Kojak85 írta:
Kicsit letisztult, hogy milyen autót szeretnék.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
A 3 közül melyiket?
-Hobao Hyper 8 PRO RTR Mac 21-es motorral 149000Ft
http://shop.origomodell.hu/product_info.php?cPath=53_233&products_id=4070-Hobao HYPER 7 PRO RTR Hyper 21-es motorral 125600Ft
http://shop.origomodell.hu/product_info.php?cPath=53_233&products_id=2019-Hong Nor X1 RTR Force 26R motorral 132000Ft
http://rcsystems.unas.hu/Légyszi érveljetek is, hogy miért ne az egyik legyen, hanem inkább a másik.Szeretném tudni mik a különségek.
Előre is köszi!
Szia!
Én az első két autót hajtom/hajtottam ezek közül.
Én a Hyper 8 Pro-t ajánlanám. (Frissebb, nulláról fejlesztett darab.)
A futóműve elképesztően sok helyen, nagyon finoman állítható.
(A 7-es is bőséges, de a 8-ason érezni, hogy nagyon átgondolták.
Az EB-t is azzal futtották a korábban 7e-es Pro-t hajtó gyári menők, meg
is lett az EB.)
Nagyon jók a fémházas (hatfogaskerekes) spider diffik (alapból mind a
három az). A 8-ast egyszerűbb szerelni, főleg az első tratkust.
A 8-ason nagyon jól eltalálták a kormánymű és a fék csapágyazását
még szemét körülmények között is örökké tart.
A 8-as oriási légszűrője kb kétszer akkora felületen szív, ergo tovább tart.
(És rögzítve is marhára jól van.)
A 8-as hídjai elképesztően vastag, masszív darabok. 7-est már találtunk
el (igaz elképesztően drasztikusan) úgy, hogy sérült. (Visszhajlítottuk,
de akkor is brutál a nyolcasé.)
A 7-es egy dologban jobb, mégpedig a hátsó C-hub lötyögésmentesebb,
mint a 8-ason. (Még egy állítási lehetőséget implementáltak a hátsó hub-jába. Ott egy kicsit hajlamos megkopni a 8-as. OK az enyém 60 liter
fölött szaladt már, és filléres alkatrész.)
Józsi Hyper 8-asát már a 7-esével raktuk össze.
Módosítás nélkül beraktuk. Hibátlan lett vele. Ez 900Ft.
Motorok: A két 21-es motor tökéletes versenyzésre. (Tök egyformák,
csak a hengerfej más.) Hajtunk belőlük vagy 5-öt a Hyper-es csapatban.
A Mach (a 8-as gyári motorja) kicsit erősebb, de nem releváns,
mind a két motor visító versenymotor, becsületes japán NTN
csapágyakkal, és háromtűs kompozit karbival.
Két feladat van velük:
1. Meg kell emelni a hengerfejet. (Négy
csavar le, pakolás be, hengerfej vissza.)
(16%-hoz 0.2, 20%-hoz 0.3, 25% esetén 0.4mm-el kell emelni.)
Az Origóban már kapható hozzá a gyári pakolás.
2. Alaposan, de finoman meg kell húzni a karbin főtűt magába foglaló
réz házat, mert gyárilag hajlamosak lazára hagyni.
Egyikkel sem fogsz rosszul járni, de a 8-as komolyabb, átgondoltabb autó.
Javaslom, nézd meg a boltban. Sokat fog segíteni a választásban.
Áron
Nekem a Force 28-as motorral sem volt rossz tapasztalatom, de
sajnos versenyezni nem fogsz tudni vele idehaza buggy kategóriában.
A Hyper 21-es és a Mach 21-es motorokkal simán. A 8-ast ráadásul
többnyire EFRA-ás rezóval szerelik, így kapásból Magyar Bajnokin is
indulhatsz.
_________________
TALMAAAAAAAAA!!!!!!!!!
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
:):)
HoBao Hyper 9 - Novarossi Toro Nero 21T
![Kép](http://kepek.rcoffroad.hu/public/logo.JPG)
![Kép](http://www.novarossi.com/img/design/logos/logo_novarossi-50.jpg)