Sziasztok!
Szerelgettem a gépet (ma is
) és bizony azt a szörnyű dolgot láttam, hogy az alváz merevítő ("Chassis Brace") elva repedve!
MIND A KETTŐ!!!
Szétszedtem a masinát és amikor nézegettem az alváz merevítőt, ami nem is a gyári, hanem "Integy Tuning Alu Chassis Brace", nem csak elvan repedve, hanem az egyikből ki van törve egydarab, a másik, meg csak simán elrepedve!
(...amikor használtan megvettem, akkor már ott voltak rajta az egy-egy repedés, de azt hittem, hogy direkt van rajtuk, hogy rugalmassabbbak legyenek, hisz olyan szimetrikus volt a két repedés a két alváz merevítőn! Persze később már észre vettem, az internet segítségével (
"Google"; "Towerhobbies"), hogy ennek nem így kell lennie, de úgy gondoltam, hogyha eddig kibírta, akkor továbbra is kifogja bírni repedten)
(így utólag eléggé mérges vagyok az eladóra (előző tulaj), akitől vettem használtan, mert olyan hibái voltak a gépnek, amit kívűlről nem lehetett látni..., inkább nem is sorolom fel őket, mert végtelen volt
)
...na szóval visszatérve, az alváz merevítőhöz, arra gondoltam, hogy szeretek barkácsolni, már csináltam triál váztól kezdve egy csomó mindent, tehát nemfogok venni egy újjat, hanem csinálok egyet!
Íme a kérdések:
- Szerintetek milyen anyagból csináljam? Jó lesz az alu, mint eddig?
- Esetleg legyen valami más formája, valami ötlet, hogy biztonságosabb legyen, jobban merevítsen és védjen? (paintes ötlet rajzoknak is nagyon örülnék!
)
.
.
.
Én egyébként arra gondoltam, hogy nagyobb szögben megy le a váltó védő részhez majd és így az első keréktő felcsapópó köveket jobban elhárítja! ...szerintem...
(nemtudom, mennyire érthető)
...ja és persze íme a képek az eltőrt alváz merevítőről (ami alu):
Ötleteiteket és segítségeiteket, előre is nagyon-nagyon köszönöm,
ebencz