Bemutatkozás | Hírek | Tagság | Taglista | Alapszabályzat | Versenyszabályzat | RCOR Ring Apaj | Támogatóink
MyModell | Cikkek | Leírások | Fotók | Videók | Versenyek | Rendezvények | Média ajánlat | Kapcsolat
           
Pontos idő: 2024.04.27 21:33:15

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 440 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5 ... 22  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.10.24 20:35:49 
Offline
Nitro pancsoló
Avatar

Csatlakozott: 2010.03.22 14:00:38
Hozzászólások: 135
Tartózkodási hely: Ajka
+1 Ne lehessen csak úgy futkosni mindenkinek az emelvényen futam alatt. Rohadt idegesítő volt, hogy egyesek szerint fel kell jönni futam alatt dohányozni pl... vagy a gyerekekkel fogócskázni.

Shep, hidd el, nem fog jól esni ha szerelned kell, de pont be vagy osztva egy fél órás futam alá borogatónak. Ne akard :-)

Üdv B.

( 2wd-t én is támogatnám, bár esélyt nem látok rá)

_________________
Ten-scte
Slash


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.10.24 20:40:27 
Offline
RC mániákus
Avatar

Csatlakozott: 2008.11.18 12:08:30
Hozzászólások: 992
Tartózkodási hely: Bp XI. ker
Én szerettem a tűző napon 50 fokban, 6 kiló porral a számban borogatni! :) Ti nem?

Az emelvényen futkosás, idő előtti lejövetel, valóban zavaró. Csak olyan legyen fent akinél van táv. Ez könnyen ellenőrizhető a versenybíróság által!

Lesz napirendi pont bőven a taggyűlésen.

http://forum.rcoffroad.hu/viewtopic.php?t=22397

Szavazással döntünk, így aki nem jön el.... nem tudja az akaratát érvényesíteni.

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.10.25 07:31:44 
Offline
RC mániákus
Avatar

Csatlakozott: 2008.12.27 19:00:49
Hozzászólások: 882
Tartózkodási hely: Balatonfűzfő
Üdv!

11.
Az év végi MB futamon halottam Bruzsa apuka irányából, hogy nemzet közileg leszabályozzák a nitro-s versenyeken a nitro tartalmat, az üzem anyagban. Valahol 30-35% környékén. Szóba került ennek az ellenőrizhetőségi kérdése erre is volt megoldás, de nem ismerem a módszert. (Nem akartam olyat mondani valaki személyéhez kötve ami nem biztos, de erre emlékszem.)

Ennek a hallomásnak a pontossága meg kérdőjelezhető, de a létjogosultsága szerintem nem.
Sok más elektromos bajnokságban is előfordul az elő irt akkumulátor, vagy pl hogy nem lehet 2 vagy 4 cella liponál többel menni.

Megnéztem de a Roar nem tartalmaz ilyet, hozzáteszem 2010-es.

A legtutibb az lenne ha valamely kereskedő azzal szponzorálná a versenyt, hogy a Boxban adagolja hordóból az üzem anyagot (persze a csalás elkerülése végett). (Hahó ébresztő ébredj fel kicsi Norbi!) :))

_________________
Team Durango DNX408 Norbi mod :)
Team Durango DEX408
Novarossi Bonito,HobbyWing
Sanwa MT4
Savox 1268,1267
VP-PRO Blade
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.10.25 08:59:24 
Offline
RCOR Elnök
Avatar

Csatlakozott: 2004.03.28 19:44:48
Hozzászólások: 4838
Tartózkodási hely: Vác Tel: 30/9501-836
Valamit elnéztél, mert a ROAR minden kategóriában tartalmaz akku megkötést.

http://www.roarracing.com/downloads/201 ... e_Book.pdf

Több helyen is írnak az akkukról, minket elsősorban a 69-71. oldal érint.

Amit belinkeltem az, egyébként a 2011 március 29.-ei verzió.

Ha frissűl, erről a linkről az is elérhető.

Gyuri


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.10.25 09:17:04 
Offline
Nitrofüggõ
Avatar

Csatlakozott: 2011.01.17 13:37:05
Hozzászólások: 206
Tartózkodási hely: Szolnok
[quote="RoB"]Én szerettem a tűző napon 50 fokban, 6 kiló porral a számban borogatni! :) Ti nem?

