offline
Nitro pancsoló
Avatar

Csatlakozott: 2007.01.21 21:19:24
Hozzászólások: 178
Most azon gondolkodom erősen hogy megvegyem e csapágyboltban 7e ft-ért a kettőt azok csak jobban bírják remélem mint ezek a szar semmirevaló kínai fosok. :-D

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.03.11 23:05:41 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2006.02.16 21:32:48
Hozzászólások: 247
Tartózkodási hely: Üröm (BP. mellett), ÜrPil pálya közelében
hali!

én csapágyboltban vettem gyári skf-et, és az sem húzta sokkal tovább, talán 1/3-ad élettertammal....1500-2000Ft/db áron volt... neked hátha bejön ;)

_________________
ÜrPil RC Offroad Team /www.urpil.hu/
X1CRT-> SH28
Slash Platinum -> Venileon
Sprint2 -> Carson 12T
SCX10-ek és szerűek :Jeep, Pajero, Honcho, Unimog
20/368-03-83


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.03.12 00:20:23 
Offline
RC mániákus
Avatar

Csatlakozott: 2004.02.25 13:47:41
Hozzászólások: 955
Tartózkodási hely: Bp- XIII.
ajánlom figyelmedbe a TKO csapágyait
http://tkocompetitiondev.com/shop/index.php

_________________
nyugdíjban


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.03.12 10:02:05 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2006.03.09 10:32:30
Hozzászólások: 252
Tartózkodási hely: Pécs
Én kb. 2 óra futott menetidő után cserélem a kupplung csapágyakat, mert nem bírják tovább. Ezek a csapágyak erősen alulméretezettek a kapott terheléshez képest.

_________________
sala
http://rcoffroad.pecsielet.hu/


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.03.12 10:43:39 
Offline
Diótörő
Avatar

Csatlakozott: 2004.01.20 19:09:39
Hozzászólások: 5338
Tartózkodási hely: Abu Simbel
Hi!

Akármilyen csapágyat veszel előbb, vagy utóbb bekoszosodik. És bár egyetértek sala-val abban, hogy gyakran kell cserélni, abban viszont nem, hogy alulméretezettek. Ennél sokkal nagyobb csapágyat nem igen lehetne oda tenni, másrészt pedig az is ki lenne téve ugyanakkora terhelésnek, és a végeredmény szintén egy rövid élettartamú alkatrész lenne.
Szóval ne remélj csodákat, az a csapágy (vagyis kettő) kapja rendesen az "anyagot", sokáig nem is bírják.

:Ramses Ramses :Ramses

_________________
http://www.digimappa.hu - digiMAPPA - Iktató és Iratarchiváló Rendszer - Iktatás, iratarchiválás
http://www.ocm.hu/ - OCM2000 - Integrált Vállalatirányítási Rendszer
X-Ray XB8-TQ
Nameg itt van gyilkos is


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.03.12 15:06:15 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2006.03.09 10:32:30
Hozzászólások: 252
Tartózkodási hely: Pécs
Mivel minden gyártó azonos kategóriában azonos méretű kupplungharangot használ, ezért a csapágyak mérete adott.
A konkrét témától elvonatkoztatva azért abban egyetérthetünk, hogy egy kétszer akkora csapágy biztos nagyobb terhelést visel el és a nagyobb golyók fordulatszáma is kisebb lesz, tehát kevésbé kopnak.

_________________
sala
http://rcoffroad.pecsielet.hu/


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.03.12 15:08:53 
Offline
Diótörő
Avatar

Csatlakozott: 2004.01.20 19:09:39
Hozzászólások: 5338
Tartózkodási hely: Abu Simbel
sala írta:
Mivel minden gyártó azonos kategóriában azonos méretű kupplungharangot használ, ezért a csapágyak mérete adott.
A konkrét témától elvonatkoztatva azért abban egyetérthetünk, hogy egy kétszer akkora csapágy biztos nagyobb terhelést visel el és a nagyobb golyók fordulatszáma is kisebb lesz, tehát kevésbé kopnak.


Ebben egyetértünk, sőt.
De a harang, és ezzel együtt a csapágyak mérete "arányos" a szerkezet méretével. Valahogy nehezen tudnám elképzelni, hogy egy brutálisan nagy harang lenne 3szor ekkora csapágyakkal, ami tényleg többször annyi ideig tartana.

