Üdv!
Nem tartom magamat a csoringer kategóriába, de tavaly én is egy Specterrel mentem ki Apajra versenyezni, és 6. lettem. Nem csak egy 100-200-es kit-tel lehet labdába rúgni. Én egy RTR-t tettem strapabíróvá (és itt a lényeg). Sok mindent megvettem de aztán barátaim közt volt aki faragott alumíniumból, alsó lengőkar összekötőt meg torony merevítőt.
Ha össze számolná az ember mennyi üzem anyagot fröcsölt el a parkolóban, akkor rá jönne hogy évi 5 lakalommal sem fogyna több ha ki jönne versenyezni, és a kocsi is arányosan fogyna.
Meg kell találni az ellenfelet. Nem csak az első helyért lehet hajtani. Az utolsó előtti is adhat ugyan akkora örömöt adott helyzetben.
Természetesen elvárt egy stabil technika és sofőr, hogy ne legyen galiba, de ha valakit komolyan érdekel ez a hobbi, akkor úgyis van egy igénye magával és az autójával szembe.
Ezt azoknak írtam akiknek, otthon porosodik, vagy épp a parkoló patkályának menve megy tönkre az autója, vagy nincs meg a bizalma a versenyzés vagy a verseny társak irányába. Mert lássukbe nem mindegy, hogy segítik a kezdőt, vagy lehajítják az emelvényről.
Egy kezdő amatőr sporinger!