Jujj, melyik sivatagi futamról maradtam le?! :)

_________________
Team Durango DEX408 / Leopard 1800KV / Xerun 120A
Team Losi 8ight-e 2.0 EU / Leopard 1800KV / Xerun 120A
Traxxas Slash 4x4
Sanwa M11X


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.10.25 09:29:06 
Offline
RC mániákus
Avatar

Csatlakozott: 2008.12.27 19:00:49
Hozzászólások: 882
Tartózkodási hely: Balatonfűzfő
Bocs!

Félre érthető volt. Az üzem anyag nitro meg kötést nem találtam a roar-ban.
Természetesen az akksi kérdés tisztázott.

_________________
Team Durango DNX408 Norbi mod :)
Team Durango DEX408
Novarossi Bonito,HobbyWing
Sanwa MT4
Savox 1268,1267
VP-PRO Blade
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: 2012 offroad
HozzászólásElküldve: 2011.10.25 10:27:09 
Offline
Nitro pancsoló

Csatlakozott: 2010.06.06 11:33:20
Hozzászólások: 119
Tartózkodási hely: 2310
Sziasztok. Én is szavaznék:

1. Nekem8.
2. MAXI Egyetértek!!!!
Ne dobjunk, mert aki mindig ottvan, azokkal kitolunk!
4. Egyetértek. Jó létszám lenne. Viszont kitolnánk a többi/ eddigi pálya tulajokkal es jobb hirnevet kap a sport a tobb helyszinnel. De nekem8.
5. Egyetértek.
6. NEM ÉRTEK EGYET!
Nem kell biztosra menni. Hadjunk szabadságot ebben mindenkinek sztem. Valamint legyen azért hibalehetoseg is ha valakinek nem jön be a kívánt Tank idö. Vagy akkor csak Min. 2 kiallas legyen.( De ne min. 3-4.) Ez TECHNIKAI SPORT!
7. Egyetértek.
8. Egyetértek.

_________________
---- Email: tlrpeti@gmail.com -------- Mobil: 06309198767 ----------
TLR 8ight 3.0
TLR 8ight 2.0 EU
TLR TEN-SCTE 2.0
LOSI JRX-S Type R
RB Concept 21. , SANWA M12
AKA, Proline, Xceed, Savöx, HI-TEC


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.10.25 11:13:58 
Offline
RCOR Elnök
Avatar

Csatlakozott: 2004.03.28 19:44:48
Hozzászólások: 4838
Tartózkodási hely: Vác Tel: 30/9501-836
Sziasztok!

A 8-as (kereskedős-támogatós) ponttal kapcsolatban.

Évekig működött a dolog (na persze nem magától), aztán jött a recesszió.
Azóta futamot, reklámfelületet a pályán nem sikerült értékesíteni. Ez van.

Megpróbálhatunk változtatni ezen.
Ehhez viszont tervek és tettek szükségesek. A korábbi években és jelenleg is kizárólag én rohangálok-tam, agitáltam ezekért a pénzekért. Biztosan sokkal hatékonyabbak lennénk, ha ezt többen csinálnánk, illetve több megvalósítható ötlet lenne a tarsolyban.
Sajnos a pályán való molinó kihelyezés is sok problémát okozott sorozatosan.
Mind amellett, hogy versenyenként a kipakolás és gépátvétellel foglalkoztam, könyörögnöm kellett, hogy valaki tegye ki a molinókat, esetenként nulla sikerrel. Így mikor mindennel kész voltam, akkor valakinek megragadtam a kezét, és vele együtt molinózhattunk. Verseny végén ugyanúgy. Néha volt ez alól kivétel, amit ezúton is megköszönök az akkori segítőknek.
Nem panaszkodni akartam, csak jelzem, hogy a kereskedői támogatás nem érkezik magától.


--------------------------------------------------------------


Valamilyen szinten a témához tartozik, hogy a gépátvétel, kipakolás, elpakolás, napközbeni locsolás, esetleg minimális pályajavítás témakörét is rendbe kellene tenni. Gondoltam arra, hogy amennyiben lennének vállalkozó szellemű modellezők, akkor ezt a munkát elvégezhetnék úgy, hogy ne ingyen kelljen dolgozniuk, hanem mondjuk, az adott versenyen egy nevezési díj befizetésétől eltekintünk, ezeknek az emberkéknek az esetében. Azért írom, hogy egy, mert vannak, akik két kategóriában indulnak, de őnekik, nagy valószínűséggel úgy sem férne bele az ilyen tevékenység. Ezeket a feladatokat egy Max. 4 fős stáb, komolyabb megerőltetés nélkül végre tudná hajtani, és a zsebükben maradna fejenként és versenyenként egy db nevezési díj. Ez a kedvezmény nem érintené az esetleges fizetett segítők mindenkori díját.

