Sziaztok!
Megérkezett az Axial .21RR-1-es motorom.
A motor küllemre gyönyörű. Bevallom ilyen szépen megformált motort még nem láttam. Adtak hozzá egy gyertyát, valamint egy garnitúra ventúrit. Mikor melyik lesz a jó, majd a próbálgatás megmondja.
Első dolgom az volt, hogy leszedtem a hátlapot, hogy belenézzek a belsejébe. A motor gyárilag olajjal le volt kezelve, a megmunkálás minősége kifogástalan. Láttam már pár motort, de egyik sem volt ilyen patent. A főtengely ki van centírozva, a főtengelyen a beömlő nyíásban szilikon gitt van, ami a honlapjuk szerint az üzemanyag jobb áramlását segíti elő.
Tegnap kimentem a pályára bejáratni. Ez időhiány miatt csak félig sikerült, mivel a leírása szerint 3-4 tankot kell alapjáraton elpöfögni, nekem csak kettőre volt időm. Talán majd ma...
A duplamotoros Ansmann startpadom természetesen csak 40-50°C-ra történő felmelegítés után tudta átfordítani. Ehhez a házilag készített motormelegítőmet használtam, mivel a pályánkon nincs 220V.
Ha valakit érdekel az eszköz, jelezze és írok arról is, valamint teszek fel képet.
Beindulás után egyszer állítotam le, mert 130°C-ra melegedett, de pár perc várakozás után visszahűlt, beindítottam és utána már csak a második tank elpöfögése után állítottam le. Szépen, egyenletesen járt a motor.
Nagyon várom már, hogy menetközben is tesztelhessem. Ha megtörtént, természetesen megírom a tapasztalatokat.
Üdv.