No, akkor én is beleszólnék, egy szép hosszút, ha már én indítottam el az egész vitát
Bergernek nagyon igaza van abban, hogy a határ nem egy könnyen definiálható dolog a stadium és a monster között. Egy valamit azért nem szabad elfelejteni, hogy a REVO-ból is 20 perc alatt stadium truckot lehetne faragni és senki sem szólhatna ellene hisz egy Revo:) Már mondtam Csacsinak is és Godzinak is hogy szívesen segítek abban, hogyha világszabvány nem is létezik, de az RCOR-en belül beszabályozzuk úgy a monster témát hogy ne lehessen belőle vita hogy monster vagy truggy. A verseny szempontjából meg ugyis mindegy lett volna mert a Revo-val is elkenték a számat rendesen
A Verseny viszont nagy buli volt
Csacsi írta:
de Marcy megoldotta, vett egy REVO-t.
No igen a Revo tényleg a versenyzés miatt vevődött meg, meg más okokból is amit itt nem részleteznék...
Csacsi írta:
nem az en dontesem, hanem egy konszenzus. de latom a szavazatok aranyat is, ez is egy velemeny, sok emberé.
mindig ugy kellene alakitani, ahogy jo, igaz? Neked az lenne a jo, ha igen, hiszen forgalamzod a termeket. Dobby azert hiv fel, hogy ne, mert szerinte nem egyenloek akkor az eselyek.
A szavazással kapcsolatban igazából annyi a baj, hogy szavazott 46 ember és indult a monsterben 9. Most vagy 37-en nem jöttek el a versenyre, vagy igazából azt sem tudták miről szavaznak, mert ahogy láttam a régi modellezők közül sem futott még mindenki össze Blazerrel. A III. futam előtt az összes buggy-s egyhangúan megszavazta, hogy a pécsi srác indulhasson 135 ccm-es tankkal. Nem hiszem h neki ezen múlt volna. Amit az egészből ki akartam hozni az az, hogy nem mindenkinek kellett volna szavazni, hanem a monstereseknek, vagy az RCOR részéreől azt mondani valakinek hogy NEM és odatenni mellé egy megcáfolhatatlan indokot. Az egynlő esélyekről meg annyit, hogy 2,5 ccm vs akár 2x4,6 ccm. A Revo alacsonyabb is könnyebb is mint a Savage mégis kikaptunk tőlük. Itt a vezetésen múlnak a dolgok nem azon hogy kinek milyen autója van.
Thomas írta:
Láttuk egy páran a teljessen átalakított SST-t a monster pályán. A gyári kialakításra nem igazán hasolított. Volt benne átalakítási tuning bőven. Az originál rádíó doboz átkerült a tank helyére. A tank ha jól emlékszem máshová aztán egy 1/5 ös szervó a közepére ami hamar megadta magát. Teljes átkonfigurálás. Talán egy fotó is lessz róla.
Tetszett a fiúknak. Sokat dolgozott rajta. Igaz ami igaz. Gratula neki.
Köszi a gratulát:) Az autó azóta kapott egy 4 kerék kormányzást is
A szervó meg azután adta meg magát hogy átmentem egy óriási tócsán
Nem az 1/5-ös kapott vizet hanem a gáz-fék,de aztán az is észhez tért
A tank a rádiódoboz helyére került mivel máshol nem volt helye
Az viszont, h milyen átalakítások voltak azon az autón nem minősíti magát az autót!!! Hobbynak, meg tanulni nagyon jó volt, főleg azért mert kiélhettem a Blazeren az eddig elnyomott szakmai kreativitásomat
Inkább annak örüljön mindenki hogy nem 1/1-es autón tettem mindezt
És íme a kép az autóról:
http://kepek.rcoffroad.hu/public/p1010110f.jpg
Üdv:
Marczy