Várom a véleményeket a témákkal kapcsolatban. Esetlegesen, ha valaki úgy érzi, ezt neki találták ki, akkor egyúttal jelentkezhet is. Ne feledjétek, csak olyan vállalja, aki meg tudja oldani, hogy reggel 7 óra tájban ott legyen, és azt is kalkulálja bele, hogy a verseny után kapuzárásig szintén ott kell maradni, ami általában plusz egy órát, de álltalában inkább kevesebbet jelent.

Üdvözlettel:
Fally György


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: rcor kupa
HozzászólásElküldve: 2011.10.25 11:23:27 
Offline
Nitro pancsoló

Csatlakozott: 2007.11.20 18:03:29
Hozzászólások: 195
Sziasztok!

A szombat nekem nem a legjobb mert mindig szabadsággal kell megoldanom,hogy elmehessek a versenyre! Természetesen ha a szombat marad akkor is megyek! Minek annyit dolgozni! :lol:

A ponteldobást nem tartom jó ötletnek! Ez egy technikai sport mindenki készüljön fel megfelelően! Idén 2db 2.helyezést és egy 3. helyezést buktam technikai problémák miatt mégsem háborgok ! Nem készültem fel rendesen!
Szerintem ne legyen ponteldobás!

Az RCOR futam maradjon meg külön! Szerintem felesleges összevonni azMB-ve! Szerintem itt sokkal több hobbi versenyző van akik nem tudják anyagilag sem felvenni a versenyt azokkal a versenyzőkel akiket pl boltok támogatnak a MB-kin!

Sporttársi üdvözlettel!

Fagyi Pápai Modellező Egyesület

_________________
MUGEN MBX6 M-SPEC
TEAM DURANGO DESC410R
TEAM DURANGO DEX210
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.10.25 14:42:58 
Offline
RC mániákus
Avatar

Csatlakozott: 2008.11.18 12:08:30
Hozzászólások: 992
Tartózkodási hely: Bp XI. ker
Egy gondolat az MB-RCOR néhány futam összevonáshoz:

Ha "vérprofi" és "boltok által támogatott" versenyzők közt megyünk az RCOR-en (mert össze van pl. vonva az MB-vel), de a többi RCOR-re nem jön el az illető profi, akkor mindenkitől pontosan ugyanannyi pontot vesz el. És ha nincs eldobó, ez nem okoz semmiféle problémát. Viszont sokak megtapasztalnák, hogy mennyire nem más az MB mint az RCOR. Nem utolsó sorban a jobb versenyzőtől nagyon sokat lehet tanulni...

Én rengeteget tanultam az MB-ken, mindkettőre ugyanúgy szeretek járni....

u.i: így több verseny is lehetne...

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.10.25 15:13:02 
Offline
RC mániákus
Avatar

Csatlakozott: 2008.12.27 19:00:49
Hozzászólások: 882
Tartózkodási hely: Balatonfűzfő
Nekem azért fogalmazódott meg a fejemben az egy verseny sorozatos felállás, mert így a nevezések bevételéből, a rendezők egyre több fejlesztést tudnak elvégezni a pályájukon, és mi közösen élvezhetjük ennek a minőségi ugrásnak a gyümölcsét.

Szerintem a kis létszámú MB-s versenyek a végén deficitessé teszi a rendezést, és a minőség kárára megy ami senkinek sem kedvez.

Én örülök és köszönettel tartozom, hogy 2 éve lehetőséget nyújtott az RCOR a versenyzésre és beléphettem ebbe a körbe.

A fentiekkel már nem csak az RCOR érdekeit veszem figyelembe, hanem a teljes offroad modellezését.

Természetesen ha jövőre nőne mindkét mezőny az is ugyan ezt az eredményt hozná. Viszont erről nem mi döntünk.

