Hát akkor legyen válaszom Thomasnak, aztán lehet, hogy megkérem a rendszergazdát, törölje a nickemet, mert úgyis felesleges, ha normálisan próbálom megvilágítani azt az oldalt, ahol nem feltételes módok, (így csinálnánk, úgy csinálnánk) hanem konkrét tények vannak.
Megpróbálok tételről tételre menni, megadni neked válaszaimat, majd részemről lezárom az esetet, a legközelebbi versenyre készülve:
- az X-y és Tsa kifejezés teljesen használatos a magyar nyelvben, nem kizárólag bűnözők részére fenntartott kiszólás, így annak semmilyen általad jelzett értelme nem volt.
- pontosan tudom, hogy nem a kopaszok közé tartozol, elég sokat olvastalak az elmúlt évben, tudom hogy a szuperlativuszokból kevesen tudnak nálad többet beírni egy adott felületre, jelen esetben erre a fórumra. Ugyanakkor engedd meg, hogy a modellezői múltat ne feltétlen a fórumra való feliratkozás dátumához kössem, ne az alapján ítéljem meg.
Bemutatkozásról csak annyit, hogy amikor mindkét hétvégén találkoztunk a Kyosho pályán, még csak köszönésre sem méltattál, annak ellenére hogy én köszöntem, azt gondoltam (tévesen) hogy két márka hazai képviselője csak összeismerkedhetne, esetleg kezet foghat (ami már a történelemben is azt bizonyította, nincs nálam fegyver), de Te még biccenteni sem voltál hajlandó felém. Elfogadtam.
Írtad:"az elgondolásban nincs semmi kivetnivaló, én is, és más is így tett volna" hát akkor miért nem? ekkora modellező múlt, a szuperlatívusz-járgány forgalmazása, 4 fős gyári csapat, stb mellett saját dicsfényetek hegyezése mellett miért nem áldotatok, áldoztál a többiekre. Rajtunk kéred számon, hogy nektek milyen pályára van szükségetek a jó eredmény eléréséhez. Milyen alapon. Összekevered a fogalmakat: számonkérő, taknyozó írásaitok messze elkerülik a kérés, még inkább a jó indulatú javaslat fogalmát
Azt írtad:
"Mi nem háborgunk, nem kritizálunk. Építô javaslatokkal próbáltuk elmagyarázni mire is volna szükségünk, milyen pálya kialakítást szeretnénk, hogy valóban egy szinvonalas Off Road Rg pálya legyen.
- Szerintem ha olyat szeretnél, akkor építsd meg! A valóban ésszerű javaslatokat átgondoljuk, de csak a Te kedvedért nem fogunk két méteres dobbantókat építeni arra a pályára, amit rajtatok vérprofikon kívül más is használ. Átmeneti javaslatom, hogy a Te utadat felvezetjük a kicsinyke ugrató mögötti földkupacra, és arra repkedhetsz, amerre csak szeretnél.
Írtad:
Itt megmutathatnád nekünk, hogyan kell egy buggy-t 2 méter magasban irányítani, hogy a talajra érkezéskor biztonsággal továbbmenjen a kiszemelt nyomvonalon. Szívesen tanulunk tőled!
- Talán háttal ültél a monitornak, mikor az írásomat olvastad: pontosan leírtam, hogy ezt a pályát szeretném először megtanulni, és annak ellenére, hogy zöldfülű kezdőnek tartasz, hidd el jóval nagyobb az alázatom a pálya és teljesítmény iránt mint neked. Én személy szerint ezen a pályán sem tudtam rendesen végigtalálni az autómmal, amit annak ripityára tört első futóműve jelez pontosan, így oktatást végképp nem vállalnék. De tanulni hajlandó vagyok, félre ne értsd, olyanoktól akik bizonyítottak. Charlie, Gergő, Zozó szavai számomra aranyat érnek, remélem hosszabb távon ez kupákban materializálódni is fog.
Részemrôl lezártnak tekintem ezt az eszmefuttatást, hiszen energiánkat sokkal inkább hasznos, a modellezôk, beleértve mindenkit, még a hongnorosokat is, érdekeit szolgáló dolgokra kívánom fordítani a jövôben.
Üdvözlettel:
Telek Gábor
világjáró
Kyosho World
_________________
|