Bemutatkozás | Hírek | Tagság | Taglista | Alapszabályzat | Versenyszabályzat | RCOR Ring Apaj | Támogatóink
MyModell | Cikkek | Leírások | Fotók | Videók | Versenyek | Rendezvények | Média ajánlat | Kapcsolat
           
Pontos idő: 2024.03.28 20:33:26

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 92 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: 1:8 Nitro drifter
HozzászólásElküldve: 2010.04.21 21:50:46 
Offline
Nitrofüggõ
Avatar

Csatlakozott: 2007.04.20 20:25:06
Hozzászólások: 310
Tartózkodási hely: Budapest IX. Haller 40.
Carson Specteremet egyszer már onroadosítottam egyszerű túraautónak, szinte homemade kivitelben pénzhiány miatt. :roll:
Aztán volt megint egy buggys korszak új szárnyat, egyedi festésű kasznt kapott (avatarom). ;)

Most viszont egy újabb elvetemült ötletet próbálok megvalósítani: egy 1:8 nitrós driftautót. :)

A hajtásrendszert céloztam először meg: legyen olyan mint az igazinál!
A középső és hátsó diffiket lezárom, elölről elveszem a hajtást, de lehet hogy az első diffit is kiszerelem, hogy addig se kopjon...
Most jöhetnek az ellenvetések, hogy nem fog rendesen menni, örökké csúszkál majd, meg széthajtom a diffit stb...
Jó előre felkészültem ezek esetleges orvosolására: tartalék diffiház + tömítések, egy differenciál-fogaskerék készlet. (Igen, tudom mit mondtok magatokban, pénzkidobás...)

Ha eddig sikerült elolvasni, de abszolút hülyeségnek tartod, akkor megköszönöm a figyelmedet, további jó fórumozást! :arrow: :arrow: :arrow:

Ha viszont kihívásra vágysz akkor olvass tovább! ;) :)
Néhány kép az eddigi tevékenységeimről:

Carson 2Drift karosszériatartó szett:
Kép

A hátsó diffi szétbontása:
Kép

Nemsokára remélhetőleg elkészül a sperrdifi legfontosabb alkatrésze, ezzel fogom kezdeni, és persze fotókkal alátámasztani a következő "fejezetet"!

Várom a kritikákat, tanácsokat. Negatív kritikát csak érvvel alátámasztva olvasok el, ha csak gyerekes leszólás, akkor még PÜ-re sem méltatom a kedves tagot...
Jó modellezést mindenkiek!

:arrow: A továbbiakban pedig igyekszem fényképezőgépet használni, csak most azok a fránya akkuk...

_________________
-HPI SAVAGE XL SH28 motorral
-GS Vision drifter
-TowerPro MG996R szervók
-Futaba 2PL AM 40mHz
Tel: 0670 604 3736


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.04.22 09:38:10 
Offline
Nitrofüggõ
Avatar

Csatlakozott: 2009.02.07 13:22:20
Hozzászólások: 401
Tartózkodási hely: future
Én inkább azt ajánlanám, hogy a hátsó és középső difi legyen teljesen zárt, előre meg tegyél 100.000-s difiolajat. Hidd el sokkal jobb lesz így! És figyelj a jó abroncsokra is: KPE csövet vagy valamilyen középkategóriás driftkereket vegyél.

_________________
HPI Sprint 2 "PinkFairlady" drift 5.5t BL
Savage X LRP Z.28r spec3
HSP XSTR 15t


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.04.22 13:16:02 
Offline
Egyhelyben pöfögõ

Csatlakozott: 2009.12.09 09:27:43
Hozzászólások: 99
A KPE nem jó!
Elektromosba tökéletes, de robbanósba már nem fogod tudni irányitani.

_________________
Kyoso Fazer nitrózabáló

The life starting at 180km/h, and lasts until a spoiled bend.

Futaba 2pl 2.4ghz


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.04.22 18:25:13 
Offline
Nitrofüggõ
Avatar

Csatlakozott: 2009.02.07 13:22:20
Hozzászólások: 401
Tartózkodási hely: future
Régen szerinted a "nagyok" mivel kezdték?

_________________
HPI Sprint 2 "PinkFairlady" drift 5.5t BL
Savage X LRP Z.28r spec3
HSP XSTR 15t


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.04.22 18:50:44 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2009.02.14 20:11:21
Hozzászólások: 264
Szia .TT01E.
Nekem az 1:8-as buggy drift kerekei sima pvc lefolyócsövekből vannak kiesztergálva és az autó csúszása nem lehetne tökéletesebb és irányírani is lehet!!!Nekem csak jó tapasztalatom van a pvc-csöves megoldásról!

http://www.rcoffroad.hu/mymodell/modell ... ell_id=395
Ezen a linken meg lehet tekinteni hogy fest nekem a dolog!