_________________
Team Durango DNX408 Norbi mod :)
Team Durango DEX408
Novarossi Bonito,HobbyWing
Sanwa MT4
Savox 1268,1267
VP-PRO Blade
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.10.25 16:51:27 
Offline
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2009.07.11 08:59:29
Hozzászólások: 305
Tartózkodási hely: Zebegény
Nos, én idén kezdtem csak, de hozzáfűznék néhány gondolatot, és remélem nem lesz sértődés belőle.

A szabályzat szerint verseny közben a hátramenet tilos! Ezt a pályabíróknak be kellene a versenyzőkkel tartatni, és büntetni (1.3.20.2 Büntetés, pontja a szabályzatnak) mert ugye így előnyre tesznek szert, akik használják.
Köszönjük előre is!

Akkumulátorok súlykorlátozását kérjük eltörölni. (1S 180 g, 2S 360 g, 3S 540 g, 4S 720 g.)
A hosszúság, szélesség, magasság méretek maradhatnak. (megjelentek nagyobb kapacitású akkumulátorok a piacon, ami méretre belefér csak súlyra nem)

SCT-nél ne csak a megjelölt két gumi típus + a gyári legyen használható!
A többi kategóriánál sincs külön gyártó / típus megkötés.

Én is azt mondom, ne legyen ponteldobás, mindenki járja végig a futamokat.

Az elektromos döntőkben ne csak a két legjobb idő alapján értékeljük, hanem a 3 döntő futam eredményei alapján, hiszen végig ki kell tartania a technikának is vagy nem? (ha valaki jobb az mind 3 futamban legyen jobb, a robbanós döntők se 20 percesek vagy ott is a legrosszabb 10 percet eldobjuk?)

A futamok indításánál, aki késik, az ne indulhasson el abban a futamban, amiről késik, vagy maximum utolsónak a boxból. (az 1.3.8 ponthoz tenném)

Üdv: Laci

_________________
Losi 8ight-T 2.0 Tekno Rc V4 Brushless kit
http://www.godrcklub.hu
Tel: húsz-öthuszonkilenc-0090


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.10.25 19:06:06 
Offline
Beton

Csatlakozott: 2008.05.27 19:27:42
Hozzászólások: 190
Sziasztok!

Egy pár gondolat tőlem és édesapámtól:

A 2 verseny sorozatot( RCOR és MB) egy verseny sorozattá alakítanánk,hogy ha valaki belekezd akkor legye motivációja eljönni mind a 10 versenyre ami az évben lenne,vagy többre.
Mivel idén ha jól tudom 5 RCOR és 5 MB futam volt így jövőre is lehetne ugyan így csak egy versenysorozatban.
Pl futhatna ez ugyan úgy RCOR néven csak nem lenne mellette MB és ez tízszeri alkalom lenne.
Azzal nem értünk egyet,hogy az MB futamokon jobbak a versenyzők,Mivel véleményem szerint szinte ugyan azok a versenyzők vannak MB-n mint RCOR-en.
Ebben az 1 versenysorozatban lehetne akár így megcsinálni a kategóriákat:
-Buggy A (ahova azok jelentkeznek akik úgy érzik jobbak)
-Buggy B ( ide azok jelentkeznek aki úgy érzik még nem túl jók a buggy A-hoz,de már jobbak mint az alap kategória)
-Truggy
-Elektromos Buggy
-Elektromos truggy
-SCT kategória
-Alap kategóra

A 7 kategória nyilván nem kevés 1 napra bezsúfolni,de így viszont szerintem szinte mindenki eljönne.
-sct-sek nem jöttek MB-re csak ketten hárman,akik RCOR-en voltak azok 10-12 fő ha mind kettőre mennének akkor 12 fő fölött lenne bőven.
-A truggysok akik RCOR-en és MB-n is ott voltak az összesen 4-5 fő.Aki csak MB-re járt az kb 2 fő,aki csak RCOR-re az volt vagy 5-6 fő is. Ha összeadjuk akkor ez már 10-12 fő.
-Buggysok,akik csak RCOR-re mentek kb 8-10 fő(pontosan nem számoltam),akik csak MB-re az 4-5 ember,akik mind két helyen ott voltak az kb 10-12 fő,hanem több. Ha ezeket össze adjuk,akkor kb 20-25 fős buggy mezőny van.
-az elektromos szinte ugyan az volt mind a kettő verseny sorozatban,de az MB-kre jártak 4-en 5-en olyanok akik csak MB-re.

