Balage írta:
úgy lesz, köszönöm.
Ma elvileg megérkezik az új HPI gyertya, R4-es középhideg. ha nagyon nem megy, becserélem erre a mostanit hátha jobban indul szebben megy.
meg a rotostart is vicc, mondjuk 1600-os akkupackom van és gyorsan lemerül. rendeltem pullstarter-t majd azt is felrakom kipróbálom, amelyik jobban szuperál az marad.
már csak azt nem értem, alapjáratról gázhúzásnál miért áll le, mikor magasabb gázzal indulás után még gázhúzásra jól reagál, és onnan is vissza áll stabil alapjáratra, de onnan már nem lehet újból gázt húzni.
ez elég szelektív, nem? mert ha gázhúzásra leáll akkor mindig le kéne, mert kevés a levegő vagy túl sok a nafta vagy valami... de így?
Sok alapjárat után azért áll le mert nagyon sokal alul.
Nagygáz után a motorbol kiürül a felesleges üzi és utána jól reagál,de hoszabb alapjárat után feltelik ezért már az első gázadásra lefullad mivel tulszivja magás.
Zárj rajta alul kicsit.1/8 lépésenként amig meg nem szünik a fulladás.
Értelem szerüen ha zársz alul akkor az alapjárat megnő,ezt az alapjárati tűvel orvosolni kell.
r4es gyertya jó lesz ilyen 20 fok körüli időben , 30fok körül sztem egy LRP felett 6os-at, vagy HPI r5 mehet bele..
Mellesleg mien gyertya van most benne?
Ha bennhagysz egy meleg(LRP r4,HPI r3) gyertyát pl 30fokban akkor a motor sokkal melegebben fog járni mint egy LRP 6osaal.
_________________
Davzone - Savage XRPS Spec 3
06203699770
Anyway, why race a Savage? Because I can