Amugy meg lenhardt07 próbáld ki szerintem érdemes.. először nagyon furcsa lessz mert alig akar majd elindulni de utána apró gázokkal járasd az autót amint ráérzel gyerekjáték....csak a moci hűtése nem lessz a legjobb!
Az is előfordulhat h túlmelegszik..... figyelni kell rá...
Üdv.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.04.22 18:52:10 
Offline
Nitrofüggõ
Avatar

Csatlakozott: 2007.04.20 20:25:06
Hozzászólások: 310
Tartózkodási hely: Budapest IX. Haller 40.
.TT01E. írta:
A KPE nem jó!
Elektromosba tökéletes, de robbanósba már nem fogod tudni irányitani.

A KPE-t ismerem, régi Fazeremen volt egyszer elől-hátul, tényleg nem könnyű avval a driftet tartani, nagyon csúszik, és a motor is túlpörög, melegszik is rendesen. Arra gondoltam, hogy a hátsó kerék ha lezárás után mégsem csúszik el kellő mértékben, akkor kap valamilyen borítást a gumi, pl. Powertape.

_________________
-HPI SAVAGE XL SH28 motorral
-GS Vision drifter
-TowerPro MG996R szervók
-Futaba 2PL AM 40mHz
Tel: 0670 604 3736


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.04.22 19:51:33 
Offline
Nitrofüggõ
Avatar

Csatlakozott: 2007.04.20 20:25:06
Hozzászólások: 310
Tartózkodási hely: Budapest IX. Haller 40.
Ahogy ígértem, ma következett a diffi lezáró alkatrész elkészítése.
Nézzük az elveket:
- a bolygófogaskerék furata 3,564 mm indikátor órával mérve
- a tengely zsugorillesztéshez kialakított keresztmetszete: 3,7 mm tolómérővel, kb.

Az eredmény: Nem ártott volna finomabban bánni az esztergával. A tengelyt megpróbáltam bepréselni (kapásból a satura esett a tekintetem XD), de valószínűleg a 14 század mm a tengelyre sok volt, iletve egyenletlen lett néhol a felület. Az edzett fogaskerék beintett... :x
Kép
A következő alkalommal figyelmesebben fogom az eszterga fogásvételét beállítani, több időt szánok a kialakításra + rámérek mikrométerrel a kész darabra... (a rúd egyik vége, mint utólag megmértem kb 3,62 mm volt, itt bele is préselődött a fogaskerék, csak kiütöttem belőle a másik elrörése után)
Tulajdonképpen a fele sikerült, de hát azzal meg nom sokat érek...

_________________
-HPI SAVAGE XL SH28 motorral
-GS Vision drifter
-TowerPro MG996R szervók
-Futaba 2PL AM 40mHz
Tel: 0670 604 3736


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.04.22 20:12:50 
Offline
Nitrofüggõ
Avatar

Csatlakozott: 2009.06.30 18:41:48
Hozzászólások: 208
Tartózkodási hely: Komárom
Halli!

nagyon szép és jó autó lesz így tovább.A drifternél figyelj oda ,hogy far nehéz leggyen másik az autó is maga nehéz legyen.
Szóval a drift-be az a jó ,hogy az alu tuning itt nem csak kinézetre van :-D

Üdv!

_________________
Autók:
HPI Hellfire
HPI Baja 5b ss tuning
Spektrum dx3s
Multiplex Minimag
---------------------------------------------
06702190195


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.04.25 20:21:10 
Offline
Nitrofüggõ
Avatar

Csatlakozott: 2007.04.20 20:25:06
Hozzászólások: 310
Tartózkodási hely: Budapest IX. Haller 40.
"Kozel kollégának:
Ha már ki tudnám próbálni a gépet az lenne a legjobb; akkor tudnék a súlyponttal is variálni. :) Sajnos új akkukat is kellene venni, mert a régiek már életveszélyesek... :( "

Akkor folytatásképpen:
Elkészült mindkét diffizár, középső és hátsó diffi le is lett zárva. A kézzel kifejtett forgatónyomatéknak már ellenáll. :)

A következő lépés a karosszéria jelölő tűk elkészítése lesz:
Találtam hozzá való anygaot, így már csak eszetrga közelbe kell kerülnöm, és már el is készítem:
Ilyen lesz ha elkészül:
Kép
...legalábbis ilyenre szeretném, persze festetlenül, és hegyesebbre. 8)
A homemade kasznitartó után végre szépen fog feszíteni rajta a BMW kaszni, ami új design-t is kap, valamint a még mintára váró Subaru is!