Szóval ha reálisan nézzük a két sorozat egybe olvasztását,akkor több nevezőre számíthatnánk,de viszont ennek sok lehet a problémája.Pl: Ha valaki családos ember,lehet hogy 10 ből 10 versenyen nem tud ott lenni és ezért lenne jobb neki a 2 sorozat,de viszont ha lenne eldobó akkor az sem lenne akkora baj.

Várom a válaszokat!

Üdv.: Hájos Róbert

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.10.25 22:01:55 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2010.08.27 16:11:30
Hozzászólások: 42
Tartózkodási hely: Veszprém
Sziasztok,

Pár gondolatot én is megosztanék.

A gépátvétel menetét szigorítanám kicsit,volt néhány érdekesség az idei mezőnyben,ezt nem részletezném.
A szabályok betartását,betartatását is komolyabban kellene venni,
persze csak oly mértékben,hogy ez ne menjen a"családias"hangulat rovására.
Gondolok itt az emelvényen dohányzó nézelődőre,rohangáló gyerekekre,anyázásra,stb.
Az SCT kategóriában javasolt gumimegkötés eltörésével nem értek egyett.
Ez egy "olcsó" kategória,ha nincs gumi szabály meg kell venni minimum 3 féle gumit
a reális eredmény elérése érdekében,ekkor pedig jelentősen megnőnek a költségek.
Ha minden áron szabályozni akarunk valamit akkor kössük meg az aksi miliamper számát.(csak egy ötlet)
Én sem tartom jó dolognak ezt az eldobós rendszert,ahhoz kevés a futamszám.
Juteszembe futamszám. MB,RCOR összevonás...10 verseny.... szerintem ezt el kellene felejteni.
10 futam az átlag versenyzőnek sok és itt jön be az ,hogy van két különáló sorozat,lehet választani.
Az RCOR futamok számának reális keretek közti megemelésével egyetértek.
A nitros kategóriákat nem boncolnám,nem konyítok hozzá
Egy dologra térnék ki még.
Jó lenne ha a taggyűlésen minden szabálymodosítást fixálni tudnánk,igy időben elkészülhetne,
ergo nem kellene kapkodni az autó építésel.

Köszönöm a lehetőséget,üdv.: Péter


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.10.26 07:04:12 
Offline
RC mániákus
Avatar

Csatlakozott: 2008.12.27 19:00:49
Hozzászólások: 882
Tartózkodási hely: Balatonfűzfő
12.

Ha lehet ilyet kérni akkor a pálya tulajdonosok eszkábáljanak egy a már megszokott felosztású díjátadó pódiumot (Kint, főkép ázsiai képeken láttam olyat hogy az autónknak volt egy kis zártszelvényből készített tartó amire a versenyző kirakhatta maga elé a kocsiját és nem kellett szerencsétlenkedni vele). Ezzel a versenyvégi díjátadó színvonalát lehetne emelni.

Nem egy nagy gondolat, de szerintem számít ez is.

_________________
Team Durango DNX408 Norbi mod :)
Team Durango DEX408
Novarossi Bonito,HobbyWing
Sanwa MT4
Savox 1268,1267
VP-PRO Blade
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.10.26 11:43:47 
Offline
RCOR Elnök
Avatar

Csatlakozott: 2004.03.28 19:44:48
Hozzászólások: 4838
Tartózkodási hely: Vác Tel: 30/9501-836
Sziasztok!

Egyelőre meglehetősen egyöntetűnek látszik a szándék a tagság részéről az alábbi dolgokban.

- teljesen különálló RCOR versenysorozat
- több futam
- szigorúbban betartott szabályok
- ne legyen eldobó futam

Részemről maximálisan támogatni tudom, és fogom a fenti elképzeléseket.


Más:
Tegnap az MMSZ Off-Road Szakbizottsága megtartotta második egyeztetését a 2012-es Off-Road MB-vel kapcsolatban.
Amiben egyöntetű döntés (6:0 arányban) született, az alábbiakban felsorolom.

