Sajnos összesen még csak kétszer használtam terepen, így állítgatni, huzamosabban tesztelni még nem volt szerencsém. Amit most tudok mondani: A futóműve szerintem nagyon jó, de még nem állítgattam ezt sem túl sokat, csak a rugókkal játszottam. A kormány szervó annak ellenére, hogy dupla, gyengének bizonyul számomra, de még nem próbáltam erősebbel, lehet, hogy ez is csak beállítás kérdése. Mindenesetre sokkal "kanyarékonyabb"
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
ha elveszem a gázt és úgy fordulok.
Most épp egy hátsó kerék összetartás állítóm törött el, mert pont egy kerékre érkezett. Fura, mert az acél rúd menete törött bele egy műanyag alkatrészbe és nem a fordítva. Lehet, hogy anyaghibás volt, de lehet, hogy a műanyagnak még volt rugalmassága, az acélnak meg már nem.
Amotor teljesítményét már ismerhetitek a T-Maxx 2.5-ből, jónéhányan rácsodálkoztak, nem esküdnék meg, hogy a 2,5 ccm-es motort legyorsulná mondjuk a Savage gyári 4,1 ccm-es motorja.
A revers modul szervójának fogaskerekeit más sikerült eltörnöm, de talán egyik sem bírja, ha kézzel tekergetik.
Volt pár csúnya bukásom vele. Egyszer elmozdult a motor, mert a dölésszögét is lehet állítani. Emiatt kicsit lekapta a spur tetejét, de még orvosolható volt a hiba. Azt hiszem kellene valami védelem, hogy ne tudjon pont a motorra (hengerfejre) esni, mert azt nagyon nem szereti.
Különböző híresztelésekkel szembem nekem semmi bajom nem volt a sulypontjával, szépen irányítható a levegőben, az már más kérdés, hogy néha gáz helyett féket húzok. Viszont a féket kicsit gyengének találtam. Ennek több oka is lehet: még nem kopott rendesen össze (keveset mentem vele és fém a tárcsa), vagy a fékhez betett rugó (servót védi) túl nagy részét nyeli el az erőnek. Ezt még nem tudtam tesztelni a törés miatt, de már más alkatrész lesz majd a rugó helyett.
Amikor borul a kocsi, akkor nem tud olyan "szépen" könnyedén pattogni és gurulni, mint a Savage. A bumperja szerintem nem olyan jó, mint a Savage-nek, bár kapott már az is, és nem lett baja, de a Savage ütközői nagyon strapabírónak tűnik, ami hatalmas erőket képes elnyelni.
Szerintem a futóműve az, amit iszonyatosan jó, és egyszerűen lehet állítgatni. Mint említettem, sajnos ezt még csak elméletből tudom.
Sajnos most darabokban van, és talán hétvégére megjön az alkatrész. Amit viszont nem tudok elégszer hagsúlyozni: nagyonhiányolom az összeszerelés folyamatát mutató füzetet. Enélkül nem tudom mekkora szívás lesz összerakni, és hány lépést kell majd visszabontanom emiatt.
Hát most ennyi jutott eszembe...
Ja, és videó az lesz! Csak most rosszalkodik a winyóm a gépembe és nagyon be szokott lassulni. Holnap kapok újat, talán hétvégén készül valami REVO video.