Sziasztok
Szerintem csak néhány apró gond volt a borogatókkal. Esetleg legközelebb fel lehetne hívni a figyelmét a srácoknak, hogyha csak egy autó megy körülöttük, akkor azt figyeljék. Az üres pályaszakaszt mereven nézve nem valószínű, hogy észreveszik, ha a hátuk mögött fetreng a egy autó.
Egyébként az ilyen kisebb problémáktól eltekintve tökéletes volt a csapat, valóban teljesen más így versenyezni.
Szerintem kb. fele ennyi induló lett volna borogatók nélkül.
Ezek szerint lesznek fizetett borogatók Apajon is?
Norbival teljesen egyetértek a kanyarba elhelyezett huplik ügyében. Ezzel sikerült kialakítani az egyébként nagyon jó pályán egy igen értelmetlen és beteg szakaszt. A legutóbbi futamon nem volt ott semmi, nem is volt hiba azzal a kanyarral.
A pálya karbantartása a futamok között nem tudom mennyire megoldható. Tény, hogy ez már az első jászberényi versenyen is probléma volt. A truggy és a monster döntő olyan mértékben átrendezte a pályát, hogy azt gyakorlatilag újra kellett tanulni.
Persze ez is a versenyzés része, viszont van aki tényleg 1:10-es autóval megy - és abból is a leghátrányosabb helyzetű "kistestű" fajtával. (volt olyan időmérő, hogy a tejes távot háttal tettem meg, de az sem segített
)
Pl. az alábbi képen az a kis fekete pont ott a nagy kráter alján egy autó:
Szerintem Norbi is pont erről a szakadékról tett említést.
Egyébként az ezt követő, a pálya részét képző gödör kihajtó szakaszán, középen is kialakult egy akkora lyuk, hogyha nem sikerült kikerülni, akkor a kocsi egyszerűen orral beleállt. Itt éppen Gyuri kászálódik ki belőle:
Persze lehet, hogy ezekkel a dolgokkal a gyakorlatban nem lehet mit kezdeni - meg kell kötnünk a kompromisszumot, hogy ez ilyen marad. A pálya az éjszaka és a délelőtt folyamán fél Velence tó mennyiségű vizet nyelt el nyomtalanul - ennek lehet, hogy ez az ára.
Mindettől függetlenül véleményem szerint a HájosRing magasan a legjobb az országban!
A fenti kritikát tisztán építő szándékkal írtam le - senkit nem akartam vele megbántani.