Üdv!
Nem nagy a tolongás az ötletekkel, biztos minden így jó ahogy van.
2 idény van mögöttem az RCOR versenysorozatában és megérett pár észrevétel, ötlet. Ezek a következők. (Nem ismerem a különböző összefüggéseket, érdekeket a kialakult rendszerben ezért az ötleteimet ennek megfelelően kezeljétek.)
1.
Szerintem jobb lenne ha a verseny napok vasárnap lennének. Nekem mint "vállalkozó" nem jelent gondot a szombat hiszen egy főnököm van az a tárcám. Viszont vannak köztünk olyanok akik esetleg rendszeresen dolgoznak szombaton mert kereskedők és nyitva vannak (ahhoz hogy legyen zsé versenyezni, dolgozni is kell), szolgáltató ágazatban vannak, vagy éppen ünnepnapot kell ledolgozni.
2.
Én nem tartom fair dolognak, hogy el lehet dobni versenyt. Ez össze kutyulja az összesített pontok számítását, és az is meg történhet, hogy valaki nem jön el mert messze van a verseny számára. Ezzel hátrányos helyzetbe sodorva a távoli pályán versenyt szervezőket (lásd Pápa).
3.
Ha nincs eldobás akkor legyen több verseny. Szerintem legalább hét-nyolc. Esőnap 2 héttel később az elmaradt hétvége után. Legyen több helyszín, vagy több Apaj.
4.
Én nem látom értelmét a külön MB, RCOR-nak. Ez tudom kényes kérdés. De nézzük a versenyszervezők oldaláról. Nekik sem mindegy hányan neveznek egy versenyen. És azt be láthatjuk nem vagyunk sokan. RCOR-t az alap hozta fel az 50-es nevezési szám környékére.
5.
Alapban külön választanám a Truggy-t a többitől. Ugyan úgy látszik az előnyük a stabilitásból adódóan mint az elektromos 1:8-nál. Ott is bontva lett pontozás szempontjából.
6.
A robbanós kategóriákban vezessük be a minimum box kiállást. Ezzel el lehetne kerülni a jobb fogyasztású drágább motorok előnyét a többivel szemben. Tudom és értem, hogy a fogyasztás nem csak a motoron múlik, de ha elzárom vagy leszűkítem, kevesebb olajat kap és gyorsan tönkre megy. Ezt meg csak sok anyagi ráfordítással lehet bírni. Az elektromosoknál is a pályán dől el a verseny és nem a boxban. Szerintem ha 4 tankolás lenne az (6:30) nyugodtan teljesíthető lenne mindenkinek.
7.
Ha lemegy egy futam annak az eredménye jelenjen meg a honlap első oldalán, de legalább a helyezettek. Aki látogatja a honlapot semmit sem érzékel az egészből. Úgy gondolom büszkék lehetünk az eredményeinkre. Másod sorban a kereskedők is talán nagyobb fantáziát látnának a szponzorálásban, ha a nevek mellett ott szerepelne a technika is amivel ment a versenyző.
8.
A versenyek támogatása, kereskedők által. Ha az alap technikát nem számolom csak a versenyzéshez szükséges motyókat, akkor is legalább 4-5 milliós forgalomról beszélhetünk. Ehhez képest elég karcsúnak tartom azokat a nyereményeket amit felajánlottak. Tisztelet a kivételnek, de van olyan is akinek a cuccait használja a mezőny nagy része de két fűszálat nem tesz keresztbe az ügyért. Ebből nem akarok sértődést, de szerintem elgondolkodtató.
Aki a fentiekhez hozzá tud szólni az tegye meg mert ha azt szeretnénk, hogy egyre jobb és jobb legyen ahhoz ötletelni kell.
Ha még lesz gondolatom biztos megosztom veletek!
_________________
Team Durango DNX408 Norbi mod
Team Durango DEX408
Novarossi Bonito,HobbyWing
Sanwa MT4
Savox 1268,1267
VP-PRO Blade