Nos Uraim! Puszi
Megszületett a mű: Bibííí
Slash 4x4 (6808) átépítve SSCLCG kit + FLM középdiffi + Hot racing acél spúr + Robinson racing acél pin + Tekno M6 CVD kit elöl és hátul
+ egy kis hazai átalakítás mivel szerintem az első difi alatt nem volt megfelelő a tömítettség.
Első benyomás nagyon jó. Menő
Lemértem az eredeti versenysúlyát (2890 gramm) és az átépítés után csak 102 grammal lett több (2992 gramm) nagyon király, ez szinte semmi változás.
Az átépítéskor az első difiház alatti részen levágtam a műanyagból két kis pöcköt és vágtam a hozzá kapott tömítőanyagból egy kis darabot oda, mert szerintem nem volt megfelelő úgy a tömítettsége.
Nagyon jól ki van alakítva mindennek a helye, egyedül a jeladónak kellett fúrnom két lyukat.
Az első stabilizátor felfogatásánál egyedi megoldást alkalmaztam, mégpedig a teleszkóp felfogató pöcköket tettem távtartónak, mert másképp nem tudtam lerögzíteni.
A hátsó kasznitartót viszont meghosszabbítottam, mert nem stimmelt a lyuk 150 mm előrébb volt. A képeken látszik, hogy 150-200 mm-rel alacsonyabb lett a has magassága.
Ha jól gondolom könnyebb lesz piniont cserélni, mert oldalról jó hozzá lehet férni nem úgy, mint az eredeti alváznál mindent szét kellett szedni.
Úgy néz ki, hogy az egész jármű rövidebb lett 150 mm-rel.
Valaki lemérne egy példányt? Nem akarom már visszaépíteni emiatt. (tengelytávot, kasznitartót első – hátsó és teljes hosszt (eredeti traxxas első és hátsó lökhárítóval mert az rpm rövidebb).
Hirtelen ennyi!
Tesztek a héten várhatóak (a legtöbb vasárnap a Gödi pályán)
Üdv: Laci
http://www.rcpilot.hu/gall/auto/1211/20 ... o_cvd.html
_________________
Losi 8ight-T 2.0 Tekno Rc V4 Brushless kit
http://www.godrcklub.huTel: húsz-öthuszonkilenc-0090