_________________
-HPI SAVAGE XL SH28 motorral
-GS Vision drifter
-TowerPro MG996R szervók
-Futaba 2PL AM 40mHz
Tel: 0670 604 3736


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.04.26 14:32:45 
Offline
Nitrofüggõ
Avatar

Csatlakozott: 2009.02.07 13:22:20
Hozzászólások: 401
Tartózkodási hely: future
Felesleges ez a jelölőtű. Ráteszed a kasznit, megnézed, hol ér hozzá, bejelölöd azt cső. Ha már be van festve, felülről megvilágítod és fogod látni, hogy hol a tartó.

_________________
HPI Sprint 2 "PinkFairlady" drift 5.5t BL
Savage X LRP Z.28r spec3
HSP XSTR 15t


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.04.26 15:00:59 
Offline
RCR Team Driver
Avatar

Csatlakozott: 2005.11.08 13:42:33
Hozzászólások: 197
Tartózkodási hely: Bp.
kozel írta:
Halli!

nagyon szép és jó autó lesz így tovább.A drifternél figyelj oda ,hogy far nehéz leggyen másik az autó is maga nehéz legyen.
Szóval a drift-be az a jó ,hogy az alu tuning itt nem csak kinézetre van :-D

Üdv!


Farnehéz? Próbáltál már skodával driftelni? :-D
Elég ha megnézed a HPI RS Nitro átépítő szettjét, pont az a lényege, hogy levegye a súlyt a hátsó kerekekről! És a súly növelés sem igaz, minél nehezebb lesz, annál kezelhetetlenebb. Természetesen egy optimális súlyt el kell érni, de elnézve az autót, az bőven meglesz! Legközelebb kérlek gondolkodj mielőtt leírsz valamit!
Üdv.

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.04.26 17:47:52 
Offline
Nitrofüggõ
Avatar

Csatlakozott: 2007.04.20 20:25:06
Hozzászólások: 310
Tartózkodási hely: Budapest IX. Haller 40.
Matyi írta:
Felesleges ez a jelölőtű. Ráteszed a kasznit, megnézed, hol ér hozzá, bejelölöd azt cső. Ha már be van festve, felülről megvilágítod és fogod látni, hogy hol a tartó.

Hogy is mondjam, hát az általam festett kasznikat akár halogénnel is világíthatod, felülről akkor sem látsz semmit. :) Lehet hogy ezért kellene talán vékonyabban festenem... :roll:

_________________
-HPI SAVAGE XL SH28 motorral
-GS Vision drifter
-TowerPro MG996R szervók
-Futaba 2PL AM 40mHz
Tel: 0670 604 3736


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.05.01 16:19:04 
Offline
Nitrofüggõ
Avatar

Csatlakozott: 2007.04.20 20:25:06
Hozzászólások: 310
Tartózkodási hely: Budapest IX. Haller 40.
Hétvégére elkészült a gépem. Egy nagyon fontos kérdésem lenne:
Hogyan állítsam be a motort, hogy erősen füstöljön? Kisebb teljesítmény esés nem gond... ;)
Az optimális kerékmódosítás folyamatban...

_________________
-HPI SAVAGE XL SH28 motorral
-GS Vision drifter
-TowerPro MG996R szervók
-Futaba 2PL AM 40mHz
Tel: 0670 604 3736


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.05.01 18:15:25 
Offline
Nitrofüggõ
Avatar

Csatlakozott: 2009.02.07 13:22:20
Hozzászólások: 401
Tartózkodási hely: future
Úgy állítod be, ahogy te szereted. Mivel itt sosem fog nagyon felmelegedni, inkább azt ajánlom, hogy a gyári beállítástól zárj annyit, amíg csak kicsit füstöl, normális a hangja.

_________________
HPI Sprint 2 "PinkFairlady" drift 5.5t BL
Savage X LRP Z.28r spec3
HSP XSTR 15t


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.05.01 19:13:45 
Offline
Nitrofüggõ
Avatar

Csatlakozott: 2007.04.20 20:25:06
Hozzászólások: 310
Tartózkodási hely: Budapest IX. Haller 40.
Matyi írta:
Úgy állítod be, ahogy te szereted. Mivel itt sosem fog nagyon felmelegedni, inkább azt ajánlom, hogy a gyári beállítástól zárj annyit, amíg csak kicsit füstöl, normális a hangja.

