csakos írta:
szia ramses,
a gyári mt2 kaszni, az ablakon kivágva a tanknál.
A gyertya még a gyári, 16%-os tornadó üzivel.
Sajnos nem tudom beazonosítani hányas gyertya lehet, de szerintem 3 vagy 4.
A T15-ön pedig csak low és high speed csavar van. Ezeken nyitottam, hogy még dúsabban járjon és kis illetve közepes fordulattartományban autóztam. Füst és üziköpködés is van.
láma kérdés, de magam is az vagyok:
A gyertya tipusa nem csak indításkor befolyásoló tényező?
Hi!
Nem teljesen. Általában kb ezek az "ökölszabályok":
- ha magasabb a külső hőmérséklet, akkor hidegebb gyertya kell
- minél kisebb a motor, annál melegebb gyertya kell.
- ha melegebb az idő, akkor hidegebb gyertya kell
- ha sok a hosszú egyenes, és kevesebb a technikás rész, akkor hidegebb gyertya kell
Továbbá a nitro% is befolyásolja, bár ez már kevésbé (magasabb nitro%, hidegebb gyertya). A te .15-ös motorodhoz én inkább 5-6-7-es gyertyát javasolnék (figyelembe véve, hogy monstanság elég meleg van).
Ja, és még valamit. A melegebb a kisebb szám, ugyanis minél kisebb a gyertya száma, annál vékonyabb a szál a gyertyában.
Ramses
_________________
http://www.digimappa.hu - digiMAPPA - Iktató és Iratarchiváló Rendszer - Iktatás, iratarchiválás
http://www.ocm.hu/ - OCM2000 - Integrált Vállalatirányítási Rendszer
X-Ray XB8-TQ
Nameg itt van
gyilkos is