:Ramses Ramses :Ramses

_________________
http://www.digimappa.hu - digiMAPPA - Iktató és Iratarchiváló Rendszer - Iktatás, iratarchiválás
http://www.ocm.hu/ - OCM2000 - Integrált Vállalatirányítási Rendszer
X-Ray XB8-TQ
Nameg itt van gyilkos is


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.03.12 15:16:25 
Offline
RCOR Elnök
Avatar

Csatlakozott: 2004.03.28 19:44:48
Hozzászólások: 4838
Tartózkodási hely: Vác Tel: 30/9501-836
Sőt ha arányos a méret növekedés akkor a golyók fordulatszáma sem változik. :)
F_Gyuri

_________________
KépKép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.03.12 16:53:55 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2006.03.09 10:32:30
Hozzászólások: 252
Tartózkodási hely: Pécs
Ezért írtam, hogy a konkrét témától elvonatkoztatva. A csapágyak lelki világába ne menjünk mélyebben bele, mert szerintem annyaira senki nem ért hozzá.
Egy biztos, hogy a kupplungharang és a csapágy mérete nem növelhető és a motor által forgatott tömeg is eléggé megnőne.
Szeretem az ilyen "vitákat" egy kis csatázás senkinek nem árt.

_________________
sala
http://rcoffroad.pecsielet.hu/


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.03.13 12:28:49 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2006.08.08 10:26:46
Hozzászólások: 306
Tartózkodási hely: budapest
sziasztok!
azért a igaz, hogy az skf vagy fag csapágyak tovább birják mint a kinai sz.rok. Csakhát a minőséget meg kell fizetni és nem árt a boltban rákérdezni, hogy az adott csapágy milyen fordulatszámra gyártódott mert e szerint is meg vannak különböztetve azonos méretü csapágyak de remélem mondanom sem kell, hogy csakis porvédett (2Z) csapágyat szabad használni. Szerintem
üdv


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.04.08 09:13:30 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2010.01.16 21:45:59
Hozzászólások: 36
Tartózkodási hely: bp III.ker
udv.mindenki.
az 1:6 os autokba milyen idöközönkent kell cserélni csapagyat?
a difinel
a kerekekbe
a hajtasnel.motor kihalytas a fogaskerekeknel
stb.
vagy majd csak ha széthullik.köszönöm elöre is a segitséget.
üdv.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.04.08 14:00:06 
Offline
Nitrofüggõ
Avatar

Csatlakozott: 2009.02.07 13:22:20
Hozzászólások: 401
Tartózkodási hely: future
Ahogy tönkremegy.

_________________
HPI Sprint 2 "PinkFairlady" drift 5.5t BL
Savage X LRP Z.28r spec3
HSP XSTR 15t


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.04.09 05:02:38 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2010.01.16 21:45:59
Hozzászólások: 36
Tartózkodási hely: bp III.ker
az ok.
de amikor mar szetesett,vagy ha mar erzem hogy a 2 z-sbe nincs kenes,
es ropog aportol egy kicsit.köszönöm.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.04.10 18:57:00 
Offline
Nitro pancsoló

Csatlakozott: 2008.10.04 19:19:53
Hozzászólások: 181
Tartózkodási hely: Budapest
Szia tirzse007!
Csapágy kiszed!
Vagy felhúzod valami hengeres testre a csapágyat amin megszorul, vagy a hüvelyk-gyűrűs ujjad körme közé szorítod a belső gyűrűt.
A külsőt a másik kezeddel (hasonló módon) oldal irányban megmozgatod. Idővel érzed a kotyogásból, hogy bizony csereérett a cucc.
Ha nem vagy biztos a dolgodban, hasonlítsd össze egy újjal. (persze ahhoz is kell vanni egyet...)
Üdv: Peti

_________________
MT-2 G3.0
Tamiya CR-01
Easy copter V6 luxe

Kik hajtják az autókat?
Nyomaték...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.04.11 19:08:01 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2010.01.16 21:45:59
Hozzászólások: 36
Tartózkodási hely: bp III.ker
köszi a segitseget.igy mar ok.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 17 hozzászólás ] 

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség