Sziasztok!
Köszönjük a lehetőséget.
A pályát már ismertük. A talaj tapadása hibátlan volt, csak iszonyatosan ki gödrösödött a döntőben.
A szervezés jól vizsgázott, a hangosítás lehetett volna hangosabb is, mivel már az állvány túlvégében is csodálkozva hallgattam, hogy az időmérő bemelegítőből 2 perc van hátra.
Mi az út mellett tanyáztunk és ott már tényleg nem volt halható. Ide jó lenne egy külön hangfal. Legközelebb erre még rá lehetne gyúrni. Ha kell akkor hangfalat, erősítőt tudok vinni. Mer hát nem csak po_ázni akarok, hanem segíteni is.
A box utca és az állvány low-cost-os de tökéletes. Így kell ezt csinálni. Nem kell százezreket bele tenni, ahhoz hogy használható legyen. Persze lehet ezt fejleszteni, de így is sikerült, lebonyolítani egy jól sikerült versenyt. A box utca felvezetőjén nagyon jól repült a box feléig az autó.
Persze ezt az arcoskodást abba is hagytuk, mikor bemondtátok, hogy bünti jár érte.
Nem tudtam elképzelni, hogy hogy is fog lebonyolódni a verseny.
Alap szabályok:
Egy csapatban 3 ember van, 3 autóval, 1 jeladóval. A meg tett körök száma dönti el a versenyt. A rajt sórend időmérő futam alapján dől el, mint egy normál döntő előtt. Természetesen a időmérőn a csapatból 1 ember megy, akit a csapat választ. (2.-ak voltunk az időmérőn)
Természetesen a csapaton belül dönthettek, úgy is hogy csak a pilóta cserél és az autó nem, vagy egy jó pilóta megy sokat, attól függően hogy állnak. Mi ezt teljesen az egyenlőség és a kényszer mentén csináltuk.
A futam közben ketten voltunk a boxban, 1 ember fent. 3 tankolásonként cseréltünk. Ez a csapaton belüli azonos autózási idő ért volt. Cserénél jeladót is cseréltünk, ezért egy olyan helyre raktuk mind a három autóban a jeladót ahol könnyű volt cserélni. Cserénél csak egy ember volt a boxban, aki kivette a bejövő autót, átrakta a jeladót és berakta az új autót. Közben az emelvényen helyet cserélt a pilóta. A boxban a tankolások közben folyt a következő autó felkészítése, légszűrő csere setup módosítás. Melegítés a boxban volt illetve az első körökben. Természetesen nem ment ilyen simán a dolog. Első autónk megállt a 2. tankolás után. Próbáltuk indítani, nem ment. Gyorsan át a jeladót, és indítottuk a következőt. Gyors pilóta csere. (Ezek voltak az igazán izgalmas pillanatok)
. Még visszagondolva is felpörög tőle az ember. Míg ment a második pilóta megnéztük a kocsit. Elszakadt a kipu tömítés. Semmi baj az állvány alatt gyors tömítés és gyertya csere. Közben tankoltuk a bennlévőt, aztán jött a következő csere. Igen ám de az autóm nem akart elindulni. Lejárt a benn lévő 6 perce. Így bejött meg tankoltuk, és ment még 6 percet. Ezalatt életet leheltem az enyémbe és a 6 perc végén csere. Hozzá teszem, 1 start paddal nem lehet megcsinálni. Érdemes autó aksit használni, mert az én padom lemerült. A sok indítgatás miatt.
Nagyon élvezetes volt. Hiszen mindenki versenyző is volt és mechás is. Plusz ha kellett akkor rohantunk egymás kocsijáért felállítani. A nevezési díj is baráti volt (2000 Ft) és így az is elindult, aki azelőtt nem is gondolt arra, hogy ő versenyezzen. Na ezután biztos hogy mindig ott lesz.
Aztán volt aki meglátta benne a lehetőséget és készít 3500 pénzért full szerkesztett DVD videót a napról. Mi a csapatunknak 1-et rendeltünk, majd közösen meg nézzük egy sör mellett. (Egy téli estén nincs is jobb mint a saját versenyed videóját nézni a csapat tagokkal, és magyarázni a barátoknak, hogy mi is történik.)
Még egyszer köszi mindent!
Ha lehet akkor az eredmény táblákat tegyétek ide fel. Köszi!
Tavasszal Balatonfűzfőn mi is rendezünk ez alapján egy versenyt. Amatőr pálya, amatőr és profi indulókkal.