Hi,
Kapuera írta:
A hetes ugrató sort még az elkészülte napján kipróbáltuk. Mivel az ívek még nem voltak meg, max. ha 2-szer sikerült beugrani. De ezeken sajnos már nem maradt elég időnk finomítani.
Megértjük, hogy ha például a buggy-soknak ez ami volt, nem jó.
Csak úgy véljük sokkal célravezetőbb lett volna rászánnunk pár percet, hogy át beszéljük mit is lehetne vele kezdeni. Biztosan megtudtuk volna oldani valahogy.
Kapu,
Ugyanerre a pár perc átbeszelésre lett volna szükség, hogy
elmondhassák azok az emberek is a véleményüket, akiknek az
álláspontjuk, hogy nem a pálya legkeskenyebb pontjára kell 7(!) olyan ugrót
összedobni, aminek magas a gondozás igénye, és alacsony
a biztonsági szintje.
Kapuera írta:
Ugyanis a csapat, a csapatunk célja az volt, hogy egyre nagyobb kihívás legyen végig jutni.
Nem pikírt akarok lenni, de ez végülis sikerült. Egyre nagyobb kihívás
volt végigjutni.
Kapuera írta:
Mert így az a baj, hogy a végére megint egy sima földes pályán fogunk autókázni, amin úgy érzem már túlléptünk.
Kapu, teljesen igazad van, egyetértek. Nekem nem a fejlődéssel van bajom.
Én is szeretem a technikás pályákat. Csak - javaslom - próbáljuk meg több
átgondolással legközelebb.
De, hogy konkrét legyek. Javaslat, további pályamódosításokhoz.
1. Legyen szélesebb körben felmérve az igény és a lehetőség.
(Legyen ott minden kategóriából több versenyző, ne csak, vagy túlnyomórészt
egy, vagy két (de szerkezetileg közel azonos) kategória képviselői.
2. Az átalakítás olyan helyen és formában történjen, ahol arra a pálya
alapvetően alkalmas. Legyen az új szekció a pálya szerves, integráns része.
Az apaji pálya tervezésekor oda szerintem nem terveztek ugratót, mert
akkor lényegesen szélesebbre alakították volna.
(Az apaji pálya egyébként egy klaszikus, nyitott European Style pálya.
Amit te keresen, az az amerikai típusú 3D-s pályák.
Az is nagyszerű, de azokat egész más módon tervezik, építik.
Egyikből a másikba átmenni nem egyszerű.)
3. Az átalakítás ne vonjon maga után extra gondozást.
Az RCOR pálya így is az egyik legnagyobb pálya az országban.
Karbantartani hatalmas pénz/meló. És ezen a pályán
nem csak a versenyek előtti, tuti, felkészített állapotában kell tudni menni
minden kategóriának, hanem bármelyik hétvégén.
Az ugrók extra karbantartási feladat. Nemcsak itt, mindenhol.
Szerintem akkor érdemes extra karbantartás igényű
szakaszokat hozzátenni a pályához, ha a pálya gondozása magas szinten,
rendszeresen megoldott.
Addig, amíg egy elhasználódás elveszi az ember kedvét a pályától, nincs értelme tovább nehezíteni.
Ha ezeket figyelem bevesszük, szerintem minden fejlesztés széles
körben támogatott lesz.
Áron
_________________
TALMAAAAAAAAA!!!!!!!!!
:):)
HoBao Hyper 9 - Novarossi Toro Nero 21T