Hi!
Running model:
"Forward with brake": csak előre és fék, hátramenet nincs
"Forward/Reverse with brake": előre, hátra, fék
Drag brake force:
Ez a kefés motoroknál megszokott motorféket szimulálja, amit 0-40%-ig tudsz állítani (1-8 )
Low voltage cut-off:
Lekapcsolási feszültség, vagyis hogy mikor kapcsoljon le a szabályzó. LiPo akksiknál ez cellánként 3.0V, azaz egy 2 cellás LiPo-nál ezt 6V-ra kell beállítani. (EZ K...VA FONTOS, főleg a lipo-knál, azokat ki lehet nyírni, ha túlmeríted, úgyhogy ez egyben egy igen hasznos kis funkció is).
Start mode:
A motor indítási ereje (vagy hogy is fogalmazzak)...
Maximum brake force:
Maximális fékerő. Gondolom ez sem kell nagyon magyrázni.
Maximum reverse force:
Ha van hátramenet beállítva, akkor a hátramenet max. sebessége.
Initial brake force:
Ezzel tudod beállítani, hogy amikor elmozdítod a távod ravaszát a fékezés irányába, akkor mekkore erővel kezdje el fékezni.
Throttle neutral range:
Ez - szerintem - egy baromság. Azt határozza meg, hogy mekkora legyen a semleges állás terjedelme. Vagyis a távod ravaszát nyugalmi helyeztből mennyire kell kimozdítani, hogy gázadás/fékezés történjen.
Timing:
Csak brushless motoroknál használható. ez határozzam meg a motor időzítését, amelyet - szerintem - ne piszkálj. Nagyobb timing nagyobb erő, de kevésbé hatékony (magyarul zabálja az akksit, de nagyon kicsivel megy jobban). Később állítgasd, ha már körbe tudsz menni a pályán rendesen.
Motor type:
Gondolom ez nem okoz gondot.
Over-heat protection:
Megakadályozza, hogy a szabályzó túlmelegejen (NEM, a motor túlmelegedését nem akadályozza meg)
Remélem segít ez.
Ramses
_________________
http://www.digimappa.hu - digiMAPPA - Iktató és Iratarchiváló Rendszer - Iktatás, iratarchiválás
http://www.ocm.hu/ - OCM2000 - Integrált Vállalatirányítási Rendszer
X-Ray XB8-TQ
Nameg itt van
gyilkos is