Üdv!
Köszönjük a Gödi csapatnak, a pálya építésre fordított kitartó munkájukat. És mi Balatoniak is örülünk, hogy ott lehettünk.
A sátrunk környékén maradt egy 25m-es fém dobos hosszabbító akit érdekel 50.000-ért eladó.
Mecháztam az alap kategóriában és sajnos azt láttam, hogy vannak versenyzők akik nem tartják kellően a többi verseny autón a figyelmüket, csak mennek mint a meszes. Ez a legtöbb esetben jó köridőket eredményez, de amikor a másikba beleakad, megfordítja, felborítja, átmegy rajta, akkor az mind kettőnek szarul jön ki. Biztos vagyok benne, hogy nem szándékosan teszik amit tesznek, éppen csak a rutin és tapasztalat hiányzik belőlük. (Olyanok is elkövettek ilyeneket akik már túl vannak egykét versenyen vagy szezonon is.) Akinek mecháztam azt tanácsoltam, hogy óvatosan kanyarodjon, kis íven időben megfékezve az autót. Ez egy stabil köridőt, és végül győzelmet is hozhatott volna, csak éppen többször is megbutították vagy egyszerűen át mentek rajta. A mellettem lévő srácnak, hosszában elrepedt a rezó könyöke egy ütközéstől, és még valószínűleg mások is károkat szenvedtek ebben a roncs derbiben, ez pedig anyagi veszteséget is jelentett számukra.
Az alap-os pilótákat még meg kell tanítani a tiszta versenyzésre. Ehhez én azt javaslom, hogy már az időmérőkön sokkal több figyelmet fordítva a futamaikra, sorra legyenek stop and go büntetések a legkisebb ilyen fajta hibákra. Szerintem ezzel elérhető az, hogy mint a hímes tojásra, úgy vigyázzanak egymásra és profi pilóták váljanak belőlük. Ez úgy gondolom, mindenki érdeke és célja.
Nézzétek végig a lenti video-t. Ez az idei EB utolsó 5 percéről szól. Itt nem babra megy a játék, de ha hibázott az első vagy második (EB helyezésekről van szó!) akkor is megálltak és bevárták a másikat még olyan is volt hogy a következőt is be kellett várnia mivel vele szemben is hibázott. Nézzétek alaposan végig akár többször is és memorizáljátok.
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... YMeDC_XlNg
Tipikus ellenpélda a mi futamainkon, és ezt már minden kategóriára értem, az első kör első 1/3-ban történő összeakadásokra. Persze lehet helyezést rabolni ezekből a csetepatékból, de mekkora szívás annak akibe bele rongyolnak hátulról.
Szóval tanulni, csiszolni kell még ezt.
_________________
Team Durango DNX408 Norbi mod
Team Durango DEX408
Novarossi Bonito,HobbyWing
Sanwa MT4
Savox 1268,1267
VP-PRO Blade