Dodge írta:
Még a gyári hajtáslánc van benne, úgyhogy minden elismerésem a tervezőjének.
kb. 40 percet játszottam és "csak" 7.5 dl üzi ment el. Az egyikben még maradt is egy kis üzi. Na, nem szaporítom tovább a szót mert még órákat tudék írni annyira félelmetesen jó érzés vezetni egy ilyen gépet.
Igen az ára mellett ezt akartam kérdezni, hogy egy nap hány kihajtást fog széttörni, meg hány difit fog megenni a "Monszta"
Szép a gép, gratulálok hozzá...
(azért bújkál bennem a kisördög
, nem állom meg a kérdést, mennyibe fáj eddig?
)
A másik kérdésem, hogy akkor ebbe két szervó kell csak a gáz-fék-hez + 1 a kanyarodáshoz? Hogy van megoldva hogy a két gázt egyszerre húzza és ugyanannyira?
Tudom amatőr kérdések.., de amatőr vagyok
Én most építem az SS-em, és sok dologban csak most kezdek megvilágosodni.
Hát most még a gyári hajtáslánc van benne (mint már írtam). De majd úgyis meg kell erősítenem. Hát eddig a járgány 400.000Ft-ba van. De még jön bele egy acélspúr meg hátra egy alubolygóműház. És ezzel lesz majd "tökéletes".
1 szervó vezéli a gázt és a féket is. Csak a míg a normál autókon 1 gázkar van itt kettő. A kormányszervó meg egy elég gyenge 13 kg-os. Tervezek egy 25 vagy 30kg-os szervót.