Értem, te most azt írtad le, hogyan lehet pörgős a motor, melegedés szempontjábol viszont ez pont rossz, mert így fog nagyon melegedni.
Most lehet, hogy marha nagy hülyeség, de gondoltam olyanra, hogy kevés füstölőolajat teszek a keverékbe, vagy több ricinust.

_________________
-HPI SAVAGE XL SH28 motorral
-GS Vision drifter
-TowerPro MG996R szervók
-Futaba 2PL AM 40mHz
Tel: 0670 604 3736


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.05.01 20:53:04 
Offline
Egyhelyben pöfögõ

Csatlakozott: 2009.12.09 09:27:43
Hozzászólások: 99
Akkor inkább több ricinust, az sosem árthat ;)

_________________
Kyoso Fazer nitrózabáló

The life starting at 180km/h, and lasts until a spoiled bend.

Futaba 2pl 2.4ghz


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.05.02 17:56:59 
Offline
Nitrofüggõ
Avatar

Csatlakozott: 2009.02.07 13:22:20
Hozzászólások: 401
Tartózkodási hely: future
Nem, félreérted, nagyon fog pörögni, de épp ezért nem fogja leterhelni a motort és azért nem fog annyira melegedni.

_________________
HPI Sprint 2 "PinkFairlady" drift 5.5t BL
Savage X LRP Z.28r spec3
HSP XSTR 15t


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.05.02 18:42:36 
Offline
Nitrofüggõ
Avatar

Csatlakozott: 2007.04.20 20:25:06
Hozzászólások: 310
Tartózkodási hely: Budapest IX. Haller 40.
Matyi írta:
Nem, félreérted, nagyon fog pörögni, de épp ezért nem fogja leterhelni a motort és azért nem fog annyira melegedni.

Ja igaz, a nagy mennyiségű friss töltet hűti.
Amúgy ma megvolt a tesztfutam, videó még nem készült. :)

Akkor lássuk a beszámolót:
-törés, rongálódás nem volt
-a motor hőjét hamar be lehetett állítani az optimális 90-110°C tartományban
-majd' szétrobbantam a boldogságtól, amikor a 4. tank után sem ment szét egyik difi se
-a kerekeket helyben elforgatta, a kanyarban viszont ez túl sok volt, így gyakran elcsúszott
-a hátsó gumik kb 1mm-rel lettek vékonyabbak :P
-a hátsó kipufogó miatt kételkedőnek: az olaj nem rekedt benn, kinyomta rendesen! 8)

A következő alkalommal beiktatom az első hajtást, és kipróbálom, hogyan fog viselkedni.

Néhány kép az edzés végéről:
Kép

_________________
-HPI SAVAGE XL SH28 motorral
-GS Vision drifter
-TowerPro MG996R szervók
-Futaba 2PL AM 40mHz
Tel: 0670 604 3736


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.05.02 21:59:00 
Offline
Nitrofüggõ
Avatar

Csatlakozott: 2009.06.30 18:41:48
Hozzászólások: 208
Tartózkodási hely: Komárom
Farnehéz? Próbáltál már skodával driftelni? :-D
Elég ha megnézed a HPI RS Nitro átépítő szettjét, pont az a lényege, hogy levegye a súlyt a hátsó kerekekről! És a súly növelés sem igaz, minél nehezebb lesz, annál kezelhetetlenebb. Természetesen egy optimális súlyt el kell érni, de elnézve az autót, az bőven meglesz! Legközelebb kérlek gondolkodj mielőtt leírsz valamit!
Üdv.[/quote]

Halli!

gondolkodtam elötte köbbö 3 éve már.A driftelés egyik lényege a nehéz autó.Nem baj ha nagyon nehéz az autó, ha egy erős motor van benne,gyors kuplungal,és a gumik is csúszósak nem fog meg pörögni...

Üdv!

_________________
Autók:
HPI Hellfire
HPI Baja 5b ss tuning
Spektrum dx3s
Multiplex Minimag
---------------------------------------------
06702190195


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.05.03 20:16:42 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2009.02.14 20:11:21
Hozzászólások: 264
Szia lenhardt07!
Valami videót kaphatunk a driftelésről?Kíváncsi vagyok,hogy megy egy 1:8 nitros buggy hátsókerékkel :D Én eddig csak 4WD-vel driftelgettem már amennyire annak lehetett nevezni és viszonylag elég jól is megy.
Bár nem annyira mint ahogy egy direkt erre a célra épített elektromos drift gép,de ugy vagyok vele,hogy hobbyra megfelel.
Ha tudok csinálok egy videót én is erről a csúszkálásról,de egyenlőre c-hub hiányos a gép!Szóval ez várat magára!
További sok sikert a projekthez!
Üdv.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 92 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség