Charlie3.3 írta:
Sziasztok!
Az előző üzenemre csak 1 ember reagált, ez uton is köszönöm neki a hasznos tanácsot, remélem erre már kapok kicsit több figyelmet...
De legalább 1!
Mi van akkor, ha kb 10 fok van, a motor hőmérséklete a normál 130 közül mozog de néha felmegy egy kis mad max közben olyan 170 re?! Aztán kicsit gurulgatok, visszamegy és kezdem előlről! Nagyon tönkrevágja ez a motorom, v belefér?! V hogy kéne hűteni?!
Ha most ez van, mi lesz nyáron?! mennyi nitrót fog enni, ha jól megnyitom a csapot?! V hogy hűtsem a motort, mert tuti "izzani" fog a hengerfej?!
Előlre is köszi, ha vki tud ebben segíteni!
Szia!
Én azt tanácsolom, hogy 10 fokban ne erőltesd a robbanó motoros modellezést. Igazából, hogy ilyen időben rendesen muzsikáljon a motor, ahhoz meglehetősen el kell szegényíteni a keveréket. Annak meg viszont következményei vannak.
Egy kicsit jobb időben meglátod, hogy könnyen be tudod majd állítani, és a hőmérséklet sem fog így ugrálni.
Én úgy gondolom, hogy a hőmérséklet kiugrás a szegény keverék miatt van, mikor elengedsz egy húzósabb etapot.
Ha dúsítasz, elkerülheted ezt a problémát, de ilyen időben a dúsabb keverékkel nem fog üzemszerűen működni a motorod.
Remélem tudtam segíteni.
Üdv:
Gyuri