- Kategóriák: 1/8 Buggy-Truggy robbanós és elektromos, SCT, 1/10 Buggy 2WD-4WD elektromos. Tehát összesen 7. Minden kategória külön csoportban megy, együtt nem fognak futni.
- Egynapos fordulók, szombati rendezéssel.
- Nevezési díjak 1 000 Ft-al olcsóbbak lesznek a 2011-es évinél
- A 2012-es évben Az MB-én csak olyan kategória futamai lesznek megtartva, melyben az indulók száma a helyszínen eléri az 5 főt.
Ezért kérem, mindenki ezen tényező figyelembe vételével válasszon kategóriát.
- Helyszíni nevezés megszűnik, kizárólag on-line nevezés marad érvényben.
- Nevezés a versenyt megelőző hétfői nap, végeztével lezárul.
- SCT kategóriában a motor tengely átmérő megkötés megszűnik.
- Összesen 6 futam, eltérő helyszínekkel


Továbbá: versenynaptár készítése és szabályzat módosítása folyamatban. Reményeink szerint mindkettőt hamarosan a rendelkezésetekre tudjuk bocsájtani.
Amint végzünk az MB körüli tervezési, és adminisztrációs feladatokkal, azonnal hozzáfoghatunk az RCOR kupával kapcsolatos közös elképzeléseink véglegesítéséhez. Azért szükséges megvárnunk az MB-t, mert szabályzatunk egyes részei, teljesen átveszik az MB szabályzatának iránymutatásait. Az időpontokban, meg ildomos igazodnunk az MB-hez, hogy mindenkinek komfortos tudjon maradni a 2012-es Off-Road versenynaptár.

Egyelőre ennyi: csütörtökön éjjel újra összedugjuk a fejünket és folytatjuk a munkát.

Nagyon bízom benne, hogy a taggyűlésünkön, minden nyitott kérdésre pontot tudunk tenni, és onnantól már csak a 2012-es szezonra való felkészüléssel foglalkozhatunk. Ezért nagyon fontos, hogy akinek mondanivalója van, azt mielőbb megtegye, valamint személyesen, részt vegyen a taggyűlésen.

Természetesen várjuk a további észrevételeket, és építő jellegű hozzászólásokat.

Üdvözlettel:
Fally György


A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára F_Gyuri 2011.10.28 09:32:11-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.10.26 14:44:40 
Offline
Nitrofüggõ
Avatar

Csatlakozott: 2010.08.19 09:55:41
Hozzászólások: 273
Tartózkodási hely: Budapest XIII.
Sziasztok,

F_Gyuri írta:
- 2012-ben MB-n SCT érdeklődés hiányában ideiglenesen nem lesz indítva.

Leginkább ehhez a ponthoz szólnék hozzá.
Az "érdeklődés hiányában" pontosan mire alapozva értelmezhető? A nevezés még épp, hogy csak elindult, és ránézésre csak az 1:8 elektromos buggyban jelentkeztek eddig többen, mint sct-ben. Többekkel beszéltem, akik üdvözölték az egynapossá válást, csak még nem adták le a nevezésüket (és ahogy elnézem, a többi kategória esetén sem kapkodták el). Vagy csak a többi kategóriának erősebb a lobbyja, így az sct (és a junior) lett a mostohagyerek, ami már nem fér bele az időbe?

_________________
Losi TEN-SCTE-Castle SCT-Futaba 3PKS
Losi 8ight 2.0 EU-Nosram F8-Futaba 3PKS


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.10.26 16:05:06 
Offline
RCOR Elnök
Avatar

Csatlakozott: 2004.03.28 19:44:48
Hozzászólások: 4838
Tartózkodási hely: Vác Tel: 30/9501-836
Valami félreértés lehet!

AZ RCOR kupán továbbra is lesz SCT, mivel sokan versenyeztek a kategóriában. AZ MB-n a tavalyi évben rendszeresen ketten kőröztek, meg egy szabálytalan járgány melyet csupán az alacsony nevezőszám miatt engedtek futni. Az a két versenyző is jelezte, hogy jövőre nem indul a kategóriában. Úgy gondolom ez elég komoly jelzés. A kategória díjai többe kerültek, mint az abban versenyző modellezők nevezési díja.

A felmérés valóban el lett indítva. Sajnos az ott látottak, még sosem voltak szinkronban a késöbbiekkel, vagyis a valósággal. Ezt nyolc éves tapasztalat mondatja velünk.

Többek közt erre alapozta a SZB a döntését.

Valamint hét kategória sehogy sem fér bele egy versenynapba, ezért valahol meg kellett húzni a vonalat.

Üdv:

Gyuri


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.10.26 17:56:35 
Offline
Nitrofüggõ
Avatar

Csatlakozott: 2010.08.19 09:55:41
Hozzászólások: 273
Tartózkodási hely: Budapest XIII.
Legalább ezt nem értettem félre :) Tény, hogy szerencsésebb lett volna MB topicban reagáljak.
Azt teljesen megértem, hogy több kategória csak kevesebb vagy rövidebb futammal férne bele az időbe, ezt pedig nem akarjuk.
Szomorúan hallom, hogy a korábbi versenyzők elhagyják a kategóriát, és tény, hogy a leendő újak nem tanúsítottak különösebb aktivitást. Viszont amikor már nagyjából bizonyosnak tűnt, hogy az MB is egynapos versenyekből fog állni, ezzel elhárul a legfőbb akadály, ami miatt sokan kihagytuk, akkor egymás között beszéltünk a lehetőségekről a végleges szabályokra várva, nem gondoltuk, hogy kikerülhet a naptárból a kategória. Ekkor azt a néhány ötletet, változtatási javaslatot, ami év közben eszünkbe jutott elmondtuk emlékeim szerint Neked is.
Azt is elfogadom, hogy a felméréssel rosszak a történelmi tapasztalatok, ez sajnálatos. Így viszont szerencsésebb lett volna úgy meghirdetni, hogy csak gyors és tömeges (elő)jelentkezések esetén számít bármibe is.

Lehet, hogy az 1:10-es buggy kategóriák a debreceni teszt alapján életképesek a mostani pályákon, és több új versenyzőt fognak hozni, mint amennyi az SCT és a junior lett volna, ez majd kiderül.

Más: a nevezési rendszer tervezett változásai csak az MB-ben változnak vagy az RCOR kupára is? Elég drasztikusnak tűnik, hogy ha egy kategória egy vagy több, nevezett versenyzőjének távolmaradása miatt 5 fő alá esik a létszám, akkor azok, akik esetleg csak ebben indulnak, azok mehetnek is haza? A kieső futamok ideje alatt pedig csak a pályát lehet karbantartani, hogy a töltési és szerelési idő ne rövidüljön a többiek számára?

udv,
Dani

_________________
Losi TEN-SCTE-Castle SCT-Futaba 3PKS
Losi 8ight 2.0 EU-Nosram F8-Futaba 3PKS


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.10.27 07:55:21 
Offline
RCOR Elnök
Avatar

Csatlakozott: 2004.03.28 19:44:48
Hozzászólások: 4838
Tartózkodási hely: Vác Tel: 30/9501-836
Szia!

Nézd, ez a 22-es csapdája. Ha két napos az MB akkor nem jöttök. Ha egynapos, akkor meg a te meglátásod szerint is annyian, hogy az már nem fér be egy napba. Tehát kell a két nap, hogy mindenki beleférjen, viszont ha két nap akkor mégsem. ;)

A minimális versenyző létszám a világon mindenhol elfogadott. Azt azért mégsem lehet folytatni, ami az idei évben a Junior és az SCT kategóriában folyt az MB versenyeken. Futamonként 2-3 autó lézengett a pályán. RCOR-en átgondolhatjuk ezt a dolgot, ott van hozzá a közgyűlés, megbeszéljük. Nem az a cél, hogy a versenyeken kihasználatlanul álljanak a pályák. De az azért nonszensz, hogy valós teljesítmény nélkül Magyar Bajnoki összetett dobogós helyezést lehessen elérni azzal, ha valaki elmegy az összes futamra. Ezzel mi magunk értékelnénk le a Magyar Bajnoki dobogós helyezések értékét.

Jómagam az év utolsó két RCOR versenyén többször is odamentem hozzátok az SCT-s csapathoz. A kérdést minden alkalommal feltettem MB ügyben. Egy olyan választ sem kaptam, hogy igen én úgy tervezem, hogy indulók a Magyar Bajnokság futamain. Még akkor sem mikor már jeleztem, hogy egy napos lesz az MB.

Írod, hogy ti rendszeresen átbeszéltétek a dolgot és ötleteket is adtatok. Ezennel él a kommunikáció köztetek. Kérem, hogy ebben az esetben mozgósítsd társaidat, hogy nevezzenek a felmérésen, hogy látszódjon, hogy valóban van igény, az MB keretei közt az SCT kategóriára.

Üdvözlettel:
Fally György


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 440 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5 ... 22  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 9 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség